Alternatywny tekst

28 kwi 2013

Lista Aktywności

Koniec tego dobrego.
Na blogu jest 19 wilków ( nie licząc swoich innych postaci. ) !!!
A tylko pare z nich cokolwiek pisze!
Czas się za to wziąść.
Otwieram Liste Aktywności:

Venus
Sasha
Shadow
Katsune
Daryl
Xae
Avyam
Terra & Santino
Primose
Vitani
Deyana
Elonore
Derrine
Poverina & Esposito
Fire & Oruko & Luna

Tayschrenn
Nera
Yenalt
Saphira Bloody Trancy

Czerwony - Nieaktywni ( 10 )
Zielony - Aktywni ( 9 )




Na początku każdy ma nieaktywny zaznaczony.

Nie wiem co z tym zrobi Venus. Ja po prostu chce wiedzieć, kto jest aktywny na blogu.
Jeśli to będzie przeszkadzać prosze bardzo.
Mogę zostać wyrzucona, mieć minusa czy co innego.
Dziękuje za uwagę.

Podpisywać się do 18 maja.

A tu taka moja fotka z Feral Heart.


17 komentarzy:

  1. ojoj przeciez chyba wszyscy wiemy ze jestem, pisze i bede pisac!!!!!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecna :D Właściwie to w ogóle nie piszę notek, ale to nie znaczy, że nie jestem aktywna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Terra/Santinio28.04.2013, 20:04

    Jstem gotowa do działania. xD Bo jak moż mnie tu nie być? Za dużo wspomnień, by ani słówkiem się nie odezwać. Notka już w robocie. Em, ten no ten teges.... jestem (i Sant też)!
    PS Cieszę się, że w końcu ktoś się za to zabrał. W sumie chciałam, ale czego tego nie zrobiłam? Strach, brak czasu, zapominalstwo? Nie ważne, liczy się to, że w końcu ktoś się za to zabrał... I dlatego ode mnie dostajesz prywatnego plusa. xD Cóż, może i nie zaliczy się do tabeli "plusy i minusy", ale chcę Ci powiedzieć, że popieram Twoje działanie. Widzę, że Ci zależy. Oby tak dalej! Liczę na Ciebie (i na innych, oczywiście). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tyle plusów od Ciebie, że starczyłoby na dostanie się do RS XD

      Usuń
  4. Staram się. Nie mam zamiaru, żeby ten blog skończył jak Wkk, czy Wq. O nie. Nie tym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież WQ się odrodziło...

      Usuń
    2. Dla mnie to nie jest już to WQ, które znałam..

      Usuń
    3. Ehh... dla mnie też... ale w tym też da się odnaleźć...

      Usuń
    4. Terra/Santinio28.04.2013, 20:24

      I to się mi podoba! Ja także nie chcę, by to stado upadło. O nie za dużo wspomnień, nie bedzie tak jak z WŻ, czy WV bądź WV2! Jestem z Tobą. Nie pozwolę, by stado upadło. Nawet, gdy Venus napiszę"To już koniec", to będę nadal pisać, albo znajdę inne rozwiązanie. I dzięki, że się troszczysz, na pewno wszyscy, co tu jeszcze są doceniają to... przynajmniej ja.
      PS Mała prośba:czy mogłabyś oznaczyc mnie na zielono?

      Usuń
    5. Już zaznaczyłam.
      Dziękuje, że chociaż niektórzy doceniają to co robię. Ja się na prawdę staram.. Daje z siebie wszystko.. Chce, żeby to stado nadal trwało.. Ale sama nie dam rady.. Potrzebuję też waszej pomocy.

      Usuń
  5. Jestem... na razie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecny. Jakże mogłoby mnie nie być, hm?

    OdpowiedzUsuń
  7. Avyam/Lilaira29.04.2013, 10:31

    Jeeeeesteeeeem! A moja notka w szkicach :3
    L: Idiotka... Jestem obecna

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie! Już pisałam Venus o coś takiego. Ja oczywiście jestem i zawszę będę z SV ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus o niczym nie wie. I jak widać, od dłuższego czasu tu nie zaglądała..

      Usuń
    2. pewnie tak...ale możliwe że ma jakieś powody. na przykład nie może wchodzić na kompa...

      Usuń
  9. dobra, późno się zgłaszam ale jestem
    /Tayshrenn

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill