Alternatywny tekst

9 mar 2014

Natheleene oraz Starhan - Zadanie na Najszybszego Łowcę

Razem z Freth doszłyśmy do wniosku, że skoro oby dwoje się zgłosiliście to razem możecie napisać notkę xD (To Frethya, żeby nie było > < Nie zabijajcie mnie.)
A więc wasze zadanie wygląda następująco (krótkie, ze względu na to, że dajemy wam w większości wolną łapę.)

Saphira po wysłuchani wiadomości z zwiadów od Freth daję wam za zadanie upolowanie dwójki wściekłych i bardzo silnych niedźwiedzi (brunatne, jakie chcecie xD). Musicie do tego wziąć parę osób z SV. Na tą samą zwierzynę poluje grupa łowców z SS, spotykacie się, dochodzi do walki którą wygrywacie i zgarniacie martwe zwierzęta. Oczywiście dzieje się to na naszym terenie przez co zgłaszacie wrogie wojska na terytorium i enjoy, koniec.

Ostrzegam, my z Freth (nie)jesteśmy bardzo surowe i będziemy oceniać :3

I niech szczęście wam sprzyja! :3
Od Freth: Co Saph zwalasz wszystko na mnie?! ; _ ; - musiałam to dodać xD
Edit: Z wszystkim do Freth, ja miałam tylko dodać notkę > < 

1 komentarz:

Szablon wykonany przez Jill