Alternatywny tekst

25 kwi 2013

Saphira robi bonusy # 2 ! Team Nera and Saphira i maker with wolfs !

Czyżby kolejny bonus ? Ciekawi was co znowu ja - wasza psycholka, wymyśliłam ? I jeszcze czy kogoś w to nie wplątałam ? Otóż to !

Team Saphira and Nera
Prezentuję:

Wilki zrobione są w specjalnym programie na internecie. Link później xD
To może zacznijmy od tych których stworzyła Nera ; D

Venus ( w zbroi )

Avyam

Terra

Santino

Tayshrenn

Vitani

No a teraz czas na moje ; D

Derrine

Elenore

Esposito

Fire

Liliara

Oruko

Poverina

Primose

Sasha

Shadow

Yenalt


Jesteśmy dumne z tego co zrobiłyśmy ^^

A teraz pora na nasze postacie ! ( oczywiście, każda robiła swoją. )

Nera

Nera ( w zbroi. )

 Saphira

Saphira ( w zbroi. )

Scythe.



Mamy nadzieje, że się podobają.
Spędziłyśmy nad tym.. Dwa dni XD

*
*   *
P.s To nie jest ta niespodzianka, którą wam obiecałam ; D


Nera & Saphira

3 komentarze:

  1. fajnie je opisałaś mi sie bardzo podobają xDD Mi najbardziej z twoich się podoba ..hm.... Saphira XD
    Cóż Scythe też ładna jak na demonice ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałyście. Fajnie, że nie pominęłyście żadnego wilka z watahy. Będzie więcej bonusów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm..ja nwm! pytaj Sapcie! ;) I dzieki ze doceniasz to co zrobiłysmy...szkoda że tylko ty dałaś komek -.-

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill