Alternatywny tekst

14 lut 2014

Walentynki autorstwa Martwej Frethyi

Dzisiaj są Walę Tynki!
I?
Sama nie wiem <D
Te myszy mnie rozwalają.

To ten tego, jako iż jestem singlem, a poczta walentynkowa nie ruszyła w tym roku, too..
Czekaj, niech no pomyślę..
Wiele u nas singli, prawda?
Z tego też powodu, Martwy Duch Frethyi będzie bawił się w swatkę!
Oczywiście nie będzie Flasha, bo bym rąbła siebie samą młotkiem jak ta dziewczyna rąbła serduszko w podsumowaniu eventu..
Więc mam zaszczyt zaprosić państwa na chat do swatania:

Jak to działa?
Pomijając jej prymitywne pomysły..
Ćśś :C

Także tego:
Nieobecność ma Aeneas, a z duchem nikt się swatać nie będzie (Chyba że z Venus ^^ ). Szczeniaki pominęłam, bo za małe. No i są dwie osoby niepodpisane, więc je także pomijam.

Wybieracie numerek od 1 do 18, czas do 16 lutego.
Mam przygotowaną rozpiskę, więc wszystko opanowane. CHYBA.
16 lutego ogłosimy kto z kim idzie na randkę. :D

1
2 - Avyam
3 - Saph
4 - Sash
5
6
7 - Yenalt
8 - Vitani
9 - Starhan
10 - Fire
11
12 - Kacy
13 - Allex
14
15 - Santino
16
17 - Xytherian
18 - Nathe

Jeśli kogoś nie ma, to proszę wybrać inny numer. Najwidoczniej był zajęty.
Jeśli coś się nie zgadza, to kosiarka w łapki i proszę mnie zjechać. :3

18 komentarzy:

  1. Um... Walę siódemkę.

    - Yenalt

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie walić tynk ;3 13 poprosze ;3 |allex

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę nr 9 :)
    Starhan

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki Bogu za pominiecie XD Tak w ogole to juz jestem, jednak calkowicie bede dopiero w niedziele. Wiec milej zabawy Wam zycze i odezwe sie po powrocie do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja 18 biorę.
    Będę się śmiała, jak 18-tką jestem ja ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. [ Musze się w to gunwo bawić? Kto by chciał opętaną Kacy? ]
    |K.E.Debusher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę, musiałaś to pisać? Nie mogłaś się powstrzymać? Nie tak trudno napisać "nie lubię takich zabaw, nie gram".

      Usuń
    2. Fire nie wiem jak ty ale ja to odebrałam bardziej jak "zabawne stwierdzenie a nie jako hejt "

      Usuń
    3. [ "nie lubię takich zabaw, nie gram". Mam nadzieję, że uszczęśliwiłam Panienkę. Wystarczy, że nie napisze się emotikony w wypowiedzi i wszyscy biorą to na poważnie. Witamy w XXI wieku. ]
      |K.E.Debusher

      Usuń
    4. [ Dziękuję, Allex. Jedna rozumna. <3 ]
      |K.E.Debusher.

      Usuń
    5. [ JA BYM CHCIAŁA OPĘTANĄ KACY, KTÓREJ NIENAWIDZĘ ]

      Usuń
    6. Allex mądra u zła bo internetu nie ma >.< | allex

      Usuń
    7. [ No ok, jak ktos mnie chce, to mogę się zabawić. Chcę 12 ]
      |K.E.Debusher

      Usuń
  7. Kurde, moja prześladowacza siódemka połknięta na samym początku ;_; No to niech będzie... eee... 10?

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill