Alternatywny tekst

21 kwi 2013

Nowy pysk w watasze - Tayschrenn


Imię: Tayshrenn
Wiek: 2 lata
Płeć: Samiec, a jakżeby inaczej…
Rasa: Natrial, połączenie wilka cienia i natury
Data Urodzenia: 16 sierpnia
Stan cywilny: Na razie nie spotkał jeszcze tej jedynej
Potomstwo: Brak
Charakter: Zadufany w sobie dupek. Tak myślą ci, którzy go nie znają. Niewiele się mylą. Nie obchodzą go inni, chyba że są dla niego ważni. A tak to ma wszystkich i wszystko w głębokim poważaniu. Taki milczek. Zawsze rzuca jakieś kąśliwe uwagi lub riposty, które mogą zranić. Życie nauczyło go ukrywania uczuć i bezlitości. Więc lepiej mu nie podpadaj, chyba że chcesz wąchać kwiatki od spodu.
Historia: Nigdy tego z niego nie wyciągniesz, tylko go rozdrażnisz. Uważaj lepiej, by nie rzucił ci się do gardła.
Stanowisko: Łowca, Skrytobójca
Moc: Natura
Kontakt: gg - 47179023

4 komentarze:

  1. Biała wadera zauważyła nieznajomą jej jeszcze postać.- Witaj w SV... Jestem Sasha... -machnęła przyjaźnie lampionem, który zawsze nosiła na ogonie i uśmiechnęła się delikatnie do nowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. *Wilczyca niepewnie podeszła do nowego i spojrzała na niego nieufnymi oczami:
    -Witaj na terenach SV. Nazywam się Vitani i mam nadzieję, że będziesz czuł się tu jak w domu*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagle zobaczyłam nowego wilka...
    -Witam...-szepnęłam cicho,chwilę na niego popatrzyłam i odeszłam...Jak już mówiłam nie mam zaufania do obcych...

    (mam zamiar trzymac sie swojej kp)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powoli podeszłam do nieznajomego basiora.
    - Witaj w Stipant Veritatis. - powiedziałam podając mu przyjaźnie łapę. - Czuj się tu jak w domu.
    Odeszłam machając ogonem.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill