Alternatywny tekst

21 mar 2014

My Friends... I have news

Moi drodzy. Widzicie.. Stado upada. Wiem, że czekacie na koniec czesci wojny na SPS ale możecie tez pisać opowiadania nie zwiazane z stadem . Nie będzie tu za bardzo " cicho " Jak i nie będzie "pokemońskich" Wyzwisek na Shoputbox'ie. Smutno mi sie troche zrobiło słysząc że nie potraficie z sobą rozmawiac. Tak mówie o Kacy i Saph. Nie zaprzeczajcie tego faktu ani nie usuwajcie tej notki bo powiem wam że to będzie wyglądać jak tchurzostwo. Jako jedyna w stadzie aktualnie pisze opowiadanie w którym jestem w połowie. (chciałam bym też by Emma i Saph przeczytały tam dialogi bo pisze jako ich postacie i nie wiem czy dobrze) What ever. Weźcie ruszcie mózgiem, ruszcie dupsko i zamiast się kłócić jak 2 głupie blondynki ( nie ma tu nic obraxliwego to tylko przykład) Zostawcie to w spokoju i zabierzcie sie do roboty. Pisząc swoje opowiadanie musze czesto zaglądać na hierarchie bo za bardzo sie nei orientuje kto kim jest. Tak i dzisiaj patrze na hierarchie bo szukałam medyka i popatrzyłam na obrońce. Jest bez gwiazdki i zajęte przez starhana. Później patrze na magów są z gwiazdkami a nikt zadania nie dostał. Dziwne ? Dziwne. Bo gdybym ja nie napisała komentarz pod hierą to by nikt nie wpisał a Starhan własciwie nie napisał komentarza. Nie zebym miala wam to zazle ale tez startowalam jako obronce alphy. Miałam dostac kilka zadań nie dostałam. Jak sądze na obrońce może być jedna osoba więc sobie już to odpuszczę.. Co by tu jeszcze napisac... Myslę że ta kłótnia odstraszy innych i też członków stada. Myślałam juz o tym i sądze że jeszcze kilka takich kłótni i koniec. Dużo osób zapewnie odejdzie i nie będzie za fajnie. Stado upadnie i nie wiem czy tak by było dla Vanus i Ciebie Saph. W Tedy wasza praca pójdzie na marne. A dobrze wiem że tego nie chcecie Gadałam ostatnio z sash i mówiłam jej że zaniedługo odejde. Ona powiedziała że też się z tym barykaduje i poprostu nie wie. Ale postanowiłyśmy, że zostaniemy. Więc prosiłam bym was byście sie nie obrazały, kłóciły. ale błagam was o tym żebyście sie zrozumiały wreszcie i dały z tym spokój.  Miło by było nam i wam bo by wszystko było lepiej..

~Allex

1 komentarz:

  1. Przepraszam was wszystkich za to co się ostatnio działo. Miałam trudny okres (tak, wczoraj była wywiadówka do której się psychicznie przygotować nie mogłam),a poza tym mam pewne "problemy rodzinne", więc SV było moim "wybawieniem" od piekła, ale okazało się być drugim, tak o Kacy tu mówię. Nie mam zamiaru po prostu się przejmować tym co mówi i zgodnie ignorować siebie nawzajem.
    Powiem Allex, że obrońca Alphy nie musi być koniecznie jeden, a to jest po prostu zwykłe stanowisko (tylko nie rzucajcie się na nie jak na mięso), a Starhan napisał mi na gg, że takowe chce, dlatego go tam wpisałam. Magów nie ma z gwiazdkami, to są także zwykłe stanowiska.
    Mam nadzieje, że nikt nie odejdzie z powodu kłótni i dziękuje Ci Allex, że starasz się, żeby ludzie pisali (był pomysł jedna notka na miecha z desperacji, ale jednak doszłyśmy do wniosku, że niet.)
    Ja kombinuję notkę z Fireu jeśli się weźnie do roboty, a dialogi w twojej notce czytam.
    Jeszcze raz: Gomen Nasai wszyscy, mam nadzieje, że mi to wybaczycie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill