Alternatywny tekst

7 mar 2014

Organizacja wiosenna!

Ohayo gozaimasu! ^^ W dzisiejszym programie podsumujemy troszeczkę ostatnie LO oraz omówimy parę spraw. :) Zacznijmy może od Listy Obecności (Ej, Saph, a to nie miało być podsumowanie 1 marca?~Scythe) Cicho tam, ważne, że jest > <

Numer Jeden

Lista obecności. Powiem szczerze jestem z was dumna oraz bardzo zadowolona, że jak wszyscy chcą to potrafią wykonać swoje zadanie (jeśli danie komentarza, tak można nazwać xD)
Niestety jednak musimy pożegnać naszego drogiego Tayschrenna, który nie dał znaku życia, a niestety. Oczywiście zawsze ma prawo do nas powrócić :)

Numer Dwa

A to już jest sprawa organizacji na SV. Został rzucony pomysł, bodajże kiedyś, albo z Terrą, albo Fire rozmawiałam o tym, ale już nie pamiętam xD
Mianowicie konto na youtube dla filmów z Stipant Veritatis, bo troszku filmików jednak u nas jest, a tak by było najwygodniej :)
Co o tym sądzicie?

Numer Trzy

Proszę, żeby wszyscy wpisali swoje stanowiska w komentarzu w podstronie do tego przeznaczonej :)
Oraz w kontaktach i urodzinach.

Numer Cztery

Nasz szablon został zaakceptowany przez Jill z Zaczarowanych szablonów xD Zacieszajmy,a tu obiecane zdjęcie dla Terrusi xD


Dobra, na dzisiaj koniec, choć niedługo powinna się pojawić notka z nowym pomysłem na event, a więc
SZYKUJCIE SIĘ!

12 komentarzy:

  1. 1. Nie sądziłam, że tylko jedna osoba się nie podpisze, dużo nas, ale jednak świeci pustkami...
    2. Coś o tym wspominałaś. Raz widziałam fanpage watahy na fb xD
    3. Oke.
    4. Yeah, ten fart xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ zignorowałaś - Saph - moją wiadomość na GG:
    Proszę o stanowisko łowcy, wojownika i tego. Asasyna. I ponieważ nie ogarniam Obrońcy Alphy, to jak można, to też poproszę.
    I skoro już piszę komentarz, to proszę (Ciągle proszę ;-;) też o nieobecność, ale nie wiem niestety do kiedy.
    Starhan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś napisałeś O.o O matko, albo nic się nie wyświetliło albo mam skleroze (w tak młodym wieku, Fire ratuj D:)

      Usuń
    2. No wiesz... Ja to mam taką sklerozę że po 15 minutach niektóre rzeczy zapominam xD Poza tym może to wina GG, ja jej o szablon napisałam i dowiedziała się o tym po prawie pół roku xD Więc skleroza ci raczej nie grozi c: Ew. mogę zrobić ci pranie mózgu c:

      Usuń
  3. No więc tak:
    Główny szaman, łowca i prosiłabym o zadanie na głównego Assassina jeśli to nie problem. Co do magi, to magia ziemi/natury.
    Kontakt gg: 38472563
    Urodziny: 08.03
    Wspaniała wiadomość, jeśli chodzi o nowy szablon.
    To chyba wszystko.
    |K.E.Debusher.
    PS: Z góry przepraszam za brak wcześniejszej aktywności, nie miałam czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadanie na mentora Assasinów jest już niestety dane mnie, zgłaszałam się na początku.
      Wszystko zostanie dodane i zaaktualizowane (do kom. niżej)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jeśli dwie osoby zgłaszają się to samo główne stanowisko wtedy jedno zadanie przeznaczone jest oby osobnikom, a po napisaniu opowiadania główny zostaje wybrany drogą głosowania.
      Tak było na każdym blogu do którego należałam, nie wiem jakie 'zasady' panują tutaj względem stanowisk i zadań na głównych.
      |K.E.Debusher.

      Usuń
  4. I jeszcze taki bonusik. Chciałabym się upomnieć o zmiany zalinkowanej KP mojej postaci w ramce po prawej. Wciąż tkwi tam załącznik starej KP.
    Dodatkowo uwzględniłabym prośbę o zaktualizowanie informacji typu Rangi Wpisów.
    Dziękuję, to na tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kanał z filmami SV? No cóż, proponowałabym w pierwszej kolejności zająć się blogiem. Póki co świeci pustkami, więc gdyby tak nieco go rozruszać, wtedy zrobienie kanału SV byłoby dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma sens... Właśnie, nie miała Vencia czegoś pisać...? W jej "ogłoszeniach parafialnych" co chwila pisała żeby jej planów nie zepsuć... Wgl co z nią?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill