Alternatywny tekst

19 cze 2013

Ogłoszenia Parafialne! xD

 A więc pewnie się zastanawiacie, czego można się tutaj spodziewać (albo raczej, co mi odbiło xD ). Hm, pewnie sam tytuł Wam wiele nie mówi. No to bez długiego naciągania, powiem o co chodzi. Po pierwsze-informacja, a po drugie - pomysł.

 Uno
Jako, że nikogo się nie znalazło,  kto by miał admina na Media SV, postanowiłam stworzyć chwilową stronę Medii:
Kiedy ktoś z nas będzie mieć adma do starych Medii, wszystko tam przeniesiemy. Na razie na SMSV będą się rozwijać media. Mam nadzieję, że będą się pojawiać wiele notek.  Wszystkie potrzebne informacje znajdują się na Stronie Głównej w linku powyżej. Zachęcam do zajrzenia w inne zakładki, a przede wszystkim na "Werbunek". Jeżeli chcesz dołączyć do Elity, musisz napisać komentarz pod "Werbunkiem" (co należy napisać, jest napisane w owej zakładce). Z czasem na pewno pojawią się inne zakładki (przed chwilą pojawił się mi pomysł na strwożenie nowej). Jeżeli masz jakiś pomysł, to najlepiej pisać pod zakładką "Pomysły". Jak na razie to wszystko na ten temat z mojej strony.
 PS Dzięki Nera za pomoc! ;) 

Dos
 Tak, to jest ta część notki, w której może niektórzy Was zastanawiają się, co takiego wpadło mi do głowy. To bez dłuższego rozpisywania się, w skrócie:  "Wyrok Pana Młotka!" xD (wiem, jestem głupia) Przyszedł mi ten pomysł,  kiedy rozmawiałam parę dni z Saph na GG. To krótko, co mówić. Rozprawa odbędzie się wśród osób ze SV, najlepiej na Flash Chacie.  A więc co: należałoby ustalić termin wyroku i stanowiska. To w takim razie, jaki termin planujecie? I jakie stanowiska chcecie zajmować?

Sędzia: Saphira
Pokrzywdzony: Terra
Oskarżony: Pan M.
Prokurator:
Adwokat (obrońca)
• Pokrzywdzonej:
Nera
• Oskarżonego:
Świadkowie:

Termin: ??.??. 2013r.
Miejsce: Flash-Chat (polana główna)/Wolf Home

Sądzę, że tylko na stanowisku "świadkowie" może być więcej osób(chyba, że ktoś jeszcze czuje się pokrzywdzony). Ale jedna osoba nie będzie mogła mieć więcej niż jednego stanowiska ( Wyjątek: jedna osoba gra np. 2 postaciami (tylko z SV). Wtedy może 2 stanowiska (dla każdej z osobna), ale nie musi). Oczywiście, to nie jest jakiś przymus. Każdy, kto chce. 

Jak się Wam podoba pomysł? Proszę pisać w komentarzach.

PS To chyba najkrótsza notka, jaką tutaj kiedykolwiek napisałam. xD

4 komentarze:

  1. Pan Łopata wkracza do akcji. Nie dobijaj leżącego, Terra. Pierwsze było spoko, drugie było spoko, ale... odczep się od tego młotka! Zapisz się na terapię anty-młotkową xD Muszę się zwijać bo idę pisać KP Ash'a, a za chwilę muszę przejechać pół miasta do szkoły na zbiórkę, więc bye :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Pana Łopaty: Nie dobijam leżącego, Panie Łopato. Dajnie, że Ci się 1 podobało, ale po drugie: ja bardzo chcę się od niego odczepić! Oh, gdyby była taka terapia... xD Heh, to niech ON się ode mnie odczepi! Mam go dosyć. Bo niby dlaczego dałam rozprawę do sądu? xD Wciąż nie daje mi spokoju, a zawsze się pojawia w nieoczekiwanym momencie. No i mam dosyć, że ciągle mnie w głowę wali młotkiem. Ciebie to by nie denerwowało? xD Błagam, pogadaj z Panem Młotkiem, może Ty coś pomożesz...(mam nadzieję, że nie jesteś w nim w mowie)
      Heh, spoko. Widzę, że już zrobiłaś KP Ash'a. Dzięki. ;3 No to ok, oby ta zbiórka nie trwała długo. ;)
      PS Czy chciałabyś (lub Oruko bądź Pan Łopata) wziąć udział w rozprawie? ;) I jaką Datę proponujesz? Chciałabyś dołączyć do Medii?

      Usuń
  2. Młotki... młotki wszędzie...

    /Sash

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, racja, racja! Ich jest aż za nadto za dużo. xD Bardziej precyzyjniej od Ciebie skomentować tego nie mogłam, naprawdę! Heh, szybo, krótko, zwięźle i na temat! Fajnie ;3

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill