Alternatywny tekst

7 lut 2014

Ogłoszenie #2 - Venus

Oogłooszeeniaa paaraafiaalnee....
W ponurym stylu

A na dzisiejszej Mszy...
- Zawiedziona Venus jest zawiedziona.

Kochani lub mniej parafianie. Moje mordki, wilczki, puszyste... nie, stop. Jestem na niektóre osoby zła, chociaż w znakomitej większości czuję czysty wstyd. Tak, chodzi o tą sprawę z Frethyą. 

Raz; niektórzy mieli wąty, że Saphira nie zrobiła żadnej ankiety co do zmiany wyglądu bloga i wybuchła z tego wielka awantura. Pojawia się takie zasadnicze pytanie, i tutaj zwalę winę na siebie. Czy JA kiedykolwiek was pytałam o zmianę szablonu? Niestety nie, może trochę źle zrobiłam, ale mnie nikt się nigdy nie czepiał, a kiedy Saph zrobiła to samo... no właśnie. Na prawdę, na niektórych się mocno w tym momencie zawiodłam.

Dwa; szablon. Jednym się bardzo podobał, innym niespecjalnie, a jeszcze inni... zjechali go od góry do dołu. Nie, oni zjechali Frethyę. Jej ciężką pracę. Ja rozumiem, że niektórym takie oczojebne barwy nie muszą się podobać, ale trochę empatii względem drugiej osoby, bo głupim gadaniem "że to jest straszne, potworne ble fuj ble fuj ble...", możecie urazić czyjeś uczucia. Możę to dlatego, zę Frethya jest tu całkiem "nowa", ale przecież tutaj nie o staż chodzi, a o zaangażowanie, a takowym się wykazała.
Więc wyobraźmy sobie, nie wiem, mnie. Napisałam, dajmy na to, jakieś opowiadanie, które pewnym osobom niespecjalnie się spodobało. Ba, było ich zdaniem okropne - i czy to jest powód, żeby na mnie naskoczyć? Jeździć po mnie i orać mnie jak traktorem *porównania zawsze spoko*? No oczywiście, że tak. Najlepiej jeszcze wziąć starą kosę dziadka z szopy i na miejscu ujebać mi łeb, żebym już nigdy więcej takiego gówna nie napisała. Tak? NO TAK!

Nie było mnie tydzień. GÓRA TYDZIEŃ. Cholerne siedem dni a na blogu wybuchła taka awantura, jakiej nie widziałam przez dobrych parę lat od istnienia WV (Wilczycy Venus, niektórzy pamiętają). Nie rozumiem, o co te wąty. Okej, każdy może wyrazić swoje zdanie, każdemu może się coś nie podobać, ale odróżniajmy konstruktywną krytykę od hejtu. Tak, to co niektórzy pisali to był czysty hejt. Nie wiem, co chcieliście udowodnić, pokazać, ale na pewno niektórzy stracili trochę w moich oczach.
Fakt, Saph nie powinna od razu dać Frethyi miejsca w RS, ale jak już wszyscy wiedzą, ona honorowo z tego zrezygnowała. Po problemie? Ano nie! Trzeba zjechać z góry na dół. Bo tak jest fajnie. Bo to takie kól i innowejszyn przecież, nie?

Pewnie teraz niektórych do siebie i bloga zniechęciłam, ale mordki moje kochane. Jesteśmy, chcąc nie chcąc, rodziną, i powinniśmy mieć do siebie jakiś szacunek. Nie każę wam od razu się kochać i wielbić, ale tolerujcie się i szanujcie cudzą prace, bo ktoś włożył w to sporo czasu i serca.


Wasza

Venus
A przy okazji pobiliście rekord. 44 komentarze. 
Szkoda, że w tak nieprzyjemnych okolicznościach.

45 komentarzy:

  1. To ja przepraszam za w ogóle zaproponowanie tego Saphirze, bo to od tego się zaczęło. Przepraszam za to, że mi to nie wyszło i tego nie poprawiłam.
    Proponuję usunąć tamte dwie notki. Chyba, że ktoś lubi oglądać niezbyt miłe wspomnienia. Sasha ma szablon - żeby ten jak najszybciej znikł, jbc.
    Frethya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile razy mam ci mówić, że to nie twoja wina... jeju kochanie ;_;
      Mój szablon jest kijowy i się nie nadaje... Możemy skrytykować go razem.

      PS. Mogę już zabić moją postać?

      Usuń
    2. Nie jest kijowy.

      PS. Nie, bo ja muszę zrobić to pierwsza. Poza tym nie dam ci.

      Usuń
    3. #No comment.

      PS. Czemu ja błagam parę miesięcy czy mogę zabić swoją postać, a ty tak sobie zabijesz swoją ot tak sobie? :O
      (♥)

      Usuń
    4. # HyHy.

      PS. Bowiem jam jest Frethya.

      Usuń
    5. #lolz

      PS. Pff... to nie faaaaaaaaaaaaiiir D: *rozpacz wielka* Freth tto nie Sasha, Sasha to nie Freth... nie wpadłabym na to ;_____;
      (xd)

      Usuń
    6. # Dam link

      PS. No a jak. Poza tym mnie ma KTOŚ zabić.

      Usuń
    7. #A #rób #co #chcesz

      P.S. Hmm... K T O Ś. Ja znam tego Ktosia, fu. *nadal ma rozkmine* Ale jak to Sasha i Freth to nie jedność? ;o

      Usuń
    8. #O #K

      PS. Niee. Sash jest pokojem, a Freth nożem. Śmiecimy notkę :f

      Usuń
    9. #huehue

      PS. Sash nie jest pokojem? A jeśli jest to czemu ja o tym nie wiedziałam? Ale jakim pokojem? Kuchnią? Czy łazienką?
      śmiecimynotkę... hmhmhmhmhm... 10!!

      Usuń
    10. # Kotełki

      PS. Yy. Jakim chcesz. Alboo.. To zależy od nastroju, o.
      11!

      Usuń
    11. #miau #mrau #mrr #rawr #roar

      PS. Pokoje zmienne od nastrojuu? WoooW... uszanowanko WoooW :O

      Usuń
    12. # Drapu #Drap

      PS. To je Sash, tego nie ogarniesz.
      Spamujemy trochę, ale może być. I tak Frethya umrze C:

      Usuń
    13. #mrrr #mizianie #zawsze #spoko

      PS. No w sumie racja.
      Sash to nie imię, Sash to styl życia.
      *teraz ma zamiar rzucić jakże ambitną przemowę* Co z tego, że ciało Freth będzie martwe?! Co z tego!? jej duch na zawsze pozostanie w naszych sercach... ( a przynajmniej moim)! Freth jeśli to czytasz ( a jestem pewna że to czytasz xd), to wiedz, że Cię kocham (co z tego, że już o tym od dawna wiesz)!
      Freth miłości moja, ty jesteś jak zdrowie!
      Ile Cię trzeba cenić ten tylko się dowie, kto cię stracił!
      Dziś piękność twą w całej ozdobie!
      Widzę! I opisuję!
      Bo tęskno po tobie!
      ujbgjc... Jestem twoim ojcem!
      (to chyba nie ten tekst, ale ciii xD )

      Usuń
    14. #Smalec#Na#Chlebie

      PS. No a jak.
      Żyję Sash.
      http://imgrin.pl/upload/images/17/2013/09/19/8467f2f789895a38f8efa681f55d4478.jpeg
      &
      http://cenebit.pl/wp-content/uploads/2009/09/father1-283x300.jpg

      Usuń
    15. #Smalec#Pod#Chlebem

      PS.
      Każdy by chciał żyć Sash.
      Życie Sash, tylko dla VIPów.
      FRETH SŁUCHAJ!
      J e s t e m
      t w o j ą
      S a s h.

      Usuń
    16. #Klaus#Bezkrólewie

      PS.
      No a jak. Toć to Sash.
      NOOOOOOOOOOOOOOOOOO! - Like a Luke :f

      Usuń
    17. #Klaus#TVD!

      PS.
      Czuj się VIPem, VIPie.
      Luke=Freth
      Ulepiimy dziiiś bałwaaanaa?
      Noo oć zroobimy too.

      Usuń
    18. #Mgieła#Ślepia

      PS.
      Czuję się VIPem.
      Freth=Luke
      Ulepmy
      I niech ma dwie szramy.

      Usuń
    19. #Wcale#Nie#spoiler#to#znaczy#BOILER

      PS.
      No i dobrze.
      Freth=Fretga=Fretka
      No to dawaj
      I ogony takie fajne wow.

      Usuń
    20. #Bladoniebieskie#Ból

      PS.
      No wiem.
      Jestem fretką, muszę poczuć tą moc.
      Daję.
      A ogon puszysty i długi. No i musi być duży i dobrze zbudowany.

      Usuń
    21. #Padanie#Nie#Idź#w#stronę#światła

      PS.
      Fretki są fajne. *ona jest fretkomaniaczką*
      No to daj.
      Noo i musi być głupi i nudny.

      Usuń
    22. #Nadzieja#Rekord#Już#Poszłam#TuLejt

      PS.
      To miło.
      Okej, dam.
      Znudzony bardziej.

      Usuń
    23. #nadzieja#umiera#łostatnia

      PS.
      kooochaam ciee kooochaaniee mooojee *śpiewa*
      No to dawaj.
      Nuda do kwadratu ;o

      Usuń
    24. #Klaus#To#Joseph#Morgan

      PS.
      To polana w leśnym gąszczu schowana
      Kocham cię kochanie moje
      Kocham cię, a kochanie moje
      To sad wiosenny, rozgrzany i senny
      Kocham cię kochanie moje
      To rozstania i powroty
      I nagle dzwony dzwonią
      I ciało mi płonie
      Kocham cię.
      Daję.
      Darrnatu.

      Usuń
    25. #ja#tam#wole#czosnek

      PS.
      Jeszcze raz czas rozpływa się z gorąca
      Jeszcze raz wschodzą we mnie słońca
      Jeszcze raz chcę usłyszeć jak mnie wołasz
      Jeszcze raz zanim zgasnę w twoich dłoniach
      Co z prochu powstań ma teraz
      Obróćmy w proch
      Jeszcze raz zabierz mnie do pierwszej łzy
      Jeszcze raz powiedz, że nic się nie liczy.

      Usuń
    26. #Joseph#Morgan#To#Wampir

      PS.
      Now we are ready to head for the Horn,
      Way, hey, roll an' go!
      Our boots an' our clothes boys are all in the pawn,
      To be rollickin' randy dandy O!

      Usuń
    27. #Stefan#Salvatore#to#wampir
      #Sashu#to#wampierz

      PS.
      I’m coming home
      I’m coming home
      tell the World I’m coming home
      Let the rain wash away all the pain of yesterday
      I know my kingdom awaits and they’ve forgiven my mistakes
      I’m coming home, I’m coming home
      tell the World I’m coming

      Usuń
    28. #firana?

      PS.
      Bijmy ten rekord, bo muszę isici.
      Now we are ready to head for the Horn,
      Way, hey, roll an' go!
      Our boots an' our clothes boys are all in the pawn,
      To be rollickin' randy dandy O!Now we are ready to head for the Horn,
      Way, hey, roll an' go!
      Our boots an' our clothes boys are all in the pawn,
      To be rollickin' randy dandy O!

      Usuń
    29. #poszewka

      PS.
      Iif aj łos jor bojfrend aj newer let ju goł

      | Sash

      Usuń
    30. #sorbet

      PS.
      We pulled into the bar at a quarter after six
      Sidled up to the table to order up the drinks
      I wanna see you, Hottress don’t you understand?

      Usuń
    31. #szyfr

      PS.
      Nie zeby to było bez sensu cży coś...
      Lubię placki i wgl.

      |Sash

      Usuń
    32. #sezamki

      PS.
      Ja tu zostałam zabita przez.. KusiKusi.
      Wolę kompot.

      Usuń
    33. #Szpam

      PS.
      Knockout blow, more news at 11
      36-26-30-fu****’-7
      30,000 drunks will cry their bitter tears
      Beauty, brawn, beer

      Usuń
    34. #chleb

      PS.
      Wow uszanowanko wow

      | Sash

      Usuń
    35. #Ten#Klaus#Mnie#Przeraża

      PS.
      Wow dzięki wow

      Usuń
    36. #Spam

      PS.
      Hekate wyrównujee ii..

      Usuń
    37. #*Evil*

      PS.
      I mamy rekord. HyHy.

      Usuń
  2. Wybacz mi Venus, że pozwoliłam, by wybuchła taka awantura. Złamaliśmy pierwszy punkt regulaminu i to jeszcze ja (jako Alpha) dałam się ponieść, ale po prostu chamskie zachowanie wiadomo kogo mnie zdenerwowało, a co najważniejsze Frethye - zraniło.
    Szablon, który miał zostać zamówiony na Zaczarowanych jest już tam. Proponuje po prostu zostawić ten dopóki nie uzyskamy potwierdzenia zamówienia.
    Z RS fakt, przesadziłam i także za to przepraszam. Po prostu dostanie trzy plusy chociaż i tak jej postać zginie.
    Jeszcze raz przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Fire pobiła rekord w pisaniu komentarza xD Aż musiała podzielić go na dwa xD

      Usuń
    2. Tak xDD A miałam ochotę wtedy tak to wszystko zjechać, że złamałabym wszelkie możliwe regulaminy tego świata xDD Kłótni wygląda na to że koniec, więc jest dobrze. Taaaak... Od razu mi się Wilczyca Venus przypomniała.... Aśmy ją zjechali xDD

      Usuń
    3. Może zrobi się taką podstrone "Rekordy"?! XD Fire - rekordzista pisania komentarza!
      A tak btw.. Czyżby Venus chciała iść jak Terrra do zakonu?! O.O

      Usuń
  3. Chryste Panie, teraz nie mam zielonego pojęcia, czy ja też jestem "ta zła od hejtowania", czy moje zdanie, wyrażone w, naprawdę się starałam, delikatny sposób, zostało zaakceptowane jako neutralne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi sie, żeby u Ciebie było hejtowanie :3

      Usuń
    2. Nie, to, co ty napisałaś, było wspomnianą krytyką, a nie hejtem. Na prawdę nie jest ciężko te dwa pojęcia od siebie odróżnić. ;3
      *Vencia ochłonęła*

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill