Alternatywny tekst

9 maj 2013

~~Dara Kataleja ~~


Imię: Daralulach Kataleja (kataleja to taka odmiana storczyka)
Przezwisko: Można mi mówić Kataleja lub po prostu Dara 
Wiek: Prawie nastolatka… jeszcze troszkę mi brakuje 
Płeć: Wilczyca
Rasa: Pół wilk, pół lis. Moja matka była lisem polarnym, a ojciec białym wilkiem światła.
Data urodzenia: 21 Czerwiec (kalendarzowy pierwszy dzień lata)
Partner: nie posiadam…Za młoda jestem no! Lecz chcę odszukać swojego dobrego przyjaciela, z którym bawiłam się w dzieciństwie przed wielką klęską…
Wygląd: Mam białe lśniące futro z odrobiną brązu na brzuchu. Puszysty ogon i złote oczy.
Nawet gdy jest ciemno moje futro świeci się niczym drobinki światła.
Charakter: Cóż…Jestem miła, wesoła, pomocna, czasem smutna, samotna, zagubiona. Z różnych ciężkich sytuacji często odnajduję dobrą drogę. Wszystko uchodzi mi na sucho…A przynajmniej uchodziło…
Historia: Gdy byłam bardzo mała poznałam pewnego wilka…Bawiliśmy się razem przez długie dni. Był moim najlepszym przyjacielem. Nie dokuczał mi. Lecz pewnego dnia musieliśmy się rozdzielić.  A ja musiałam iść dalej na północ, razem z moim ojcem…Moja matka umarła, została zabita przez niedźwiedzia polarnego. Moje życie nie było już takie jak dawniej. Dzieciństwo stało się smutne. Pełne samotności i bólu. Miałam tylko ojca. Gdy przyszła zima wróciliśmy na dawne tereny, lecz mojego przyjaciela już nie było. Później była bitwa z watahą. Moja wataha poległa. Przeżyło niewielu. W trakcie wędrówki mój ojciec zginął. Został zabity przez szpiega wrogiej watahy. Moja moc mnie uchroniła przed śmiercią. Nagle rozbłysła na wszystkie strony kalecząc wroga. Dzięki temu przeżyłam. Teraz poszukuje schronienia, a każdy dzień jest dla mnie jak wyzwanie. Żyj chwilą…
Hierarchia: Nie wiem kim chcę być…Może szpiegiem? Aby pomścić swoich bliskich…
Moc: Światło
Ekwipunek: Mały złoty naszyjnik z żółtym wisiorkiem w kształcie okrągłego lampionu.

3 komentarze:

Szablon wykonany przez Jill