Alternatywny tekst

16 lut 2014

Walentynki by Martwa Frethya v2

1
2 - Avyam
3 - Saph
4 - Sash
5
6 - Emma
7 - Yenalt
8 - Vitani
9 - Starhan
10 - Fire
11
12 - Kacy
13 - Allex
14
15 - Santino
16
17 - Xytherian
18 - Nathe

Tak wygląda lista. Wpisałam osoby, które wybrały zajęte już numerki. 
Dziękuję bardzo tym, których aktualnie nie ma, a powinni być, bowiem po raz kolejny zmieniałam rozpiskę. 

Avyam + Santino
Saphira + Nathe
Sasha + Starhan
Emma + Kacy
Yenalt + Vitani
Starhan + Sasha
Fire + Oruko
Xytherian + Allex


A jak ktoś nie jest zadowolony, to dziękować niewpisanym <D

16 komentarzy:

  1. JESTEM Z NATHEEEE!! 8D
    Kto by się spodziewał?! 8D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, kto by się spodziewał? 8D

      Usuń
    2. To bierzemy Illidana, klonujemy i możemy iść na podwójną randkę 8D

      Usuń
    3. Randkę? Pamiętaj, najpierw chili, potem pączek xD

      Usuń
    4. Chilli, ponczeg, chilli xD A potem będzie "zrodziło się uczucie" xD

      Usuń
    5. Tak xD Ale nie cytuj mnie, bo zaraz się rozpędzisz i sama dobrze wiesz co wtedy będzie xD

      Usuń
  2. Ja z Vitani? Koniec świata.

    - Yenalt

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ? moja wstydliwa postać z Xytherian'em ? Błagam ;.; |Allex

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Ja i Starhan? wow... to będzie ciekawe wow o.o"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HA! *będzie Sashan będą sashaniątka - śpiewa jak głupia - i nie będzie limmona <3*

      Usuń
    2. Wiedziałam, że to jakoś skomentujesz... Wiedziałam... .o.

      Ale pamiętaj o Limmonie, to też musi wyjść ;_;

      Usuń
    3. Narazie nic sie nie dzieje ;D | allejx

      Usuń
    4. Jaaaaaa z niiiiiim poooogaaaaaadam ;>

      Usuń
    5. NIIEE NAA RAAAAZIE JEEEEEEEST DOBRZZZZZZZZZZZEEEE

      Usuń
  5. Jak mogłaś zeswatać mnie z Yenaltem? O.o Umarłam xD

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill