Alternatywny tekst

5 cze 2013

Lista Obecności i wiele do roboty. Czytać!

Prosze o przeczytanie całej notki i skomentowanie. Dziękuje.

No moi drodzy. Z tego co pewnie większość z was słyszała, zostałam nową Alpha. Tymczasową, ale jednak. Co jednak wiąże się z pewną odpowiedzialnością. Venus mi nawet zagroziła! Cytuję:

" Jak zawalicie to Saph dostanie nawiększą burę, więc nie dopuście do tego, żeby wasza Vencia miała focha! "

Słyszycie wszyscy?! Zabieramy się do roboty. Ale w tej notce porusze więcej rzeczy. Oj moi drodzy.

Biorę sprawy w swoje ręcę. Nie dam Stipant Veritatis upaść !
Ruszamy z kopyta! A raczej u nas to z łapy! - zaśmiała się.

Pierwsza sprawa:
Wybaczcie mi, ale muszę to zrobić. Żeby mieć 100 % pewność, kto piszę na blogu.

Otwieram nową Listę Obecności.

Venus
Sasha
Xae
Avyam
Terra & Santino
Vitani
Deyana
Elenore
Fire & Oruko
Tayschrenn
Nera
Yenalt
Saphira
Daralulach
Conall

* Czerwony - Nieobecni
* Zielony - Obecni
* Niebieski - Usprawiedliwieni
* Żółty - Odeszli

Ci, którzy nie podpiszą się na LO dostają dwa minusy.
Koniec Listy Obecności: 22.06.2013r.

Po drugie:

Dużo osób nie piszę. Co jest dość dużym ciosem dla Stipant Veritatis. Jesteś, ale tak jakby Cię nie ma. Bez sensu. Co miesiąc będę robić kontrole jeśli chodzi o aktywność członków watahy.
Każdy kto nie będzie nic pisał będzie dostawał co miesiąc 2 minusy. A mam nadzieje, że każdy z was wie co się stanie, gdy dostaniecie 10 minusów.
The End.
To jest ostrzeżenie. Venus nie zwracała na to dużej uwagi, ale ja zwracam.
Wiem. Dla niektórych mogę być od teraz strasznie niedobra, ale tak bywa.; *

Po trzecie:
Jest wiele rzeczy, które trzeba wznowić, albo dokończyć.
a) Twórczość SV:
Powiem tak. Twórczość jak na razie radzi sobie bardzo dobrze. Konkursy są organizowane co określony czas i gratuluję Vitani za to, że o nią dba.
Szkoda tylko, że tak mało osób bierze udział.
Co z wami? Na pewno macie jakieś talenty. Rysowanie, pisanie, remixowanie itp. ? Za to dostaję się plusy pamiętajcie!
Do tego pisząc do administratorki na TSV( twórczość Stipant Veritatis. ) możecie dawać pomysły na konkursy!
Mam nadzieje, że to się zmieni!
b) Media SV:
Cóż. Media zgasły. Tak przynajmniej ja to widze. Ostatni post został napisany w styczniu. A mamy czerwiec. Smutno mi z tego powodu, że nikt o to nie dba..
No, ale z tego co słyszałam. Nercia i Terra mają się za to wziąść! Za to jestem im wdzięczna. Sama nie jestem zapisana, ani na twórczości, ani na mediach.
Do robótki!
c) Tereny:
Jak wielu z was zauważyło doszło nam parę nowych terenów. A mianowicie:
- Dark Roses Garden
- Blood Forest
- Czarny las( tereny SS. )
I kilka innych. Osoba, która zajmowała się terenami - opisami i obrazkami( Xae ) odeszła. Dlatego potrzebuję kogoś, kto się tym zajmię.
Wynagrodzę plusem. Ktoś chętny?

Po czwarte:
Wiem, że wszyscy czekają na notkę Venus właśnie o wojnie. Chciałabym przedstawić wam pomysł Nery. Każdy wie, że niektóre osoby, a mianowicie:
- Deyana.
- Elenore.
- Xae.
Odeszli. Smutno nam z tego powodu, ale właśnie o to chodzi.
Odeszli i zostawili swoje postacie, a każdy wie, że wojna niesie za sobą ofiary. Nera wymyśliła, żeby właśnie te trzy osoby zginęły.
Podoba wam się ten pomysł?

Po piąte:
Trzeba uzupełnić tą nieszczęsną hierarchie.
Znowu pomysł Nery. Może zrobimy ankietę?
Te blogowe to są takie zepsutę. Ale cóż. Zrobimy w jakimś poście.
Co o tym sądzicie?

Po szóstę:
Jeśli macie jakiekolwiek pomysły dotyczące bloga, twórczości lub mediów, to możecie do mnie pisać.
Moje gg: 41287880.

A jeśli ktoś chce, żeby jego gg było na blogu, to proszę mówić. Zakładka " Kontakt. "

Rozpisałam się. Ale cóż. Jak robić to robić, a nie pierdolić( przepraszam za klnięcie.), że można by było!

Na każdy z tych punktów jakbyście mogli odpowiedzieć, byłabym wdzięczna. Nie musice na szóstę, ale na resztę tak.

11 komentarzy:

  1. Po pierwsze: Obecna.
    Pytanko? Po co cackać się i wpisywać ludziom minusy za nie podpisanie się? Jak dla mnie to najlepiej po prostu od razu usunąć taką osobę z bloga. Jak ktoś będzie chciał to wróci, jak nie, to nie.)

    Po drugie: Jak mają być minusy za nie pisanie jednej notki na miesiąc, to ja odchodzę... Nie potrafię, a raczej wręcz nie mam czasu na pisanie jednej notki na miesiąc. Moja wena jest ograniczona, a nie mam zamiaru pisać czegoś na "odwal się".

    Po trzecie: Nie wiem jak to skomentować...

    Po czwarte: Dobry pomysł.

    Po piąte: To też dobry pomysł.

    Po szóste: Nie mam nic do powiedzenia na ten temat. Moje gg jest w zakładce 'kontakty'.

    Po siódme: Mam zły humor. Przepraszam za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio...? Jedna notka na MIESIĄC. To chyba ma się sporo czasu.
    Staram się kurwa, żeby wszystko było cacy, żeby wszystko wróciło i żeby było lepiej, ale jak wszyscy to kurwa OLEWAJĄ to zaczyna mnie to wkurwiać.
    Kto nie chce pisać niech odchodzi! Ja nikogo nie będę zatrzymywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że to mówię, ale w tym właśnie momencie byłaś niestety nieco... chamska. Rozumiem twój gniew, sama przechodziłam, to samo, ale nieco więcej spokoju.
      Jedna notka na miesiąc. Były to dobry pomysł, gdyby nie to, ze przez to właśnie między innymi WŻ się rozpadło. Osoby poodchodziły, bo nie miały po prostu czasu napisać choćby tej jednej notki na miesiąc. Wiem, że to nie dużo, ale wiadomo. Szkoła. Różnie bywa, prawda?
      Mimo wszystko dziękuję. Rewolucja trwa. Ja po prostu nie umiałam się z tym ruszyć, czyli zbyt rozgarniętą alfą nie byłam ^^'

      A moja pierwsza notka pojawi się podczas wojny. Więc przepraszam bardzo, ale to już od was właśnie zależy, kiedy ;3

      Usuń
  3. Oczywiście jestem. Zgadzam się z Sash, że jeśli w ciągu... powiedzmy miesiąca się nie podpiszą to won ze stada, a jeśli w ciągu... 2 tyg to minus.

    Co do notek na miesiąc - bez przesady, Sash. Ja wiem, że też nawaliłam po sanatorium, ale bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
  4. ~~Po pierwsze:Jestem, jestem oczywiście, ze jestem ^^
    ~~Po drugie: Popieram. Sasho przynajmniej spróbuj pisać chociaż krótkie notki. Mam nadzieję, ze dużo osób weźmie się do pracy.
    ~~Po trzecie: Tak, razem z Terrą zajmiemy się mediami ;) A co do tych terenów to bym mogła napisać o tych terenach.
    ~~Po czwarte i po piąte: Cieszę się że komuś podobają się moje pomysły. ^^ A i przypominam, że Xanity też odeszła, ale w komentarzu Terra napisała tak jakby notkę o jej odejściu. można by było to wykorzystać i dać na posta, a wtedy wszyscy będą wiedzieć jak Xanity odeszła.
    ~~Po szóste: moje gg jest w kontaktach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecna, obecna. Jeżeli chodzi o moją opinię,to napiszę notkę, może w formie komentarza opierającego się na Twojej notce.
    Nie będę umieszczać mojej opinii tutaj, bo byłoby za długo. Nie chodzi mi o to, że tyle mam "ale" do powiedzenia (aczkolwiek mam), ale tam pojawią się niektóre moje pomysły, co moim zdaniem powinno się zmienić, rozwiązania itg. Prawdopodobnie powinna się pojawć (notka) za niedługo, lub za kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecny. Uważam jednak, że przesadzasz trochę...
    - Yenalt

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecna!!! Przepraszam, że nie piszę, ale czekam aż Terra doda wszystkie 4 notki (nie chcę nic popsuć ;)
    Może 1 notka na miesiąc to rzeczywiście dla nie których za dużo? Sama nwm, a tak po za tym to się ze wszystkim zgadzam ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ugh... Obecna razem z Lilairą...
    ~Avyam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że podpisuje się dopiero teraz, ale mam zepsutego kompa, a teraz jestem u kuzynki.
    Obecny.
    Jak coś to można do mnie pisać na gg 47456567.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill