Alternatywny tekst

5 maj 2013

Organizacja #1



Na samym początku notki chciałam podziękować wszystkim tym, którzy podpisali się na Liście Aktywności. Jest to dla mnie bardzo ważne i na prawdę wam za to dziękuję. Mimo, że aktywnych z 19 wilków jest tylko 9, czyli :
Sasha
Avyam
Terra & Santino
Vitani
Fire & Oruko & Luna
Taychrenn
Nera
Yenalt
No i ja.

Bardzo jestem wam wdzięczna. Od razu po LA zauważyłam, że notki ruszyły pełną parą. Jestem z was bardzo dumna. Każdy z was powinien za to dostać po wielkim plusie ! A jeśli nie od Venus to ode mnie. Zasłużyliście na to. Bardzo się cieszę, że chociaż tyle osób pamięta o SV.
♥♥

Druga Sprawa jaką chce poruszyć to oczywiście planowana od dawna bitwa pomiędzy
Stipant Veritatis, a Stipant Sverae.

Jak pewnie zauważyliście w mojej notce " Spotkanie z demonem oraz bycie posłańcem. ", że moja postać, czyli Saphira wyzwała watahe SS na bitwę, która ma odbyć się ostatniego dnia, czyli siódmego krwawego czasu. W dzień krwawego zaćmienia. (wiem, nazwy są bardzo podobne. )
Krwawe zaćmienie to czas w którym krwawy księżyc znowu staje się normalny. Istnieją różne załamania magii, łączenie się naszego świata z światem umarłych, obudzenia demonów drzemiących w przeklętych itp.


Wpadłam bowiem na pomysł, który dotyczyć będzie aktywnych członków. Jest nas dziewięcioro, czyli wyjdzie dziewięć notek.
Więc moja propozycja wygląda tak:
Ktoś z nas napiszę początek, który u każdego będzie taki sam, tylko pisany ze swojej perspektywy, a potem cały przebieg jak kto będzie walczyć, każdy opisze sam.
O zakończeniu się jeszcze pomyśli.
No i chciałabym może wyznaczyć jakąś kolejność ? Tak chyba byłoby najlepiej, nie sądzicie ?
No i oczywiście pomyśleć, kto napisze początek notki. Zawsze mogę to być ja, wystarczy poprosić.
Ci, którzy chcą napisać jeszcze notkę przed wojną niech napiszą !


Kolejna, czyli trzecia sprawa to aktywność w twórczości i mediach.
Coś tak mało tam jest tego wszystkiego!
Media stoją w miejscu, a ponoć było sporo pomysłów na rozbudowanie jej.
Brać się do roboty, ładnie proszę!
No i twórczość.
Zachęcam tu wszystkich do brania udziału w konkursach.
Na prawdę nie są one trudne, wystarczy się postarać.
To może być najmniejsza rzecz.
Wiersz, zdjęcie, digital, film, rysunek, czy cokolwiek innego.
Niedługo będzie nowy konkurs na który dałam pomysł dla Vitani i mam nadzieje, że zostanie użyty. Jest on trudny więc musicie się postarać, a warto ! Dostajecie za to plusy.
A wiecie : 10 plusów i dostać można się do RS ! A to jest dość wysoka ranga.



Nie pozwolę Stipant Veritatis upaść ! Słyszycie ? Nie pozwolę !
I mam nadzieje, że wy też nie !


Na pewno każdy z was ma jakiś ukryty talent. Wystarczy tylko trochę wiary.
Jeśli macie jakieś pomysły i nie wiecie do kogo się zwrócić to możecie do mnie pisać!
Moje gg niektórzy znają więc wystarczy się ich spytać.
A jeśli nie macie gg to na e-mailu.


Dziękuje wam bardzo.
Za to, że tu jesteście i że nadal w to wierzycie.

1 komentarz:

  1. Cóż...to miłe z twojej strony że zajęłaś się watahą. Jestem z tobą! Dziekuję, że dla Ciebie wataha coś jednak znaczy. Tyle jest nas zapisanych na blogu a jednak aktywnych jest o wiele mniej...
    co do twórczości to też wzięłam w tym udział i już wysłałam swoje zdjęcia,lecz niestety dopiero teraz u mnie wszystko rozkwistło w ogródku!! Foch... No ale co się smucić liczy się zabawa! ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill