Alternatywny tekst

25 cze 2013

RPG

Tak więc na flash chacie było RPG. 4 osoby wtedy obecne, wiedzą co się stało, a dokładniej co ja zrobiłam Saph xD Także tego, chcę wam pokazać teraz efekty mojej "ciężkiej pracy" i ten oto rysunek. Oczywiście - Venus, twojego pomysłu nie traktowałam jako żartu, więc ty też tam jesteś :3 Ja uważam, że wyszło mi fajnie, a wam? Szczególnie wściekła Saph xD Chyba zrobię o tym animację... Podobno ma się to pojawić w brudnopisie SV, więc tam reszta dowie się, o co chodzi, tak więc, wrzucam rysunek:
Samo patrzenie na to mnie dobija xD Biedna Venus, jak ty z nami wytrzymujesz... 

4 komentarze:

  1. Yaay, jakie to fajne! :D I ta mina rozwścieczonej Saphiry... To mnie dobija xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe...Biedna Venus XD Rzeczywiście musi aż tyle znosić *żałuję, że mnie wtedy nie było ;(( *

    OdpowiedzUsuń
  3. Buahahahahaha! Zabije Cię Fire! <- to mówi moja mina!; D
    Nie no, idealnie oddaję to co się wczoraj działo! P otym jak mnie głupek przestraszyła, że o mało zawału nie dostałam!; c No i to c się dalej diało do gonitwy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahah xD To była świetna dytuacja... taaa... musimy jeszcze kiedy coś takiego zrobić...Zdecydowanie TAK xD

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill