Alternatywny tekst

4 lut 2014

Przed wynikami event walentynkowy oraz parę spraw (znowu)

Ohayo. Witam znowu w notce typowo mocno organizacyjnej, ponieważ na naszym blogu dość drastycznie parę rzeczy się zmieni.
Niektórzy mogą uważać, że się rządzę, inni, że za przeproszeniem "truję dupę", ale ja po prostu chce, żeby ta wataha była jak najbardziej zorganizowana.
Jeśli też tak uważacie jak pewna osoba, już nie będę wymieniać kto, to śmiało możecie to napisać w komentarzu, nie obrażę się.
Więc może pozwolicie, że zacznę moje "trucie"?

Po pierwsze
Jak niektórzy z was wiedzą od dawna, bo chyba od grudnia (?) było planowane zamawianie szablonu. Wrzuciłam także podstronę pt. "KP szablonu" z czego ku mojemu niemiłemu zdziwieniu tylko dwie osoby zechciały się tam "podpisać" i dać swoją opinię. 
Zamawiałam szablon na Zaczarowanych dwukrotnie jednak za pierwszym razem został "odrzucony", a za drugim po prostu nie wpisano, że nie zamawia się pod tą notką. Spróbowałam w trzecim już delikatnie wkurzona i nagle doznałam najwspanialszej niespodzianki świata, a mianowicie:
Nasza kochana Frethya, która całkiem niedawno dołączyła do naszego bloga okazała się być nikim innym jak (początkującą?) szabloniarką i zechciała ulżyć mi w gniewie robiąc dla nas szablon. Mam nadzieje, że szybko się z tym uporasz ^^ I jeszcze raz w imieniu całej watahy, dziękuje. 

Po drugie
Została utworzona (niezauważona) podstrona "Kontakt". Każdy w komentarzu ma obowiązek napisać swój E-mail + do tego jak kto chce Gg/Facebook/Ask/Tumblr/Instagram, czy inne tego typu strony na których można was spotkać.

Po trzecie
Przydałoby się nowe LO nie sądzicie? Coś znowu cisza. Tylko tym razem (ale to są tylko moje plany, co do nich mam wątpliwości, czy to się komuś spodoba, a w szczególności zależy to od Venus) chciałabym zrobić Listę Obecności pod którą nie podpisanie się groziło by natychmiastowym
Wyrzuceniem z Watahy
Oczywiście, każdy może wrócić.
Czy ten pomysł się podoba, czy nie - napiszcie. No oczywiście muszę to uzgodnić z Venus.

Po czwarte
Planowane jest również przeze mnie zmienienie lekko naszego kochanego regulaminu, który (mnie samej) się nie podoba i dla niektórych jest niezrozumiały. Mam już napisany wzór i pewnie go niedługo dodam. 

Po piątę
Zmiany w hierarchii stadnej przydałyby się i nawet już mam pomysł jak to zrobić, ale mam nadzieje, że Nera lub Terra pomogą mi je napisać jako iż zawsze mają świetne pomysły. Jeśli ktoś chce zawsze może się zaoferować.

Po szóstę
Mamy nowy nagłówek na TSV, który oczywiście przygotowała nasza kochana Fire - mistrz Digitalu. Jest moim zdaniem jak zawsze przecudny :3

Po siódmę
Kilka osób zapisało się na konkurs Walentynkowy, którego wyniki podane zostaną 14 lutego, ale czas wysyłania prac jest do 13, więc radzę się pośpieszyć.

Po ósme
Wpadłam na taki pomysł by stworzyć podstronę po prostu z nazwą "Pomysły". O co by w tym chodziło? Proste i logiczne: każdy będzie mógł zostawiać tam swoje pomysły na udoskonalenie bloga, nową historię w którą każdy mógłby się zaangażować, jakieś zmiany, nie wiem pomysły na eventy.

Po dziewiąte
Ponieważ zbliżają się walentynki wymyśliłam, że kto chciałby mógłby wysłać jakiś prezent/kartkę walentynkową/obrazek, czyli w skrócie stworzylibyśmy coś w stylu poczty walentynkowej. 

Wszelkie pracę na walentynki/poczta walentynkowa na email:
tworczosc.sv@gmail.com

Dziękuje, to tyle na dziś.

9 komentarzy:

  1. PO DZIESIĄTE:
    Kto chętny zabić Frethyę? :D
    A teraz tak serio
    9. A można takie kartki dla całej watahy?
    I odnośnie szablonu: Można trochę tych stron "złączyć".
    Np. w hierarchii umieścić Radę Stada wraz z Plusami i Minusami, zrobić jedną stronę w której będą linki do Twórczości i do Szkicu Medii, a np. w Spamie/Sojuszach dać Nb. Tymczasem informacje umieścić z prawej strony, choć tam i tak jest tego pełno xd
    Chodzi o to, że gdy robi się te strony, to wychodzi ich dość duża ilość, nie mówiąc już o tych tymczasowych :3
    Frethya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PO DZIESIĄTE:
      Kto chętny zabić Frethyę? :D
      A teraz tak serio <Chociaż z tym zabiciem too.. Jeszcze niedokończona sprawa):
      1. Się postaram z tym uporać jak najszybciej, ale ty to już wiesz. Tylko cudów proszę nie wymagać i "przykład" zamówienia lepiej jeszcze zachować ^^
      2. Ja zauważyłam, ale czy jest sens wpisywania tam mnie? (Saph, chyba wiesz o co chodzi) A poza tym mam to w swojej KP.
      3. LO się może przydać. Bo dostawanie minusów za niepodpisanie się pod LO nie ma sensu. Wtedy ta osoba zostaje i dalej zaśmieca blog swoją aktualnie bezużyteczną KP :3
      4. Regulamin? Kanapkę można zmienić, na Barszcz z uszkami, czy coś xd
      5. Ja się oferuję. :3
      6. Ucięło mi go, ale jest piękny :P
      I tu mi usunęło komentarz ;_____________________________________;
      7. To mnie nie dotyczy
      8. Pomysł z Pomysłami jest dobry. <--o:

      Usuń
  2. 1. Dziękujemy dla Frethyi ♥
    2. (zaraz sprawdzę czy jest tam moje gg)
    3. Sądzę, że to dobry pomysł i te wywalanie to też dobry pomysł...Zresztą planuję to samo zrobić na moim blogu ;D
    4. Poprawki w dobrej wierze ;)
    5. *i tu mi się miło zrobiło* Sądzę, że te hierarchię można przydzielić wg udzielania się na blogu. Im ktoś jest aktywniejszy tym wyżej powinien w niej być. To trochę taki zaszczyt i wynagrodzenie za ciężką pracę.
    6. Cuuuuuudnyyy szablon! ♥.♥ Tego można się po Fire spodziewać ;*
    7. Właśnie, muszę się pośpieszyć! ...Gdzie pisało ze do 13?!
    8. Świetny pomysł! :)
    9. Ja mam taki jeden rysunek...(tylko dokończyć trzeba...) ;)
    I to tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5. Kurde!! Nawet nie wiesz, jak bardzo się z tym zgadzam! To normalnie coś czego mi tu brakowało.
      6. Agggghhhhhhh dzięki <3

      Usuń
  3. Ja to tam ubóstwiam notki organizacyjne (xD)
    1. Powodzenia xD
    2. No przezemnie akurat niezauważona... xD Zaraz się zbieram i ruszam do kontaktów :3
    3. NA-RE-SZCIE!! Od początku tak powinno być!
    4. Mi to on tam nie przeszkadza, ale nie mam też nic przeciwko zmianie. Lubię ludzi którzy się DO KOŃCA angażują w to co robią ^^
    5. Od razu mówię, że troszku mało magów było... między innymi lodu dla Oruko. Tak sobie myślę... Mag grawitacji?! xD
    6. Aghhhhhh ^^ Dzięki!
    7. Nooooo... Jam juror ^^
    8. Pomysł o "Pomysłach"? xD To jest D O B R E
    9. Chciałam zrobić dla każdego z osobna ale aktualnie to raczej nie możliwe xD Chyba że LO z wywalaniem przed wale-tynkami zostałoby zakończone, to z chęcią ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Szablon cudny i przejrzysty. Widzę nawet wilka z komiksu Off-White :D
    2. Zaraz zerknę, faktycznie nie zauważyłam xD
    3. LO fajna sprawa, przed wywaleniem można jeszcze spróbować wysłać wiadomość na gmaila, może ktoś się obudzi i mu się o watasze przypomni..
    4. Okej, daj znać jak go dodasz, tak żeby każdy na pewno przeczytał :D
    5. Jeśli chodzi o zmiany to zawsze masz moje poparcie ;D Jak coś wykombinuję to napiszę.
    6. Wszyscy kochamy digitale Fire :3
    7. Muszę zacząć coś robić, bo się nie wyrobię xD
    8. Fajny pomysł xD
    9. Nie wiem czy będę miała czas zrobić jakąś kartkę, ale jak już to zrobię jedną dla całego stada ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Wow Freth znowu szablony robi wow
    2. Co do tego... już tam jestem wpisana c;
    3. Ja jestem jak najbardziej za takim pomysłem. Ogólnie już kiedyś się wypowiadałam, że wstawianie minusów za niepodpisanie się jest bez sensu i najlepiej jest wywalać. Jak ktoś będzie chciał to wróci, jak nie to nie i tyle.
    4. Ja tam do regulaminu nic nie mam.
    5. Nie wiem za bardzo jak mogę się wypowiedzieć w tym punkcie.
    6. Fiiiree Miiiszcz
    7. Too nie o mnie too nie o mnie.
    8. Jak dla minie to bez sensu.
    9. Nie obchodzę walentynek #4everalone

    OdpowiedzUsuń
  6. A spytaliście się wgle SPS czy zgadzają się abyście brali od nich pomysły?

    Cheese

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill