Alternatywny tekst

1 mar 2014

Urodziny Allex oraz Terry!

Wybaczcie kobiety, że tak późno, no ale jak to mówią nie ważny czas
liczy się, że w ogóle ktoś pamiętał :D
A więc dzisiejszego wspaniałego i ciepłego dnia
w naszym stadzie obchodzą urodziny dwie wilczyce ^^

ALLEX oraz TERRA

A więc moje drogie panie postarzałyście się bez kłamania :D

Kiedy wspomnicie te młode chwile,
które odeszły w mroczną dal,
a które dały wam szczęścia tyle,
poczujecie w sercu cichy żal.
Zatęsknicie wtedy do tej przeszłości,
w której wam jaśniał cały świat.
I zapamiętajcie, że czas młodości
to najpiękniejszy życia czas.


Chyba idealne życzenia do jak zwykle prezentu ode mua C:

Allex


Terra



Jeszcze raz wszystkiego naj, a to wasze zdjęcia z życia szczenięcego :D Haha :D

A to od Fire C:

7 komentarzy:

  1. Saphira, jesteś kochana! *.* Dziękuuję, bardzo, ale mi się miło zrobiło. ^^ Prace cudowne, wierszyk też. ;3 Ale stara jestem... D;
    Jeszcze raz dziękuję że pamiętałaś, to dużo dla mnie znaczy :D
    (Wybacz, że tak krótko ;/)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooooooo jak øadnie <3
    Wszystkiego naj, Tercia ^^
    Wszystkiego naj, Allex ^^
    Ty to lubisz te makery, Saph xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie mam innego pomysłu na prezent, a poza tym ja kocham Makery xD

      Usuń
    2. Właśnie widzę xD Też mam prezenta, ale jeszcze nie skończony :c Teoretycznie możesz też coś napisać... albo... dobra, też nie mam xD

      Usuń
    3. Ja nie mam czesto czasu wejść na komputer w tygodniu i zrobić porządny prezent, ale i tak symboliczne daje, żeby jednak solenizantowi zrobiło się miło, że ktoś pamięta :)

      Usuń
    4. Nooom... Samo to że się pamięta jest już czymś ^^ Mam prośbę, mogłabyś do tej notki dopisać też prezent ode mnie? http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2014/062/f/a/terraallex_by_iceheishiou-d78rbb5.png c:

      Usuń
  3. No to ten, Terra już dostała ode mnie życzenia, w związku z czym wszystkiego najlepszego, Allex! c:

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill