Alternatywny tekst

7 cze 2013

Komentarz-notka do notki Saph. (Czyli moje pomysły itg.)

 Oto obiecany komek - komentarz. Postarałam się umieścić wszystko, co zdałoby się zmienić, pochwalić, coś nowego zrobić itg. To tylko moja opinia, proszę się od razu nie burzyć. Napisałam tylko to, co moim zdaniem powinno być.
 (Najlepiej, jak będziecie czytać ową notkę, to także śledzić notkę Saph, bo głównie na niej się opieram)
*** 
Dobra, nie ma co się na wstępie rozpisywać, tylko od razu mówić do rzeczy.
 Przyznam, jeszcze takiej notki "organizacyjnej" nie było, tzn. takiej szczegółowej. Tak to określę. Wielkie podziękowanie Ci się należy za to, że bierzesz sprawy w swoje ręce. Wielkie dzięki Ci!  Alfa pracuje pełną parą.
 Jak już wiesz, jestem z Tobą, więc i ja także nie pozwolę nie upaść stadu.
 To, że jesteś Alfą chyba każdy z nas wie, ale i tak dobrze, że potwierdziłaś to komkiem. Ale, jakby jakiś nowy przyszedł, to nie wiadomo jak to jest. A, i przydałoby się w informacjach napisać, że jesteś dotychczasową Alfą itg. Oczywiście, jak nie masz nic poza tym. (PS bo kiedyś Venus napisała w komku, że Ty, Vit i ja jj w RS. Czy mogłabym się dopisać? Nie chce się narzucać, więc wolę się upewnić. A jak jesteśmy przy RS, tak Elenore została umieszczona w RS, to w kolumnie plusy/minusy u niej było napisane zamiast +/- to RS. Czy my też powinniśmy?)
   Edit: Zrobione! ;)
A jak już jesteśmy przy tym, że osoby odeszły, to widzę, że to też zrobiłaś. ;)
Po pierwsze:  (LO) Widzę, że działa to standardowo, więc nie będę się rozpisywać.  Jak widać czas do 22.06, więc dwa tyg. do piątku. Chyba powinni się Ci, którym (choćby w małym stopniu) zależy na stadu podpisać się.
 A skoro jesteśmy już na LO, to może w późniejszym czasie (bo trochę nie ma sensu robienia wszystkiego na raz, bo się nie wyrobimy), coś w tym stylu, tzn. chodzi mi o to, że jak kogoś nie będzie, to albo w jakimś menu, czy stworzyć zakładkę "usprawiedliwienia", to wtedy będą się tam w komentarzu pisać osoby, które mogą być nieobecne. Nawet nie muszą dodawać powodu,  wystarczy mniej-więcej czas nieobecności (albo chociaż dzień od którego zamierza się mieć "urlop" do czasu nieokreślonego).
 Edit: Zrobione! Zakładka: "Nieobecności".
 I  LO powinno się pojawić min. 1 w miesiącu. Jakbyście mogli mi pozwolić, to mogę się za to wziąć.
propos 2: (Notki) Też dobry pomysł, ale mam takie "ale". Cóż, nie wszyscy są obdarzeni darem do rozpisywania się, albo do dużej ilości weny. Rozumiem, że Twoim celem jest to, aby pojawiały się więcej notek, żeby stado nie upadło itg. Rozumiem. Ale co z tymi, co mają kłopoty? Chyba co miesiąc nie będą pisać "wybaczcie, nie miałam/em weny, więc nie wiedziałam/em, co napisać ..." A po za tym czy to nie może się stać powodem dla którego inni mogą odejść? Może nie Ci, co są dotychczas, ale chodzi mi bardziej o tych nowych, co nie mogą się połapać, są zagubieni itg. Wtedy wyjdzie na to, że tutaj mogą "przetrwać tylko najsilniejsi", a przecież głównie chodzi o to (nie jestem pewna, czy wy, ale mi zależy), żeby była tu miła i wyrozumiała atmosfera. Bo to przecież najważniejsze. A po za tym, to właśnie stąd pamiętam inne blogi Venus. Zawsze można było się odnaleźć i każdy mógł z watahy Ci pomóc. Czułam tutaj (i nadal czuję) jak w miłej atmosferze domowej. Ale nie takiej sztucznej, np. na Wigilii, tylko tak napradę :czułam to. 
 No więc, by inni mieli szansę, wymyśliłam coś takiego. Może to nie jest coś wybitnego, ale jak się coś innego lepszego wymyśli, to oczywiście rozpatrzę i pewnie się zgodzę. (pomysł wymyślony na poczekaniu, więc zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest świetny). No to tak: Można by było zrobić taką zakładkę, w której by inni mogli dać notki, które  nie muszą być dokończone. Bo przecież nie każdy ma wenę. No i w tej notce autor mógłby poprosić o pomoc, a inni wypowiadaliby się itg. W tych "notkach" mogą być również propozycje itg. nawet i nie dokończone. Te notki (głównie niedokończone) mogłyby być w jakiejś osobnej zakładce albo... stworzyć nową stronę pt.: "Brudnopis SV".  Albo też mogą się tam pojawić także ze Flas-chata RPG. Sądzę, że dobrze by to się rozwijało... ale trzeba znów znaleźć kogoś, kto by stworzył oprawę graficzną itg. lub taką osobę też znaleźć (tżn. w internecie np. jest strona, o ile dobrze pamiętam "magiczne szablony. Jeżeli by toś z nas poprosił o stworzenie np. owej osoby z np. magicznych szablonów o nagłówek itg., to może za to także będą plusy?).
 A propos FC (Flash Chat) też zdałoby się go ożywić... może jakieś konkursy? Lub coś innego?
 Jeżeli chodzi o inne rzeczy z tego podpunktu, to z resztą się zgadzam.
    Po 3.:  a)Jeżeli chodzi o Twórczość, to moim zdaniem wszystko fajnie, ale... Cóż, raczej Twórczość nie powinna spoczywać na barkach tylko i wyłącznie jednej osobie.  Jeżeli chodzi o TSV(czyli Twórczość SV) to mogłabym pomóc, nawet jeżeli chodzi tylko o wklejanie zdjęć/prac do galerii. Jak są konkursy, to naprawdę jest trudno się wyrobić... a w planach następny konkurs. Chociaż tyle mogę zrobić.
 
A, i moim zdaniem TSV nie powinno się ograniczać tylko i wyłącznie do konkursów i dawanie naszych prac.    Nie wiem, może zrobić zakładkę na TSV w tym stylu np. jakie prace (zdjęcia, obrazy, w tym także muzyka bądź filmy) wam się podobają. No wiecie, poznać jakiś styl itg. Albo nawet wkleić różnego rodz. tutoriale.
b) Jeżeli chodzi o  media, to z tym, co napisałaś, to się zgodzę. W prawdzie nie wiem, kiedy to ruszy, bo mam dużo do roboty z innymi rzeczami (z reala), niestety. Przydałoby się ogłosić nabór do Medii. Nie jestem pewna, czy aby to ja napiszę pierwszą notkę zatytułowaną "Ruszamy!"albo jakoś inaczej na znak, że w końcu czas coś zrobić. Prawdopodobnie znajdą się tam pomysły i Rekrutacja. Jeszcze zobaczę. Zarówno ja, jak i Nera mamy pomysły. Przyznam, że Nera ma bardzo ciekawe. Jeżeli ktoś miałby pomysły, to właśnie pod tą notką, która powstanie (lub w specjalnej zakładce na MSV) proszę napisać.
c) (Tereny) Niestety, nie jestem dobra w robieniu takich prac. Najwyżej, co mogę zrobić to poszukać na necie, albo kogoś poprosić o zrobienie. Pomyślę jeszcze nad tą sprawą.
  A skoro jesteśmy przy pracach z netu, to zabiegam i proszę o to, żeby były legalne! Czy nie było by to przykre, jakbyście coś stworzyli,a inna, nie znana wam osoba przerobiła i dodała podpisek :"Moje dzieło"? Bo mi by było i pewnie byłabym lekko oburzona. Inna rzecz się tyczy, jak autor pozwoli na przeróbkę itg. Cóż, na takie rzeczy postaram się być trochę wrażliwsza. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. (tak czy siak, święta nie jestem, więc postaram się zrozumieć różne sytuacje)A tak po za tym, to chciałabym, aby zdj. z waszego KP były legalne... przynajmniej podpisać kto jest autorem, albo skąd więliście zdj. (źródło).
 Przypominam punkt z regulaminu:
 "8. Fotografie wilków bierzemy z legalnych galerii, lub przed uprzednim zapytaniem autora czy zezwala na kopiowanie; można również stworzyć wygląd samodzielnie."
     Punk czwarty: (ofiary na wojnie)Jak najbardziej, nic nie mam za złe, a nawet jestem za. Ale to, w jaki sposób ich ostatnie chwile się potoczą, to zostawiam to w Waszych łapach.
      Hierarchia
  Po piąte: (hierarchia). Zgadzam się, czas w końcu ją uzupełnić. Pomysł Nery nie jest zły. Ale mam też swój pomysł. Jeżeli pozwolicie, przedstawię go. Oczywiście nie przekreślam pomysł naszej Nery, bo to od Was zależy, jaki sposób wybierzecie.
 No więc tak: zrobi się taką tabelkę z wymogami, jakie trzeba spełnić, żeby zostać na stanowisku. Zadania do wypełnienia takie jak: napisanie określonej ilości notek, komentowanie określonej ilości notek, zadanie specjalne, odpowiednie zachowanie, może zwabienie kogoś do watahy, angażowanie się w życie watahy itp. Oczywiście zostaniem Bethą będzie sprawą okropnie trudną (co powiecie na 200 100 opowiadań?), najlepiej, żeby miała dobry kontakt z innymi członkami stada (tzn. żeby nie być w kłótni) itg. Wymogi będą bardzo wymagające, ale sądzę, że i wynagrodzenie będzie obiecujące. (zastanowie się nad przywilejami). W sumie i to, że ma się ten tytuł Bethy to już coś. Ale jak mówiłam, sądzę, że na tytule się nie skończy.
  A skoro jesteśmy przy hierarchii, to obok niej są także stanowiska. Chyba wszystko jest taj jak trzeba. Sprawa dla szczeniaków: Już jesteście, niektórzy z Was w kręgu młodzieży. Proszę, aby zacząć się zastanawiać, kim chcielibyście być. (nauczyciele chyba też by się przydali... ale to już nie zależy ode mnie.)
 A teraz sprawa druga: może znalazł by się ktoś chętny na stanowiska główne w jakimś tam czasie? Najlepiej nie teraz, bo jest dużo rzeczy do roboty, ale kiedy uda się upożądkować sprawy, to może wtedy. Oczywiście zostaniem kimś głównym w stanowiskach wiąże się z zadaniem. Nie mam jeszcze pomysłu, ale jakby ktoś miał, to proszę pisać. Jestem zawsze otwarta na różne pomysły, więc pisajcie, pisajcie! ;)
 I w końcu szóste: to moje GG znacie chyba, ale już jest wpisane w "Kontaktach" (jest tam także e-mail).
   I jeszcze jedna spara ode mnie: Nera. Zauważyłam, że od początku jest aktywna, systematycznie pisze opowiadania, komentuje wiernie dużą ilość dotychczasowych notek, pomaga innym (przyznam, prosiłam ją nieraz o pomoc, nie odmówiła i zawsze chętnie pomagała), ma wiele ciekawych pomysłów... i wiele by tu wymieniać. Moim zdaniem zasługuje na miano jednej z RS, albo chociaż na parę plusów. Bo naprawdę widać, że się stara. Jestem za tym, aby była w RS, ale jak wiadomo, nie tylko ode mnie to zależy. Mam nadzieję, że się zgodzicie.
  Edit: Nera została wyrórzniona, stając się jedną w RS, a także doradcą Alfy. Gratuluję! ;)  
   "Wyróżnieni"
I tu pojawił się następny pomysł w mojej głowie: co powiecie, by zrobić taki ranking "Wyróżnieni"? Odbywałyby się co miesiąc i to by było coś w stylu wyróżnienia. Może jak przez, powiedzmy jakaś osoba utrzyma się przez 3 wybory (czyli przez 3 msc.) na miejscach 1-3, to zostaną takie osoby wynagrodzone plusami. Co miesiąc, z nowym podejściem, konta się zeruje. (tzn. jak w pierwszym msc. utrzymywałaś/eś się na 1 miejscu, z wynikiem, dajmy na to 20 notek, to już w nast. msc. (miesiącu) zaczyna od zera.
   Zastanawiam się nad taką sprawą, że osoby zdobywające miejsca 1-3 pójdą na przymusowy urlop (czyli nie będą mogli brać udziału  w "wyróżnionych"), jednak mogą notki pisać dalej. Chodzi głównie o to, żeby inni mieli szanse.  A wybranie osób na pierwsze 3 miejsca będzie zależało od:
 a) ustalonych wcześniej sędziów (oni nie będą mogli brać udziału w konkursie, tylko sędziować), lub
 b) odbędzie się głosowanie.
    Jak Wam się pomysł podoba? Oczywiście, każdy z pomysłów, które wymieniłam, mogą się zmienić, więc jeżeli Wam coś się nie podoba, to tą sprawę rozpatrzę. Głównie jak się sprawy będą dotyczyć, nie zależy ode mnie, tylko od Was.
 A więc komentujcie i piszczie, co Wam się w Rzymie nie podoba (i podoba). Pisajcie, Pisajcie!  
 

9 komentarzy:

  1. A więc, jakby to ująć... Jak widzę rozpala cię chęć do pracy i działania, jak również zabicia mnie swoimi notkami, ale to już pomińmy, biorąc pod uwagę to że chcę jeszcze pożyć. Ja zawsze wiedziałam, że piszesz długie komentarze, ale teraz to już chyba lekka przesada. Jak ci się to udało to ja nie wiem. Czy ty latami siedzisz np. w poczekalni u lekarza? Przerażasz mnie xD Ja się zgadzam na twoje pomysły ale... 200 notek? Do tego zdolna jesteś chyba tylko ty xD Ja bym nie dała rady... Także tego. Ja jeśli się zgodzicie, oczywiście, mogę zrobić jakiś "piękny" nagłówek, jak skończę moją teraźniejszą pracę, o której nie wiecie, chyba, że Saphira rozgadała xD Podsumowując: nie pamiętam co napisałaś, bo za dużo tego, ale podczas czytania zgadzałam się na wszystko poza 200 notkami - ten pomysł przerasta moje możliwości xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki Fire za komek. No kocham Cię po prostu za nie! ;D Wystarczy, że przeczytam parę wyrazów, a na mojej twarzy uśmiech. Szczera do bólu jesteś- i za to Cię lubię.
      Tak, to, co napisałaś w komku jest wszystko prawdą, ale (heh, znowu się zaczyna. Trzeba być po prostu mną. Fire, trzymaj się! Ale spokojnie, pod spodem jest podsumowanie, więc możesz od razu do niego przejść ;D ) po pierwsze to nie chcę Cię zabić! Nie wiem, co bym bez Ciebie i z Twoją szczerością zrobiła. Ja naprawdę staram się tak ja mogę, ale średnio mi to jakoś wychodzi. W sumie teraz tak się zastanawiając, to mogłam to podzielić... (*pokerpalm*).
      Tak, pisanie długich notek/komków to mi chyba weszło w krew (niestety). Chyba mało na to poradzę. Najwidoczniej mój żywioł, ale jak i inne żywioły może i zabijać. Ale nie chcę, żebyś umarła prze ze mnie! Chcę, żebyś sobie jeszcze pożyła.
      Ok, masz rację, troszkę przesadziłam... Cóż, minie trochę czasu, aż przyjdzie ta upragniona (dla Was i dla mnie) chwila, w której napiszę krótkie opowiadano/komentarz. Jednak tylko Jeden Bóg wie, kiedy to nastąpi. xD
      A jeżeli chodzi o pani doktor, to owszem, chodzę do niej, ale co 4 msc... Nie, raczej weny nie dodaje mi opieka medyczna. Czasem tak mam, że jak nie mogę zasnąć, to zaczynam wymyślać opowiadania itg. U mnie to różnie bywa.
      Jeżeli chodzi o te 200 notek, teraz się tak zastanawiając, masz rację, "lekko" przesadziłam". Zapomniałam dopisać "na przykład" (zaraz poprawię ten błąd). Twoim zdaniem, to ile powinno się napisać opowiadań, by być Bethą? Bo teraz ta się zastanawiając, to można zmniejszyć do np.100 notek... chyba bardziej realne. Ale ok, to Wam należy się wybrać jaką liczbę opowiadań(!) ma napisać Betha.
      A jeżeli chodzi o zrobienia szablonu... FIRE! Przecież Twoje prace SĄ piękne! (no i nie pisz mi tu piękne w cudzysłowie, no! xD). Jeżeli znajdziesz czas, by wykonać pracę, to oczywiście, że się zgadzamy. ;) Za to pewnie będzie wynagrodzenie w formie plusa (może plusów? nie wiem, nie ode mnie zależy, ile można dawać). Uou, robisz dla SV jakąś pracę? (I nic przedtem o tym nie wiedziałam!? xD). Fajnie! już nie mogę się doczekać, kiedy się pojawi. Nie, Saph mi nic nie mówiła.
      Podsumowując: Dziękuję za komentarz. Jeżeli chodzi o te 200 opowiadań, to masz rację, "lekka" przesada. Proponuję zmniejszyć liczbę do 100. Ale Ty jaką liczbę opowiadań proponujesz? Jeżeli chodzi o lekarza (albo bardziej doktorki/pań doktor), to długość moich notek nie im zawdzięczam. Cieszę się, że wszystko, prócz tego "małego" detalu Ci się podoba. i twoje prace SĄ piękne i oczywiście to będzie zaszczyt mieć nagłówek ;)

      Usuń
  2. Nic dodać, nic ująć. Notka wspaniale napisana( mimo, że długością przeraża O_O Ale to u Ciebie normalne xD )
    Do RS jak najbardziej możesz się dopisać, a nawet wymyślić własny tytuł( jak ja xD )
    Flash należałoby ożywić, dziękuje za przypomnienie.
    200 Notek O_____O Omg. to nawet dla największego pisarza jest wyzwaniem xD
    Ale poza tym, nie chodzi o ilość notek, tylko o jakość. Bo załóżmy: Ktoś piszę notkę niestarannie, wiele błędów, zero sensu i napisze takich 200 to co? Od razu na bete?
    Faktycznie. Nerze należy się miejsce w RS. Stara się i to widac. Nawet mnie pomaga. I dostała awans na Doradzce Alphy.
    No i ogólnie całośc zajebisty pomysł więc co tu się rozpisywać xD
    Sądziłam jeszcze, żeby może LO napisać tak powyżej postami na blogu, albo zrobić taką zakładkę. Co o tym sądzicie?
    A i ja bardzo chętnie dołączę i do Twórczość i do Mediów jeśli można.; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terra/Santinio8.06.2013, 23:19

      Dziękuję Saph, miło mi, że uważasz moje pomysły za dobre. (tak, najwidoczniej pisanie takich notek weszło mi w krew., więc można to zaliczyć do dormalnych (nie-nomalnych) rzeczy.
      Jeżeli hcodzi o RS to już to zrobiłam (heh, i przy okazji odkryłam, że blogger to nowsza technologia. xD w starciu z młotkiem Pana Młotka przeniosłam się w średniowiecze i oprócz Ciebie dręczyłam także Nerę. Ale widocznie Was razem Mloteczek nie pokona. Jeszcze raz dzięki Wam za pomoc.). Tak, dzięki pomocy Nery mam inny tytuł. (Thx. Nero!)
      Spoko. W sumie i tak przypomniałam sobie o tym, patrząc na zakładki. Teraz wystarczy wymyśleć jak go ożywić.
      Heh, widzę, że 200 notek (a raczej opowiadań) to macie rację, za dużo. Więc zmniejszyłam o połowę. Chyba jest to bardziej realne.
      Tak, o jakości notki masz 100% rację. A, i ale jak wiadomo (czywiście o tym nie dopisałam) to Alfa decyduje o tym kto kim w hierarhi zostaje, więc nie będzie tak łatwo. Oczywiście jest druga opcja, w której, to wybierania, awansowanie na wyższe stanowiska wybiera się wspólnie, za pomocą losowania (ale jak wiadomo- Alfa ma decydujący głos i koniec kropka ;) )
      Zgadzam się, jeżeli chodzi o Nerę, to chcę jej pogratulować. Nic więcej ując, bo Saph ma rację. Jeszcze raz Nero gratuluję za to, że jesteś w RS i miano doradcy Alfy. To prawdziwe wyróżnienie, na które zasłużyłaś! ;)
      Heh, dzięki Saph. Cieszę się, że pomysły się podobają. ;)
      Jeżeli chodzi do LO, to chyba notka będzie się bardziej rzucać w oczy, bo nie wiem, czy komuś będzie się chciało spr. zakładki. (chyba, że będzie z dopiskiem ważnie, podkreślone caps lockiem) Ale też można. Jak wspominałam, dodałabym też zakładki "Nieobecność", w której w komentarzach by pisali, że ich nie będzie (opisałam to bardziej w notce),a wtedy, żey nikt nie szukał w komentarzach, czy aby osoba jest, robiło by się w zakładce notkę i odświeżałoy się nią, przypuśćmy co 2 tyg. Co o tym sądzisz?
      Tak, można. Ale z tego, co wiem, już jesteś dołączona. Jeżeli chodzi o media, to muszę dopracować dość istotne szczegóły.

      Usuń
  3. Dobra no to od początku!
    Twój komek-notka to już naprawdę rekord! XD Ale cóż lepiej się tym cieszyć bo jak już Fire to ujęła bardzo zależy Ci na blogu, co mnie bardzo cieszy. Twoje pomysły też są bardzo dobre, jedak co do bethy to chyba 200 notek to troszkę za dużo, biorąc pod uwagę, że niektórzy piszą długie jak 4 notki ;) A nie którzy krótkie lecz często. I należy pamiętać że ktoś dołączył wcześniej a ktoś później...Jednak to nie znaczy że przekreślam twój pomysł. Co do tabelki wymagań to bardzo fajny ...pomysł XD Wtedy inni będą mogli bardziej przyjrzeć się członkom watahy jakie mają cechy pisarskie i będą mogli łatwiej zagłosować w ankiecie lub czymś tam.
    Co do Nerci czyli do mnie...*rumieni się* ale mi się miło zrobiło!!! Jestem doradca i bardzo się z tego cieszę! ;p A co do RS. Dziękuję, że o mnie myślicie. Ale RS nie zależy ode mnie. Cóż nie mam też tyle plusów...ale postaram się ;) Lubię pomagać innym, bo wtedy wiem że ta osoba pomoże też mi gdy będę w potrzebie. ^^ Dziękuję. Za tereny to się z chęcią wezmę. Już wyszukałam zdjęcia...A co do zdjęć. Też nie jestem aniołkiem. Jednak większość zdjęć wyświetla się na różnych blogach i nie wiadomo skąd pochodzi.
    ****
    I chyba właśnie zamęczyłam was dość długim komkiem. To już chyba taki pisarski wirus ;) Przechodzi z jednej osoby na druga, ale to dobrze ;P No cóż mam nadzieję ze aż tak was nie zamęczyłam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też tak sądzę, jeszcze takiego komentarza w życiu nie napisałam. Musi być w końcu ten pierwszy raz. A ja się zastanawiam, czy może mnie stać więcej... bo w końcu rekordy są po to, by je przebijać xD (tak bójcie się, bo Terra znów dostała młotkiem od Pana Młoteczka, kiedy jej małe różki wyrosły). Tak, bardzo mi zależy na Stipant Veritatis, więc próuję się angarzować jak najbardziej. Chcę, żeby było tu jak najlepiej, więc zrobię wszystko w mojej mocy, by było coraz lepiej (kosztem długości notki... xD). Przynajmniej tyle mogę zrobić...
      Tak, tak wiem. Co do Bethy, to "lekko" przesadziłam, więc postanowiłam zmniejszyć liczbę do 100 opowiadań. To chya bardziej realne. (ale pamiętajcie, jeżeli bęzie Wam za dobrze wychodzić, to zwiększę liczbę napierw do 150! xD Ja nadal Nera pamiętam, że na WŻ napisałaś ok.52 notki.). Po prostu chodziło mi to to, że bycie Bethą wiąże się z dużym wysiłkiem i jest to wyróżnienie. A po za tym, to członkowie decydują, czy dana osoba zasługuje na to miano, ale i tak głos decydujący ma Alfa. (chyba, że coś się zmieni, bo to Wy decydujecie, jak to ma funkcjonować ;)
      Heh, spoko. Nie da się ukryć, że od początku się starasz, jako pierwsza wyciągnęłaś dłoń, by nami potrząsnoć, kiedy dowiedzieliśmy się o Venus. I nie tylko. Dużo by tu wymieniać. No i w końcu jesteś w RS! gratuluję! I na dodatek jesteś doradcą, za to też należą się podziękowania. To osiągnęłaś to swoją pracą, a taką postawę i zaangarzowania trzeba wyróżnić. Moszesz być nawet wzorem dla nas wszystkich. I nie przesadzam! Pamiętam jeszcze jak udzielałaś się na WŻ i tutaj. To pokazuje, że wszystko jest możliwe, jeżeli bardzo komuś zależy. Oby tak dalej, Nercia! ;)
      Jeżeli chodzi o Tereny, to podziwiam, że "wzięłaś to na swoje barki". A jeżeli chodzi o zdj, to moim zdaniem wystarczy dopisać, skąd wzięło się zdjęcie (lika, na przykład). Nie martw się, mi też lubią różki rosnąc... A poza tym, rozumiem, że trudne jest określić aurora. Chyba najlepiej rać z dA lub innych stron. Ale się wgłęiać nie będę, doświadczeniae zbytnio nie mam takiego i nie będę Was tu czarować. Spokojnie, spokojnie. ;)
      ***
      Nie, mnie tam nie zamęczyłaś. Chya bardziej ja ciebie xD. Wirus, powiadasz? Heh, czyżby to możliwe, że Was zaraziłam? A teraz trzeba się zastanowć, skąd przybył? (heh, ja najwidoczniej obwiniam tu Pana Młotka, któremu zwyczajne drzewa przestały mu wystarczać, więc zaczynał atakować istoty żywe xD). Heh, Ty mnie tam nie zamęczyłaś, ale pewnie zaczynam Was przytłaczać ciężarem jakże długich komentarzy. Zdałoy się coś w końcu z tym zrobić, ale jeszczę zobaczę. xD Cóż Nara, Pan Młotek okazał się szybszy i dzięki młotkowi stałam się jego marionetką... Pewnie Ty możesz mnie uwolnić od jego czarów... zanim dopadnie resztę. xD Ok, zaczynam nie myśleć, Pan młoteczek zaczyna ponownie przejmować władzę, więc jak najszybciek kończę, zanim napiszę coś głupiego. :P xD
      PS wybaczcie, że tak krótko... (ałć, oszczęć mnie Panie Młoteczku, bo zaraz zacznę mówić do pana po imieniu! I chyba Pan tego nie chce? -on zaś popatrzył na mnie wrogim spojrzeniem. -Em... nic nie mówiłam -jednak on znów podniósł swoją broń ku górze. "To już po mnie. Nera, ratuj!" xD)

      Usuń
    2. Młotku młotku,
      idź do płotku.
      Nie bij Terry,
      Miej maniery.
      Bo się zaraz role zmienią
      I twe życie wnet przemienią,
      Marionetką dziś zostaniesz,
      a ja władzę tu osiągnę,
      by móc zemsty poznać smak.
      I choć miłą mnie poznałeś,
      to widocznie zamulałeś.
      Losy zmienią się okropnie,
      więc uważaj bo to znak,
      byś już zmykał jak ten rak.
      ~~ z księgi czarów Nery pt.:,,Magia X vs młotek,,
      ^^ Gdzie raki zimują... ;P
      Tak coś nagle na wiersze dostałam weny. Mam nadzieję, że długo młoteczek z rakami będzie zimować. A jak nie to pozna drugi rozdział zaklęć Nerci z księgi!!! xD
      A co do tych gratulacji...Chyba troszkę przesadzasz...XD Ale dziękuję. Bardzo mi miło ze doceniasz moją pracę. ^^ *cieszy się* Ty chyba naprawdę zaraziłaś mnie długimi komentarzami!!!...Na to chyba nie ma leku XD
      No cóż...Przynajmniej uratowałam Cię z czarów młotka.

      Usuń
    3. Terra, a teraz policz sobie, ile razy napisałaś pod tą notką "Pan Młoteczek". O dokładnie tyle kilometrów powinny skrócić się twoje komentarze. Co do tej pracy na SV - nic dziwnego, że nic o niej nie wiedziałaś, skoro to NIESPODZIANKA.
      I Już wiem, czemu piszesz takie długie komentarze!! Masz w rodzinie Mickiewicza! Poza tym... Co ty tam napisałaś? "(*pokerpalm*)"?? Naleśniki? Mleko? Powiedzmy, że po prostu nie ogarniam tego skromnego powiedzonka xD
      Co do moich prac - cieszę się, że ktoś to docenia ;) Samo to, że mogę zrobić coś dla watahy odnośnie grafiki jest po prostu... Jakby to ująć... Czymś w rodzaju "zaszczytu". Warto było rysować kilkadziesiąt rysków na kompie, chodzić do plastyka i ciągle oglądać speedpainty ;D
      Jeśli chodzi o te notki, to faktycznie to powinno się zwracać uwagę nie na ilość a na jakość, bo jeśli napisze się 20 notek takich, że wilki pamiętają ją jeszcze przez następne pół roku, to już jest coś, a jeśli ktoś napisze nawet te 200 notek, to nie ma najmniejszego sensu dawać mu Bethę - tak właśnie myślę.
      Pisanie długich notek i komentarzy? CAŁKOWICIE ZARAŹLIWE. Czytałaś ty chociaż raz jedną z twoich DŁUŻSZYCH notek? Jeśli nie masz zamiaru, to ja się już postaram, żebyś sobie takie poczytała xD Idę robić tą pracę, bo przesz mi czasu braknie (3 godz O.o)

      Usuń
    4. Terra/Santino12.06.2013, 08:36

      Heh, dzięki Nera. Mam nadzieję, że na długo mnie opuści. Ale jednak coś sądzę, że wróci... by usłyszeć nast. rozdz. Twojej książki. (oj tak, Pan Moteczek uwielbia słuchać różnych zaklęć... by później zrobić z nich odwrotny efekt. To ciężki zawodnik, nawet biedna Goldenmoon mi nie pomoże).
      A tak w ogóle to fajny wierszyk. ^^
      I ten moment, kiedy znikąd pojawia się wena i wtedy robi się wszystko, by ją przelać. Nie ma to jak przypływ weny.
      Też mam nadzieję, że już go na długo nie zobaczę. Czuję się wolna... Ale co zrobię, kiedy Pan Młoteczek wróci wraz z armią raków? xD Jedna miejmy nadzieję, że długo go nie będzie.
      A co do gratulacji, to nigdy za wiele. I proszę. ;)
      Buhaha, jestem nosicielką jakiejś fobii (czy choroby) i szybo się na to leku nie znajdzie. Tak, możecie mnie zabić (ale musicie się ustawić w kolejce). Cóż, też nie za dobrze sobie z tym radzę. Trzeba jakoś żyć. Ciekawe, kto znajdzie lekarstwo.
      Tak, przynajmniej mam spokój z Panem Młotkiem. Dzięki! ;)

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill