Alternatywny tekst

6 lut 2014

Głosowanie

Wojna komentarzowa chyba zakończona, więc:

Proszę napisać w komentarzu, czy szablon się podoba, czy nie, a jak nie to poproszę o pomysły co do innego.

Frethya

Za: 10
Saphira
Vitani
Emma
Fire
Avyam
Terra
Nera
Yenalt
 Frethya
Terra

Przeciw: 7
Kacy
Sasha
Shae
Aeneas
Conall
Allex
Nathe

Propozycje:
1. = 1
2.
 3.

So, bierzemy szablon z zaczarowanych, ten do śmieci.
Dziękuję, dobranoc, a stary to w razie czego nr 400.
Mhroczne kolorki wrócą?
Freth
Edit: Szablon zamówiono na zaczarowanych szablonach wedle poprzednich założeń.
Najlepiej brać od kogoś z "zewnątrz". Wtedy nie ma niepotrzebnych spięć. To na tyle.
Mam nadzieje, że zostanie zaakceptowany.
~Saphira.

21 komentarzy:

  1. Mnie szablon, który stworzyłaś podoba się najbardziej, bo po pierwsze:
    1. Ma ładne kolory *Yey, Saphira uwielbia fiolet i niebieski ^^ *
    2. Włożyłaś w niego swoją pracę.
    3. Należy do Ciebie jako członkini stada.

    Ale jeśli już trzeba wybrałam trzy wolne szablony:
    http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/304/5/9/szablon129_by_szablonyjill-d5jjpoz.png
    http://th05.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/317/7/c/szablon138_by_szablonyjill-d5kw6j5.png
    http://th08.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/355/0/6/szablon_854_by_faith_by_touchthedreams-d6yscqe.png

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zdanie pozostaje bez zmian. Szablon jest śliczny, a jak kogoś rażą kolorki to można je trochę przyciemnić. Mi one nie przeszkadzają, miło dla odmiany zobaczyć na SV wesołe kolory, a nie ciągle czarny i czarny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to obojętne, ale dam wam kotełka. Chociaż nie jest on wcale moją propozycją :D
    http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-586-383091248

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem całą sobą za :D mi się bardzo podoba... Mam dość tych odcieni szarości i czarnego... na ogół tego co ciemne xP

    OdpowiedzUsuń
  5. Za. Chociaż jednak faktycznie troszku oczojebne, ale tak jak amika mówi, dość już czerni i szarości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wedlug mnie strasznie dziecinne kolory, jesli tak bardzo nie przepadacie za czernia i odcieniami szarosci, to czemu nie zrobic cos pod kolor bezu i brazu? W koncu nie sa to kolory tak znienawidzone przez Was, a sa za to dosc eleganckie i dorosle. Nadaja klasy. Naglowek tez mozna by bylo zrobic nieco mniej "przeladowany".
    Tak wiec z mojego glosu mozna wywnioskowac czy jestem za czy przeciw. / Aeneas.

    OdpowiedzUsuń
  7. I przepraszam za brak polskich znakow, ale jestem za granica. / A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem przeciw.

    | Conall

    OdpowiedzUsuń
  9. przeciw ale wole szblon nr 1 :3 //Allex

    OdpowiedzUsuń
  10. Wilczki moje kochane! *załamka*. Nie rozumiem tej całej sytuacji. Przecież Frethya się starała, włożyła w to dużo pracy! A niektórzy z Was tak ją "zjechali". Jak czytałam inne komki, to aż przykro mi się zrobiło. Myślałam, że nadal jesteśmy rodziną, a przecież w rodzinie się wspiera! Czy wszystko musi być naj? Przecież od razu nie jest się mistrzem. (W końcu praktyka czyni mistrza.) Łatwo jest wytykać błędy innych, narzekać na wszystko, a samemu nic nie zrobić. Czasem zamiast od razu skrytykować, lepiej postawić się na miejscu tej osoby, która włożyła w ową pracę swój czas, serce. I najlepiej przed publikacją zamienić się rolami-przeczytać, jakby to ktoś pisał o twoim dziele. Ale co ja wam będę mówić, zaraz mi zarzucicie, że każdy ma swoją opinie i uczę was komentarze pisać. Od razu z góry mówię: nie mam nic przeciwko opiniom, każdy ma swoje zdanie. Ale to nie oznacza że można sobie od tak zmieszać kogoś z błotem. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
    A teraz pomyślcie sobie, że od teraz oprócz prac, tak samo będą komentowane notki. Nie zrobiło by wam się przykro? (wyobraźcie sb głosowanie na notkę, która ma być na głównej SV) Spodziewam się, że gdyby się tak stało, wybuchłaby wielka kłótnia, w SV mogło by dojść do rozłamu, a w krytycznej sytuacji zostać zawieszone/usunięte. Czy na pewno tego chcecie? A pamiętacie o co głównie chodzi w blogowaniu grupowym? Pewnie każdy zna odpowiedź.
    Na koniec chciałam powiedzieć, że nie mówię, iż wszystko jest tutaj cudnie, że za wyrażeniu złej opinii zaraz wszyscy krzyczą. Nie o to chodzi.Tylko po prostu, jak jest się przeciw, to mam prośbę, żeby taki "ktosiek" nie pisał, że jest beznadziejne, traktować go jak jakiegoś gorszego (czytając niektóre komentarze miałam takie wrażenie), ogólnie pisać o nim jak prawie o kryminaliście, czy coś. Proszę, o dobraniu słów (polski-bogaty język, mamy trochę synonimów ;3),aby nie zgorszyć drugiej osoby. W końcu jesteśmy rodziną, no ;_;
    Dobra, się rozpisałam, a nie napisałam to co najważniejsze o głosowaniu. Uznając, że trzeba zwrócić uwagę na trud włożony w pracę, głosuję, że jestem na TAK. Niech ten szablon zostanie, chociaż na miesiąc. Proszę uszanować pracę autorki. Tyle się napracowała i to wszystko na nic? Nie bądźmy brutalni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to mi chodziło. Terciaki w myślach czytają ^^

      Usuń
  11. Nagłówek - wybacz, Hekate - ale mi się ogółem nie podoba. Naprawdę doceniam to, że się w ogóle tego podjęłaś i gratuluję chęci, ale jak dla mnie jest za dużo kontrastów, obrazy się ze sobą gryzą, zamiast komponować, a kolor zmieniłabym na delikatniejszy. No i trochę bym uprościła tę pracę, bo jest strasznie chaotyczna i niezbyt czytelna. Jestem, niestety, przeciw. Jak już wspominałam, nie jestem teraz na swoim komputerze i nie znajdę linku do szablonu, który bym zaproponowała, ale jak już rozwiążę swoje problemy techniczne, to postaram się dać. Póki co, Hekate, proszę o zrozumienie mojej decyzji i nie obrażanie się, ponieważ to po prostu moje zdanie, a jak ktoś się zapytał, no to muszę je wyrazić, nie?
    W ogóle, to bym odpuściła akcję ze zmianą wystroju, bo więcej z tym niesnasek w stadzie, niż pożytku dla bloga, a skończy się tak, że będziemy mieli piękny wystrój, a zza monitora każdy się będzie przeklinać. Warto? No chyba nie. Tak czy siak, już za późno, więc ustalmy tę zakichaną grafikę i jedziemy dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że trzeba zakończyć te farsę.
      Fakt, że wiele osób popełniło dzisiaj błędy, ale dajmy szansę temu szablonowi.
      Proponuję zamówić szablon na zaczarowanych.'
      Znowu.

      Usuń
    2. DZIĘKUJĘ. Dało się jakoś to wyrazić? Dało. A nie kosiarką po ludziach jechać. Jakoś ładniej się ująć da. To jest komentarz, który może być przykładem, ale dobra, już nie będę miafczeć. Zakończmy to, zostawmy szablon na jakiś czas, żeby trochę pracę uszanować. Potem zmienimy i wszyscy (myślę że za wyjątkiem zjechanej kosiarką autorki) będą szczęśliwi.

      Usuń
    3. Najlepiej zmieńmy na stary, wtedy będę się czuć mniej zjechana. ;-;

      Usuń
  12. A spytaliście się wgle SPS czy zgadzają się abyście brali od nich pomysły?

    Cheese

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły? Jakie pomysły od SPS? Szablon to chyba nie pomysł od SPS.

      Usuń
    2. Chodzi mi o Twoją wcześniejszą notkę organizacyjną, a napisałem tu bo pewnie nikt tam nie odczyta. O pocztę walentynkową i pomysł z listą obecności taką jak stosuje u nas Lenka. Wyraźnie napisałaś że wzięłaś od SPS.

      Cheese

      Usuń
    3. Akurat poczta walentynkowa to dość popularny sposób, a wyrzucanie za niepodpisanie się pod LO jeszcze bardziej, a Saphira zwyczajnie po raz pierwszy zobaczyła to u SPS.

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill