Alternatywny tekst

9 mar 2014

Urodziny Kacy!

 Jak zawsze mam pierdyliart wymówek dlaczego dzisiaj składam Ci życzenia, a nie wczoraj. (trze było obejrzeć Dary anioła [OMFG Jace *_* i ta klata!] przed północą, szablony zrobić, uczyć się no i najgorsze co może być czyli zostałam zapoznana z może niektórych znajomym z WŻ Starrkiem *tak to się piszę?* i miałam uraz do końca dnia D: )
Ale teraz koniec użalań.


Takie to szczere, proste życzenia
Ci ofiaruję w dniu Twego urodzenia:
Wiele uśmiechów, a mało żałości,
Długich lat życia w szczęśliwości,
Dobrego zdrowia i pomyślności,
Jak najmniej smutków, dużo radości,
Dużo przygód, morza wrażeń,
Moc słodyczy, nic goryczy
Tego Tobie SV życzy!



*zdesperowana Saphira, kończą jej się makery.*

 A to od Fire xd
Wszystkiego najlepszego! :3

20 komentarzy:

  1. Hahaha Saphciu poznałaś Starrka? xd Uraz zostanie ci już na zawsze... Kochany człowiek xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem: MAM MÓZG ROZJEBANY.

      Usuń
    2. Hahaha kochany... Umie rozwalać psychike x3

      Usuń
    3. Haha, Starrk. "LEGENDA WŻ" xD

      Usuń
    4. Tak.. Mnie również miło było cię poznać. Na pewno jeszcze kiedyś ze sobą popiszemy nie? :)

      Usuń
    5. Taaaaaa.. na pewno.
      *cicho szepcze* Help me..

      Usuń
    6. Haha Starrk legendą hahaha

      Usuń
    7. Sasha... ja jestem legendą gdzie się nie pojawię, a na WŻ zwłaszcza, więc nie podskakuj bo oślepi cię blask mej chwały. Ps. Love you too Sash <3

      Usuń
    8. Jestem mała więc będę podskakiwać! *zerk na niego wrednie z dołu* Pan Starrk Legenda WŻ... blask czego? xD
      Ps. aww ♥♥♥

      Usuń
    9. HAHAHAHA! Starrk, nie dobijaj xD

      Usuń
    10. Na was jak na Terre z krzyżem trzeba iść C:

      Usuń
    11. Na kogo z krzyżem? xp
      Na mnie to np trzeba z czosnkiem jak już o.o"

      Usuń
    12. Czy ja cię Nathe znam? Bo tak trochę kojarzę twój nick i... Pyskujesz mocno.

      Usuń
    13. Sasha wampirem?! O.O *z czosnkiem i wodą święconą.*

      Usuń
    14. Aaaale się masakra zrobiła... "Legendarny" Starrk? Okeyyy...

      Usuń
    15. No kurde dzięki, Starrk ;-;

      Usuń
    16. Hahaha Sash tak bardzo wampir RAWR *pokazuje kiełki* Czosnek na mnie nie działa, wskazuje moja 2 lub 3 notka na tym blogu *skleroza*
      ;3

      Usuń
  2. Tak, współczucie... on tu dalej jest xD Tak wgl to wysyłałam ci... albo nie... no nie ważne, tu masz: http://iceheishiou.deviantart.com/art/Kacy-439232138 ode mnie, dodaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Kacy :3
    Saph, Jace jest najlepszy.. <D
    Freth

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już składałam życzenia, co prawda szybkie i na ask'u, ale co mi szkodzi...
    Wszystkiego najlepszego, Kacy! c:

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill