Alternatywny tekst

30 maj 2013

Ludu!

Nie wierzę. Ludkowie, mamy aż dwadzieścia dwa tysiące wyświetleń! Wręcz mnie zatkało po prostu. Brawo my, wy moje caniski lupuski :*
Ale - moje odejście (Cholerka, TYLKO CHWILOWE, ja do Was wrócę mordki <3) wcale nie znaczy że macie mnie opłakiwać i kilka dni ciszy robić! Weźcie leniwe zadki w troki i piszcie, bo Vencia się zdenerwuje. No dobra, krzyczeć nie będę, ale SZCZELĘ focha. Więc myszki w dłoń, klawiatury w ruch, rozgrzejcie wyobraźnię, i niech poleje się krew!

To nie jest moja ostatnia notka. Napiszę prawdopodobnie dwie. Tylko najpierw trzeba wreszcie zacząć wojnę, co pozostawiam już w łapkach naszej nowej alphy, Saphiry. I dopiero wtedy dostaniecie to, co dostać macie. A co, to ja już nie powiem, muahaha. Ale, na osłodę daję wam Venus w zbroi:
A teraz pisajcie, pisajcie!

8 komentarzy:

  1. VEEEEENIUUUUŚ~~ Siemka! Kiedy będziesz na GG? A tak poza tym... Kto to rysował? I teraz już wszyscy wiedzą - piszcie bo Venus dostanie fiksielca! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Terra/Santino30.05.2013, 19:35

    Że na blogu jest 20tys. wyświetleń?! Wow! Nie przypominam sobie, żebyśmy kiedykolwiek aż tylu było. Ale oczywiście na tym nie koniec. Ciekawe, czy dobrniemy do setki. W sumie moglibyśmy.
    Ale cieszę się bardzo, że napisałaś notkę. Nie Venus, nie opuszczaj nas! Wracaj do nas! Please! No i nie strzelaj mi tu focha, bo mnie zabijesz, no! xD
    Jeżeli chodzi o notki, no to już się jedna się pojawiła, i z jeszcze 5 mam zamiar napisać, a potem napiszę jako Terra no i ona ma już pomysły, co by tu zrobić, aby nie przegrać tej wojny (dla zainteresowanych: mam znajomości xD)
    A jeżeli chodzi o Alfę Saphirę, to jestem bardzo za! I gratuluję Saph i Venus dobrego wyboru. ;) (Tylko Saph, nie pośpieszaj tej wojny, bo nie chcę, żeby mi tu Venus umierała za szybko. A pewnie z notkami i tak nie wyrobię, no to przynajmniej z połową przynajmniej może się mi uda.)
    A tak w ogóle to co mamy dostać? (kopa w cztery litery, żeby się ruszyć?xD) Bo nie wiem. Hm... Ja piszesz" Muhaha!" to można się wszystkiego domyślać... ale i tak w końcu się okaże, że nasza Venus wymyśliła coś, na co by nikt nie wpadł.
    A jeżeli chodzi o obrazek, to cudny! Widzę, że zbroja na łapy (bo to chyba są, nie wiem) są. A szczerze mówiąc to ja też narysowałam i wysłałam na konkurs parę dni temu. (Nie śpię! xD)
    No to teraz pisu-pisu notki.
    (pisu-pisu -teks Nery)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ter, kurna, miałaś nie zdradzać! D: Bo Ci zaraz komenta usunę, i będzie bura!
      A jak nie napiszecie tych notek, to zobaczycie co się dzieje jak Venus pisze "Muahahahaha". Więc pisajcie, skrobajcie!

      Usuń
    2. Terra/Santino31.05.2013, 15:09

      *Wadera podeszła do Venus, ale niewidzialna istota, zwana Pana młoteczkiem, walnęła Terrę w łeb magicznym młoteczkiem, po czym zniknął. Jęknęła, ale potem wilczyca zaczęła mówić*
      Czekaj, czekaj! Jeżeli chodzi o te znajomości, to nie miałam myśli Ciebie! Bo chodziło mi tych jeńców wojennych (bo w celi nie będę sama). Uhm, zdradziłam się...Trudno, mam nadzieję, że i tak nic nie zrozumiecie. (proszę, zapomnijcie o tym komku!)
      *ałaj!- krzyknęła. Eh, po raz wtórny dostała od Pana młoteczka zaczarowanym młotkiem.*
      PS Ty też chcesz mnie zabić? Nie spodziewałam się, że Ty także należysz do tego spisku! Heh, jak nie jogurtem chcą mnie otruć, to dołują mnie psychicznie. xD (tak, Ter znów dostała młotkiem w łeb od Pana młoteczka i teraz świruje.)
      *po raz kolejny i ostatni raz dostała, chyba najmocniej młotkiem, po czym nieprzytomna zsunęła się na ziemie*
      (tak wiem, komek bez sensu, ale chodziło mi o to, że nic nie zdradziłam! A teraz mi odbija od zaczarowanego młoteczka i resztkami świadomości jeszcze myślę. Ja chcesz, to usuń moje komki no bo nie myślę teraz normalnie. xD)

      Usuń
    3. Chwila chwila...Umierać?!!!!..Venus umierała za szybko...czy ja tu o czymś nie wiem?!

      A tak po za tym...to po 1. Obrazek fajny ;)
      A po 2...20 tys.? od kiedy?!! no i ...moze byś wstawiła ten licznik na bloga ^^ Z chęcią ujrzę na własne oczka ;P
      A no i po 3 to wracaj jak najszybciej! ;*

      Usuń
    4. Terra, zamorrrrrrduję cię! >:O
      No dobrz, żartuję, miejmy nadzieję że większość nie skuma. Ale Pan Młoteczek walnął cię w słusznej sprawie xP

      Aha, licznik! xD No tak, mogę sobie podejrzeć w głównym Menu, ale licznika ja niewdzięczna nie wstawiłam...

      Usuń
  3. 20 tys. wyświetleń?! Nie zwróciłam uwagi. Tak prędko! Wohoho! Jak mówi Terra na tym nie koniec! Jak to się mówi: " 20 to za mało, 20 to za mało, 120 by się zdało! " ahhahahaha!
    Rysunek przecudny. Kto rysował?Gratuluję rysującemu talentu do painta. ( Paint Tool Sai, zwykły, czy gimp ? xD )
    Wow. Zostałam alphą! Nie ma to jak totalny zaciesz przed monitorem, hehe. No ale cóż. Skoro zostałam wybrana, to czas trochę rozruszać stado. Moje gg niektórzy znają, wystarczy pisać. ( 41287880 ) Dzięki Venus. Będzie nam Ciebie brakować jak odejdziesz, no ale ja przypilnuję, żeby mi tu nikt nie zasnął! Słyszycie everyone ?! DO ROBOTY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nah, tak wyszło przecież a ankiety, nie? :3 A obrazek jest autorstwa SilverWolf7444. Ma tam dużo obrazków jak ten, czyli Venus, która tam nazywa się Silver xP Nie wnikajmy. Ale jak zawalicie, to Saph dostanie największą burę, więc nie dopuście do tego żeby Wasza Vencia miała focha! ;)

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill