Alternatywny tekst

8 mar 2014

Wine in my veins.

Jako, że żaden z samców nie pokwapił się, by życzyć nam, waderom, udanego Dnia Kobiet, uczynię to ja.
Drogie wadery, życzę wam udanego dnia, choć nie różny się on niczym innym od pozostałych.
Mimo wszystko, miło jest dostać życzenia.
Tak więc, dużo zdrowia i szczęścia. Kto chodzi do szkoły temu samych dobrych ocen i mnóstwa weny na pisanie opowiadań.
A jako, że mam dziś urodziny, życzę sobie większej cierpliwość, opanowania oraz wszystkiego dobrego. 
Udanego Dnia Kobiet. 

" Upajam się winem.
Tym słodkim, drapiącym w podniebienie smakiem.
Wzburzający krew w żyłach, łagodzący zbezczeszczaną duszę.
Jestem demonem, wino to moje uzależnienie.
Kocham tą wszechogarniającą lekkość.
Wtedy czuję, że żyję.
Wśród zawieruchy realizmu.
"

1 komentarz:

  1. Nawzajem :)
    Jako iż ja zazwyczaj daje notki urodzinowe dzień po (i tu pierdyliart wymówek) także jutro oczekuj ode mnie życzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill