Alternatywny tekst

6 lut 2014

Podziękowania oraz LO.

A więc to kolejna notka z serii "Saphira zawraca ludziom tyłkacze, ale to jej zawód". ^^

A więc bez owijania w bawełne, zaczynamy!

Wielkie brawa i applause dla Frethyi!

Czyż to nie jest wspaniały szablon? Mnie samej podoba się jak nigdy *_* Normalnie jak go widzę to krew z nosa taki jest świetny :D 
Gratuluję Ci, naprawdę masz talent do robienia czegoś takiego! ^^
Zdecydowałam, że abyś nie czuła się niedoceniona w stadzie..
Dam
Dam
Dam
DAAAAAAM! *to efekt fanfarów.*
Dostajesz się do RADY STADA STIPANT VERITATIS! ^^
W komentarzu, lub na gg napisz jaką chciałabyś mieć nazwę C: 
Jeszcze raz dziękuję w imieniu całej watahy! ^^
Hyhy, wybacz, nie mogę, bo jak widzisz, ludzie się rzucają.
W sprawie Szablony jak widać nastąpi głosowanie ze względu na to, że... dwójce na czterech nie podoba się szablon, ale niech będzie.
Odrobina szacunku ze względu na pracę Frethyi mogłaby być.

Edit: 3 osobom ;3
Freth
Edit II: 4 osobom :3
Freth


Druga sprawa to LO
Spotkałam się z przychylnymi odpowiedziami na sprawę LO z wyrzuceniem niepodpisanych z watahy i chyba uznajmy, że tak będzie zawsze (ponieważ Venus nie widuję *yep*, gomen nasai :C )
A więc w podstronie Lista Obecności KAŻDY będzie mieć obowiązek się podpisać.
Krótka kto nie podpisany:
 GOODBYE.


Chce także podziękować pewnym osobom, które jak dla mnie są najbardziej aktywne i najbardziej im zależy na SV:
Nera
Terra
Fire
Frethya
Emma

Dziękuje wam za to, że nadal tu jesteście.
To na tyle :)

44 komentarze:

  1. Według mnie nagłówek nie pasuje, o wiele lepszy był poprzedni. Przynajmniej nie raziłw oczy jak milion reflektorów. Przykro mi, ale ja jestem za zmianą wyglądu na stary.
    | K.E.Debusher

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się nie podoba wygląd. Jest za oczojebny, kolory są źle dobrane, strony są za daleko od siebie etc.
    Ten stary wygląd był lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wygląd podoba i to bardzo, ale z oczojebnością się zgadzam. Troszku bladszy odcień i o niebo lepiej. Reszta podoba mi się bardzo ^^ Chyba też się w nagłówki pobawię xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczcie, że to powiem, ale jeśli któraś z waszej dwójki ma równie dobry talent, może sama zrobić "lepszy". Frethya naprawdę się postarała, nagłówek jest przecudny, ogólnie cały szablon został przepięknie zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że uczyłam się robić szablony razem z Freth.

      Usuń
    2. Ja uważam swoje, ten szablon na razie (przykro mi..a raczej nie) zostaję ze względu na to, że Frethya naprawdę się starała i zrezygnowałam z zamówienia na zaczarowanych, by pokazała swój talent i wyszło GENIALNIE.

      Usuń
    3. No właśnie TY uważasz. A może byś się zapytała reszty stada ?

      Usuń
    4. Vitani uważa, ze jest cudny, napisała to w komentarzu pod poprzednią notką, Fire też się podoba, a Amika skakała z radości.

      Usuń
    5. Vitani, Fire, Amika i ty.... jeśli umiem liczyć to są tylko 4 osoby... na blogu jest ponad 20 osób.

      Usuń
    6. Porówna sobie dwie rzeczy:
      Ile osób jest na blogu
      A
      Ile osób w ogólę się udziela.

      Usuń
  5. Ponad to, dlaczego Frethya dostała się do Rady Stada za zrobienie głupiego nagłówka na bloga? Nie żeby coś, ale to według mnie to za mało, by dostać się do rady. Z resztą, według mnie powinno być zrobione głosowanie na temat zmiany wyglądu bloga, ponieważ nie wszystkim może się podobać zmiana. Weźmy przykład z SZK, tam amidnistracja zrobiła notkę na temat, który wygląd jest lepszy i współautorzy wybrali. Tu powinno być tak samo, a TY Saphira, jako administratorka powinnaś się liczyć z naszym zdaniem i pomyśleć nad tym samym, bo teraz wykazałaś się egoizmem, bo w sumie to tylko Tobie się w całości wygląd podoba i wychodzi na to, że masz nas w dupie. :)
    | K.E.Debusher.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Kacy.
      Jakoś nie wydaje mi się, że mam was za przeproszeniem w dupie skoro jako jedna z nielicznych wgl. zajmuję się blogiem.
      Skoro chcesz głosowaniem, oczywiście, zrobimy to, ale warunek jest jedny - zaproponujcie inny szablon.

      Usuń
    2. Jasne, z chęcią znajdę o wiele lepszy nagłówek na ten blog niż obecny i sporządzę głosowanie. Z resztą, gorzej być nie może od tego obecnego.
      A, i jeszcze jedno. Odpowiedz mi na pytanie: Czemu Frethya dostała się do Rady Stada za zrobienie jednego (!) nagłówka?
      |K.E.Debusher

      Usuń
    3. Sama tego nie wybrałam. Spytałam się dwóch AKTYWNYCH osób i uznały, że za coś takiego może zostać dodana, a poza tym i tak ma w planach odejść. Chcieliśmy jej zrobić przyjemność, no przynajmniej ja.
      Razi mnie to, że ledwo co doszłaś, a już za przeproszeniem masz "pretensję". Praca Frethyi wyszła bardzo ładnie i jako jedyna wgl. się tym zajęła, więc dla mnie odrobina SZACUNKU dla niej byłaby taktowna.

      Usuń
    4. Haha, słucham? Dołączyłam w sierpniu. Tym to mnie po prostu rozwaliłaś. Pozdro z podłogi.
      Wow, spytałaś dwóch osób, faktycznie sporo. A co z resztą? Oni nie należą do bloga? Ciężko Ci zrobić notkę z głosowaniem? Szkoda, że nie zauważasz tego, że np. ja jestem aktywna, choć nie często na blogu, bo po prostu wena mi nie pozwala na pisanie nudnych i wymuszonych notek. A że flash nie działa to nie moja wina.
      Sasha jest aktywna. Jej się spytałaś? Chyba nie. Z resztą do niej powinnaś mieć największy szacunek, ponieważ jest członkiem tego blogu dłużej niż Ty, miała najbliższy kontakt z Venus i szczerze, dziwię się że to nie ona została wybrana na Alphę.
      Ja mam szacunek, ale na niego też trzeba zasłużyć, a nie wydaje mi się, byś Ty miała go ode mnie.
      |K.E.Debusher.

      Usuń
    5. Każdy ma swoje własne zdanie. Nie, nie jest mi ciężko robić notki z głosowaniem. Po prostu jak widać nie brałam tego pod uwagę, bo porównując osoby, które się angażują, a którzy mają to wszystko w tyłku, to jest ich naprawdę niewiele.
      Dwóch osób, tak. Bo jako jedyni byli dostępni, gdy z nimi rozmawiałam.
      Przykro mi, że uważasz tak w sprawie mnie jako alphy, ale jak widać jest inaczej.
      Jeśli Venus rozkaże zejdę ze swojego "stanowiska" i w porównaniu do Ciebie, ja mam szacunek do czyiś prac i nie rzucam się na nie mówiąc, że są brzydkie.

      Usuń
    6. Poza tym, mam do każdego taki szacunek, jaki sam mi go daję.

      Usuń
    7. Tak, też mam szacunek do jej pracy, ale nie będę wychwalać czegoś co mi się kompletnie nie podoba, bo to jest bez sensu. Hekate wie jaka jestem i to rozumie i nie obrazi się za to. Ja ją lubię rozumiem, że musiała nieźle się przyłożyć do zrobienia nagłówka, a że jej nie wyszło, według mnie to trudno. Mam prawo wyrazić swoje zdanie, choćby nie wiadomo jak chamskie było.
      Dwie osoby było dostępne. Gdzie? Na gg?
      Zależy Ci na stadzie? To uszanuj resztę osób. To że nie udzielają się w komentarzach i nie piszą ch*j wie ile notek na bloga nie znaczy, że ich nie ma i nie wchodzą na niego, nie zaglądają.
      To na tyle, jeśli chodzi o moje zdanie na ten temat. Wracaj do swoich obowiązków, Wielmożna Alpho.
      |K.E.Debusher

      Usuń
    8. Zależy mi na stadzie i to nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo skoro cały czas staram się sprawiać, by inni angażowali się w niego trochę więcej niż tylko: wchodzę, e nic się nie dzieje, wychodzę.
      Na gg? Możliwe. To już nie Twoja głowa.
      Szanuję wszystkich, którzy zasłużyli na ten szacunek. Mój przynajmniej w stosunku do Ciebie wygasł, a poza tym nie zostałam Alphą tylko przez "wymysł Venus". Nie ona tylko decydowała o tym, ale reszta stada również miała w tym swój głos.
      Znam Twoje zdanie, znam moje zdanie. I dzięki. Wrócę do swoich obowiązków.

      Usuń
    9. Wybacz Kacy, ale muszę się wtrącić. Nikt nie ma takiego samego gustu i nikt nie karze ci niczego wychwalać, jednak Frethya się na nim namęczyła i poświęciła swój czas, co trzeba uszanować. Zrobiła co mogła, a teraz po prostu cierpi. Mówisz, że Saphira powinna uszanować resztę osób, ale czy Ty szanujesz ją? Zależy jej na stadzie i dba o niego jak tylko może. Sądzisz, że Alphą powinna być Sash, lecz nie wiem czy wiesz, to odbyło się głosowanie na którym czarno na białym wyszło, że to właśnie Saphira ma być Alphą. Powinniśmy ją spierać i pomagać jej ogarnąć watahę, to nie znaczy, że nie mamy prawa do swojego zdania. "to że nie udzielają się w komentarzach i nie piszą notek, to nie znaczy że nie wchodzą na niego i nie zaglądają?" Ciekawe, bo wiesz, po tym właśnie się poznaje czy ktoś jest, czy kogoś nie ma. Jakiś znak życia na blogu chyba trzeba dawać, by inni wiedzieli, że jeszcze komuś na nim zależy. Zaciekawiła mnie również jeszcze jedna rzecz. Wspomniałaś o flashchacie, że nie działa. To, że może się zdarzyć że codziennie nikogo nie ma, to nie znaczy, że rzeczywiście nie jest w ogóle używany. Zresztą wiem, że sama na nim pisałaś i było całkiem sporo osób ;)

      Usuń
    10. Nera jesteś kochana, wiesz? *przytula*

      Usuń
  6. Wam się nie podoba. A kto na tym najbardziej cierpi? Nie Saph, nie wy. JA ;___;
    * Właśnie zamierza go zedytować, nagłówek ją zabił, gdy weszła na komputer.*
    A co do Rady Stada. Nie chcę dołączać zbytnio, bo to za mało, co zrobiłam. Poza tym Frethya ma umrzeć, so.
    Frethya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Freth wiesz dobrze, że tak czy siak i ja i Kacy cię kochamy. ♥
      Poza tym już wczoraj rozmawiałyśmy o tym wyglądzie i wiesz co powinnaś zmienić.
      Czepiam się tego, że nie było żadnego głosowania w związku ze zmianą szaty, który według mnie powinno być.

      PS. A ty Freth masz przynajmniej z bloga nie odejść (wiesz czemu o tym też gadałyśmy)

      Usuń
  7. Okej. okej nie wszczynać wojny domowej gdy dopiero jedna się zakończyła.
    Moja reakcja:
    *wchodze*
    O.O WOW
    Przyznaje, że nie spodziewałam się tyyyyyyyyyyluuuuuu kolorków, ale jednak trzeba przyznać, że Frethya się postarała no i jako jedyna podjęła sie tego zadania. Jedyne co bym zmieniła to może ten fiolet na bardziej delikatniejszy, może wrzosowy. Trzeba będzie się trochę przyzwyczaić bo poprzedni szablon nie miał tylu kontrastów, ale co tam, damy radę ;)
    Szablon odzwierciedla radość że wojna się skończyła (przynajmniej na razie)
    :D Dziękuję również za podziękowania c: , choć nie wiem czy tak bardzo mi się należą skoro notki już dawno nie napisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu niech to Sash zrobi razem z Kacy. One lepiej :D

      Nie posądzać o sarkazm, bo go tu nie ma.
      Frethya

      Usuń
  8. To z czego przeczytałam też się wypowiem:
    Szablon jest ładny ale ma wiele wad. mniej więcej : - Tło nagłówka nie pasuje do zdjęć wilków a ni tej kobiety. Nic nie pasuje. -co do tła. Jest za jasne . Strasznie razi a jak pisze ten komentarz głowa powoli mnie boli. Za jasne - a te strony linki itp są za daleko. Lubie jak jest jasne ale kolory wole takie jak jest to fioletowo ciemne lub jasne ale nie razace. Dalej. Tez zrobie kurde taki szablon i co dadacie mnie do RS ? No nie sądze. Nie znam tu nikogo (prawie) ale powinni zrobic serio głosowanie. Do RS wedłóg mnie nie tyta sie 2 najaktywniejsze osoby ale całego stada! Ja jestem tu bardziej obserwatorka ale mi sie to naprzykład nie podoba. to ze pasuje to 4 osobami to nie znaczy ze calemu stadu! Nie badcie egoistami! Kazdy ale to kazdy powinien miec prawo do glosu . Saph "i w porównaniu do Ciebie, ja mam szacunek do czyiś prac i nie rzucam się na nie mówiąc, że są brzydkie." KAZDY MA PRAWO DO WYRAŻENIA WŁASNEJ OPINII. To co nazywasz "rzut na prace" jest opinia. Ja mam szacunek do prac do innych ale szczerze.. to mnie juz rozwalilo. Sory Fret za te słowa ale no niestety to mi nie pasuje. Ale oczywiście podoba mi sie ta praca. Nie wiem czy weźmiecie ten kometartz pod uwage czy nie ale. dla mnie to jest prawda. Branoc /Allex

    OdpowiedzUsuń
  9. z góry przepraszam za błędy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagłówek, cóż... widzę człowieczka, jakieś miasto, światełka jakieś. plus wilki. jest za duży i za dużo się na nim dzieje. jak dla mnie mógłby być mniejszy, a słówko "umiera" w napisie mogłoby być(x2) nieco wyraźniejsze, jakby był nałożony na nie taki... nacisk(?). poza tym rażą w oczka kolorki.
    także i mnie się on nie podoba, cztery osoby. :c
    Shae.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkość miałam zmienić, ale to i tak nic nie da. :>
      Freth

      Usuń
  11. Wchodzę na bloga... Paczę jak tu ładnie *.* ślicznie to zrobiłaś Frethyo :) mi się bardzo ale to bardzo podoba... Kolory ładnie, ta oczojebność mi nie przeszkadza ;)
    No ale ta kłótnia w komach ;( siedzę teraz pisze ten kom i jest mi bardzo ale to bardzo smutno... no mogłyście okazać chociaż troszkę szacunku.. A nie tak w prost...Frethya się starała jak mogła... potrafię sobie wyobrazić jak może się teraz czuć :(
    Trzecie: Saph jest alphą i stara się pełnić to stanowisko jak najlepiej... Może i czasem coś zrobi co nie spodoba się reszcie, no ale po co aż takie wyrzuty robić... No proszę...
    Wiem że sama nawet według siebie jestem tu niedługi czas, ale zanim tu dołączyłam obserwowałam tę Watahę z około rok... Dziękuje za podziękowania ale chyba raczej słabo się udzielam ;)
    Emma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjeżdżam do sanatorium dla psychicznie zjechanych przez większość za to, że lubię oczojebne kolorki C:

      Usuń
    2. Też lubię takie oczojebki kolorki C:

      Usuń
  12. A ja dalej twierdzę, że nagłówek jest śliczny i przejrzysty. Kolory faktycznie niektórych mogą razić (moim i tak zjechanym już oczom nic nie będzie xD), można by spróbować je trochę przyciemnić, ale błagam nie wracajmy już do starego, depresyjnego szablonu. Czarny trochę się przejadł..a troszkę weselszych kolorków was nie zabije, nie? ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze się chyba pomodlę ze trzy razy zanim kogoś zjadę.
    Wy macie pojęcie, co się tu właśnie wyprawia? Zanim ktoś odpowie na ten komentarz jednym, wielkim "wal się na ryj" to mogę jednak to przeczyta.
    I takie jeszcze zdanko, aktualnie jestem tak... wściekła... a raczej coś pomiędzy wściekłą, smutną i zażenowaną, że za wszelkie błędy składowe zdań przepraszam, ale u mnie organizacja CZEGOKOLWIEK jest tragedią.
    Po pierwsze: Wyobraźcie sobie taką sytuację (szczególnie Kacy): robicie komuś prezent, choćby na urodziny. Łeb sobie urywacie, tracicie czas, nerwy, poświęcacie się dla dobra tej osoby. Przychodzi do rozdania prezentów, a kiedy dana osoba go otworzy rzuca nim i ziemię i depcze po czym wywala przez okno. Mało tego - dobija psychicznie osobę, która mu dała prezent. Czy to jest normalne? Zanim przeczytacie dalej, zastanówcie się nad tym. Obie strony i przy okazji cała reszta gości nie wie, co ma ze sobą zrobić, są poddenerwowani i smutni, najchętniej by wyszli. No gdyby było się na miejscu dającego, to nic tylko się wziąć i powiesić, a na miejscu otrzymującego - zapaść pod ziemię. A reszta? Najchętniej by po prostu wyszła. Nie dało się prościej? Choćby łagodniej to ująć i oddać go z powrotem albo komuś, komu by się podobał? Tak samo tu - nie można łagodniej? Nie można najpierw zastanowić się, jak samemu by się to zrobiło, jak to powinno wyglądać, podsunąć pomysł?
    Po drugie: Zdajecie sobie sprawę z tego, jak to wygląda dla osoby, która chce dołączyć? Boi się, że też ją zjadą albo nie przyjmą. Albo po prostu jest zażenowana tym, o co się kłócimy i w jaki sposób. Początkowo mój plan był taki, żeby nawalić tu tyle skarg, że wam by się zachciało odejść od stada. No ale jaki to ma sens? No to trzeba być za przeproszeniem idiotą. Z tego co zauważyłam mam chyba najsłabsze nerwy ze stada, a jednak jeszcze wszystko jest całe. Zdarzyło się, że rozwaliłam myszkę. Więc chyba jednak da się trochę opanować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo napisałam i musiałam podzielić...

      Po trzecie: To jest po prostu ŻENUJĄCE. Nie wiem, po prostu jak to ująć. Narzucanie swoich racji jest co najmniej dziwne. Wiele osób pomyślało pewnie, że sama się pogrążam, bo Saph wstawiła szablon bez wiedzy reszty i to faktycznie jest trochę despotyczne, ale kiedy ostatni raz przy zmianie szablonu ktoś uprzedził was, jak będzie on wyglądał? Jakoś wam pasowało. Nie mówię o tych, którym się podoba albo o tych którym się nie podoba, ale potrafili to w jakiś sposób napisać, a nie zjechać jak kosiarką, ludzie! Tu właśnie łamie się granica między kulturą a chamstwem. Tak samo, jak napisała Allex, każdy ma prawo do wyrażania własnej opinii, nawet w chamski sposób, ale czy to przypadkiem nie świadczy o tym, z kim ma się do czynienia podczas czytania jego komentarza?Jeśli chcecie wyjść na idiotów proszę bardzo. Ja jestem ZAWIEDZIONA. Nie mówię że jeśli się nie podoba, to trzeba napisać "przepraszam cię z całego serca, ale mnie się troszkę nie podoba..." Jak się nie podoba to się pisze że się nie podoba, a nie "weź, jak można coś takiego zrobić?! Gorzej być nie może!". Jeśli już to z łaski swojej, prośby mojej, "nie podoba mi się, WEDŁUG MNIE kolory są złe a nagłówek taki i taki". Jedno WEDŁUG MNIE i autor już czuje się troszkę lepiej. To że jednemu się nie podoba, to nie znaczy, że całej reszcie też się ma nie podobać. TO jest prawdziwa DESPOTYCZNOŚĆ, a nie wrzucenie szablonu bez wiedzy reszty. Do tej pory tak było, no może było coś tam napisane że może się zmienić, ale to chyba raz.
      Po czwarte: Powiedzcie mi, jak chamskim trzeba być, żeby zjechać alfę, bo wrzuciła pracę członka stada? Myślę, że jednak każdy chciałby co jakiś czas zmienić szablon, no chyba że są tu tacy ludzie co wolą coś, co im się na stałe ze stadem kojarzy. Nikt nie powiedział, że głosowania na temat szablonu nie będzie, wystarczyło napisać. Do tej pory nie było potrzebne. Czy to ma sens? Zjechać kogoś, kto się stara. Trzeba było samemu pomyśleć, Saph starała się o nowy szablon (i to niby znaczy że ma nas w dupie?) a Freth ofiarowała pomoc (no raczej nei chciała zepsuć nam stada, raczej by hasło Saph wymuszała...). Gdzie tu jest coś złego? Saph robiła to co zawsze, a Ferth nawet więcej niż powinna. To że jej się nie udało (a raczej nie udało jej się odczytać myśli co niektórych...), nie znaczy, że trzeba ją zjechać.
      Podsumowując:
      SAPH:
      - dodała kilka rzeczy na główną, między innymi podzieliła aktualności na dwie części i podała datę najbliższych urodzin;
      - dodała szablon;
      - robiła notki organizacyjne;
      - starała się o przetrwanie stada;
      - zrobiła event.
      FERTH:
      - zrobiła bezinteresownie szablon;
      - odpuściła sobie dołączanie do rady;
      - pomogła Saph.
      Czy tu jest coś złego?

      Usuń
  14. I tak na marginesie - widziałam stado, na którym wychodzi minimum 50 notek dziennie i są w miarę ciekawe, więc ja błagam, bez przesady...To w cale nie jest tak dużo, kiedyś więcej na WŻ wychodziło i to codziennie, więc nie wiem, czemu to ma być " w ch*j dużo"...

    OdpowiedzUsuń
  15. Na dziób pelikana, miałam taki piękny komentarz i wcisnęłam odpowiedz.. To trochę go skrócę:
    Rano szablonu dodać nie mogłam, bo mnie zwyczajnie w domu nie byłam. Wracam o 17, wchodzę na GG: Ty widzisz co się na SV dzieje? - mega czcionką dostaję. Myślałam, że się ktoś powiesił, czy coś, a tu widnieje mój za duży nagłówek i szablon. Nieco niżej.. Frethya wstępuje do RS! Banan na twarzy i do Saph, że mi zniszczyła plany zabicia Frethyi. Ale stop, tu są komentarze. Pierwsze dwa: smutek, żal i się serduszko ściska. Później Fire: "No chociaż ktoś..". Ale zaraz niżej, żywa dyskusja Kacy, która mnie "zjechała kosiarką" i później poćwiartowała i ugotowała, a cała reszta zjadła, a kości rzuciła psu na pożarcie. Później to kij warte głosowanie, bo tak bardzo chcieliście. I tutaj pojawiają się dwa mądre komentarze Fire i Terry.
    A ja? Nie, czekaj. My tu rozprawiamy o szablonie, on nie ma uczuć.
    Ale autorka, kufa - za przeproszeniem -, ma.

    Zjechana Frethya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie tak to jest. Ludzie to się o wszystko potrafią pokłócić, a jak w kłótni ich wina to problem, najlepiej kogoś zjechać. Faktycznie, zgodzę się że kolor tła troszku oczojebny, ale bez kosiarek, bo jak Boga kocham się powieszę ;_; Bardzo dobrze ujęte. Przykro mi, że Ci się tak oberwało, sama to bym się chyba wypisała... Chciałam jeszcze coś dodać wcześniej, ale nie chciałam znowu nie potrzebnie miejsca zajmować więc piszę tutaj: Widział ktoś mój pierwszy nagłówek na WŻ? Albo choćby na twórczości... Ładnie to nie wyglądało, a to co ty dodałaś to niebo w górę. Mnie nie zjechał nikt, nawet podziękowali i dali plusy. A ty jeszcze dodałaś całą resztę szablonu i w dodatku nagłówek o wiele lepszy. Kto oberwał? Ty. Za to że się starałaś bardziej niż ja za pierwszym razem. Gdzie sprawiedliwość? Ano chyba w lesie.

      Usuń
    2. Nie mówię, że się nie chcę wypisać. Już od jakiegoś czasu mam w planach zabicie Frethyi, a sytuacja z dzisiaj przeważyła. Są tu ludzie mili, z którymi marzę mieć bloga, ale są tu też ludzie niezbyt wdzięczni, którzy by mnie poćwiartowali za to, co zrobiłam. .__.

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill