Alternatywny tekst

14 lut 2014

Walentynki, czy wale tynki? - Wyniki Eventu! + coś jeszcze!


Witam was bardzo serdecznie w tym (nie)szczególnym dniu :3 Albowiem dzisiaj moi drodzy są..



Tak, więc spotykamy się tu w tym (nie)żałobnym dniu, kiedy zakochani łażą po ulicach itp., itd., wszędzie są serca, czerwone duperele... A Single co? A Single mają żałobę.

No, ale koniec tego nudnego dołowania się z powodu tego arcy (nie)głupiego święta :D A więc rozpoczynamy wyniki eventu Walentynkowego!

Zaczynamy jak zawsze od konkursu rysunkowo/digitalowego w którym wzięły udział TRZY osoby! ^^
Ja i Fire dłuuugo myślałyśmy (całe 4 minuty - rekord!) nad miejscami (przy okazji żrąc faworki ^^) dla waszych wspaniałych prac i w końcu doszłyśmy do takowego wniosku:

Pierwsze miejsce otrzymują (nie, nie otrzymuje)
Avyam i Vitani! 
Taaaa, nad waszymi pracami był niestety kłopot ^^ Oby dwie się naprawdę postarałyście, włożyłyście w te dwa dzieła sporo pracy, dlatego zostałyście posadzone na jednym miejscu, mam nadzieje, że nie będziecie za to złe! ^^ Otrzymujecie oczywiście po trzy plusy (+++)
A oto obrazki:
Avyam

Vitani
Wielkie brawa dla was za te wspaniałe prace!

Ale, ale! To jeszcze nie koniec! Zostało jeszcze dzieło naszej kolejnej wilczycy!
Emmy!
Zostało Ci przydzielone drugie miejsce za co dostajesz dwa plusy! (++) Motyw z parą wilków mnie bardzo się podoba ^^ Wyszło świetnie!

No to chyba na tyle jeśli chodzi o digitale... A nie! Zaraz ^^ Jeszcze ja (nie zaliczająca się do konkursu), która stworzyła (nie)dzieło hehe (oczywiście z szablonem, bo menda inaczej nie umie hehuheuehuehuehue *za dużo faworków.)

Hahaha, rozwala mnie do tej pory, ale (według mnie, ah ta skromność) jest zajebisty xD

Dobra, koniec zabawy z rysunkami! ^^ Czas na drugi konkurs na opowiadanie!

Najpierw zacznijmy od Nateheelene
Cóż Fire jest zachwycona Twoją pracą, tak przynajmniej pisała na gg, a raczej śmiała się cały czas i zresztą nie będę mówić co ona tam wypisywała (WALNE TYNEK ~Fire) :3 9.5/10 punktów

A teraz moja praca. Łehehehe Saphira.
Fire: Trochę krótkie, ale dodanie zdjęć z WH twórcze (dowartościowuje się dzięki Tobie, Firu xD) 7.5/10
Łeee, może być xD I tak się nie starałam :C

Kolejna część programu to konkurs na wiersz.
Nie wiem dlaczego, Nath się nie wywiązałaś (?) Przynajmniej nigdzie nie widziałam Twojego wiersza.

To by było chyba na tyle! ^^ Gratuluję wszystkim, którzy w ogólę wzięli udział.
A teraz trzeba przejść do partu drugiego tej notki! ^^ Albowiem dzisiaj w naszym stadzie obchodzimy jeszcze...
URODZINY ASHA!

Z okazji urodzinek cała wataha życzy Ci oczywiście wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń i żebyś na wojnie nie zginął (pocieszające :D)
A teraz prezencik ode mnie (ponieważ Saphira uwielbia wszelkiego rodzaju Makery)


3 komentarze:

  1. Wiersza nie widziałaś, bo go nie było. Miałam sama w konkursie startować? No ej :<

    ~Natheleene

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooooo jak miłoooo ^ ^ Walne tynek xDDD Ash się cieszy :3 Czelaj, zaraz tu komcia napisze :3 Tak swoją drogą - przed sekundą miałam zepsutą klawiaturę i już działa O.O Już nie mówiąc o tym, że pisała "krawiarure" zamiast "klawiatura" -.-" No i tak o. A propo twojego digitala - zajezajezajebiste xD Mam dziwne wrażenie że korzystałaś z pomysłu Vit xDD A teraz coś od Ash'a :3
    Dziękuję za obrazek! Jestem taki piękny *uśmiech* Nawet obróżkę mam!

    Aghhh to tyle od Ash'a ^^ No i wreszcie wiem po co ci było jego zdjęcie :D Ash ma zaciesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze ten mój piękny napis ^^

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill