Alternatywny tekst

13 kwi 2013

Saphira robi bonusy ! Czyli głupie pomysły.

No to moi drodzy... Jakby to powiedzieć.. Stworzyłam cośtakiego :


Wiem. Zjarany. Ale ja zawsze miałam taki zwyczaj robienia filmików zajebistej watahy do której należałam. :D Może kiedyś zrobię kolejny bonus o czymś innym ^^
A póki co.. No. Hejtujcie moje arcydzieło !... To nie jest arcydzieło xD

Jeszcze wam bym coś wrzuciła.. Ale to zostawiam na moją kolejną notkę ^^
Miłego dnia życzę xD

" Dla mnie wszyscy z watahy jesteście jednakowo ważni..
Bez wyjątku. Mimo, że nie znamy się na tyle, by nazywać się przyjaciółmi..
Ale ja was będę traktować jak przyjaciół..
W filmiku są zamieszczeni wszyscy bez wyjątku.. "

Dziękuje wam za to, że jesteście.
~Saphira.

11 komentarzy:

  1. Terra/Santino13.04.2013, 20:43

    Wow, ale to jest SUPER! Nie no, kobieto, nie spodziewałam się tego po Tobie. Ale ten film ma w sobie moc! I ta piosenka... Z dumą mogę stwierdzić, że to coś niezwykłego! Nie no, Ty to masz pomysły! Jak nie arcydzieło, jak arcydzieło?! Jak nie, jak tak! :)
    Skoro mają być takie niespodzianki, to czekam z niecierpliwością na więcej. I tu mówię serio.
    Ciekawe, co tam jeszcze dla nas przygotowałaś.
    Nie no, wiedziałam, że chcesz mi coś zrobić, bo teraz będę się zastanawiać, co tam dla nas masz. xD
    Napisałabym więcej, ale mnie zganiają.
    Pamiętaj, czekam. Bo jakby coś, to wyślę Dhata do Ciebie i nie ręczę, co Ci zrobi. xD Dobra, nie będę straszyć. Kiedy następne niespodzianki? Czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Terra/Santino13.04.2013, 21:08

    Dopisek: Moim zdaniem, to plusa powinnaś dostać. W końcu zrobienie tego filmu kosztowało Cię trochę pracy.
    A mmoże to nawet zostać tak jakby... np.reklama bloga? Oczywiście za zgodą Saph. I także jej filmik powinien być dodany do:"Twórczości SV".
    ***
    -Już nie mogę się doczekać następnej niespodzianki! Czekam cierpliwie.-powiedziała Ter, z radosnym uśmiechem na pysku.
    -...Z nożem. Hehe-dopowiedział Dhatu. Na jego pysku pojawił się szelmancki uśmiech. Terra szturchnęła basiora.
    -Ani się wasz! Chyba nie chces ze mną zadzierać.-popatrzyła na niego, a w oczach miała czerwone ogniki.
    -No dobra, spokojnie! Zażartować sobie nawet nie można...-powiedział. Następnie poszedł i nie było go widać z powody kępy roślin.
    -To to... Nie przejmujcie się nim. Nie zrobi nam nic. -A po cichu dodała -Na razie...
    ***
    A kysz głupio weno, idź stąd. Wybaczcie, tak jakoś wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że może być reklamą bloga :)
      Bardzo się cieszę, że się wam podoba ^^

      Usuń
  3. super!!! dałam ci komek do filmiku ;) wiec tu juz rospisywac sie nie będę. Tez sądzę że powinnaś dostać plusa ale to juz jest decyzja Venus , umnie na pewno go masz xD
    P.S Terro nie obrażaj weny bo ci ucieknie ;P I to na samą wojnę...uważaj! Mam prorocze sny...a one nie kłamią ;D XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dowartościowywuje się dzięki wam xD ^^
    Ciesze się, że się podoba ^^ Trochę go robiłam :D
    - Ale ja lubię Dhatu ! Mam zamiar się jeszcze z nim pare razy pobić ! - zachichotałam wesoła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwaliłaś kawał dobrej roboty! Już zabieram się do dodania Twojego filmiku do "Twórczości SV". Oby więcej takich dzieł :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam trzy zdjęcia na pocztę do dodania na twórczośc SV jeszcze :)
      Dzięki, dzięki, dzięki ^^

      Usuń
  6. Spoczko :3 Filmik już jest, teraz biorę się za rysunki. Swoją drogą super Ci wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Jak ja się cieszę matko xD Mam przed kompem ADHD XD

      Usuń
  7. Jak chyba wszyscy po obejrzeniu Twojego filmiku xD

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill