Alternatywny tekst

7 lut 2014

Wszyscy wiedzą, że masz ZUY umysł - Saphira robi zjarane filmiki

Hello wszystkim :D Wybaczcie, że ZNOWU zawracam wam główkę, ale chciałam pochwalić się moim kolejnym (zjaranym) pomysłem :D

A więc, ponieważ mój łeb ZAWSZE ma głupie pomysły, teraz również się tym popisał > < A oto efekty: 

SV x Wolf Home - Nya nya Song

Proszę o wyrozumiałość dla tego porąbanego filmiku, ale po prostu musiałam xD

A tak btw, bo sama ja na tym filmiku to tak so sad wygląda :C Wymyśliłam, żeby może (kto by chciał) na Wolf Home się zebrać i zrobić taki filmik razem? Oczywiście ja bym się zajęła sklejaniem (około godziny x_x)
No to już zostawiam w waszych łapkach :3
Nya Nya Nya!

3 komentarze:

  1. NANANNANANANANNANANANANANANNANANNANANANANNANANANANANAN
    :D
    Frethya

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah, ty to masz pomysły xD Zajebiaszte ci powiem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej, Saphi tańczy! Będiesz moim wzorem! Omomom *.*
    Hahahaha! Uśmiałam się i to jeszcze jak! I ta muzyczka w tle-Nanananana!! To chyba mnie będzie prześladować baardzo długo. (I P.M. na pewno to wykorzysta,eh xDD)
    1.08 min-tańczysz koło niezapomnianego kręgu (Chyba Emma tylko wie, o co mi chodzi xD). *przygląda się nim kamykom. Przypomina sb jak Niekryty Krytyk oceniał Tajemniczy Ogród i o Maka Paka, który myje kamyki i suszy je swoim Aff-afem xD Odbija jej: Jaki pięknyyy stoooosiik!! O nie, Maka Paka poukładał kamyki i teraz Saphi nie wróci do domu ;C "Nieee!!"-krzyczy, ale traci przytomność po uderzeniu Młotka*
    I mam pretensje: czemu mi tu tańcujesz na kamyku blisko jeziora? Utopisz mi się tu i co wtedy? Dobra, jakoś to zniosę, no ale nie wybaczę Ci tego, jak sb tańczyłaś na Krawędzi i o mało byś nie wypadła z tego "okna"! (2.50). Saphi, jeżeli mi się to jeszcze raz powtórzy, to będziesz mieć karę na Wolf Home! xD Bo mi się tu jeszcze zabijesz, jak bd "wirować na parkiecie" i co w tedy? ;C Nie zabijaj mi się tu, albo chociaż nie narażaj swojego życia.
    Ok, kończę swoje kazanie. Idźmy w Pokoju. :D
    PS: A ten pomysł z tym, żebyśmy zrobili taki wspólny filmik to suuper jest! Zróbmy tak :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill