Alternatywny tekst

20 cze 2013

Szczeniak, który zawsze wykorzysta okazję, czyli Ash.

A więc tak jak mnie proszono, piszę KP Ash'a. Nie wiem, czy pobędzie on w naszej watasze długo, czy nie, ale KP może wam się przydać.
***
 ScreenShooter
Imię: Ash
Nazwisko: ---
Wiek: 6 mies.
Płeć: wilczek
Partner: za młody
Potomstwo: za młody
Rasa: ---
Pochodzenie: Japonia
Charakter: Skryty i cichy. Nie lubi, kiedy zwraca się na niego uwagę, woli żeby nikt go nie widział. Nie lubi obcych, a raczej boi się ich. Ma też jednak inną stronę: potrafi wykorzystać każdą okazję, na wszystko. Co by to nie było. Pogodny, kiedy czuje się bezpieczny.
Cechy: Jest bardzo bystry i szybko się uczy, zazwyczaj na błędach. Ostrożny, rozważny. Nie zrobi niczego, nad czym wcześniej się nie zastanowi co najmniej 2 razy. Szybko pojmuje sytuację i dostosowuje się do otoczenia. Rzadko narzeka.
Znaki szczególne: Ma ciemną łatę na plecach i prawym oku. Biała grzywka przysłania mu lewe oko i ma obrożę.
Moc: jeszcze żadna, może kiedyś się czegoś nauczy.
Historia: Mało znana, matka nie żyje, ale jemu to zbytnio nie przeszkadza, bo nawet jej nie poznał, więc zbyt za nią nie tęskni. Podróżuje ze swoim ojcem, Takkechiou, odkąd skończyła się wojna, na której zginęła jego matka.
***
Zwijam się bo się zaraz spóźnię, mam nadzieję że napisałam wszystko. Nie to że nie ma rasy czy nazwiska, po prostu nie znane, chociaż jest jeszcze taka możliwość że jest mieszany, czy ma tylko imię.

2 komentarze:

  1. Terra/Santino20.06.2013, 18:07

    *Wilczyca podeszła do szczeniaka. "Witaj, jestem Terra. Czuj się tu jak u siebie w domu. Mam nadzieję, że Ci się Tobie tu spodoba"-powiedziała i uśmiechnęła się do niego przyjaźnie. Czarne szczenię podeszło do nowego. "Cześć. Chcesz w coś zagrać?* zapytał, zapraszając go do zabawy. "I nie martw się, jeżeli toś Ci coś zrobi. Już mu pokażę! A tak w ogóle, to jestem Santino. Miło mi Cię poznać" *
    PS Dzięki Fire za wstawienie KP. Już zrobiłam drobną zmianę w zakładce "Stado". A czy zrobiłabyś nagłówek na Szkic Medii SV? Bardzo prooszę. ;) Wiem, sory, że tak Cię dręczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zrobię nagłówek i bardzo się cieszę, że mogę to zrobić, ale jest problem, że chyba dopiero po weekendzie, bo jadę jutro na biwak i mnie nie będzie od 16. (godz) mniej więcej, chyba że jeszcze uwinę się z tym w 3 godz, wymyślenie, zrobienie co mam zrobić i narysowanie, ale wątpię. Zaczekacie? :3
      *Szczeniak spojrzał na Santa przestraszonymi oczkami, podkulił ogon i schował się za łapą Fire, co chwila ciekawie spoglądając na nowego przyjaciela.*

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill