Alternatywny tekst

30 gru 2012

Venus ma przypały

Wadera wzrok miała wciąż utkwiony na swych łapach. Po raz kolejny zastanowiła się, czy aby nie śpi. Zamrugała powiekami, ale ten widok nie zniknął.
-*Co do ma być do wszystkich upolowanych jeleni?!
Spaloną skórę zasłoniło gęste, krucze futro. Niemożliwym wręcz było, żeby sierść odrosła tak prędko. Czy to aby było normalne? Alfa wstała, postawiła parę kroków, i poczuła, jakby nic takiego się nigdy nie stało. Nic nie bolało, nie piekło, nie szczypało, kuło... po prostu jakby nagle rana się zagoiła, z dnia na dzień. Venus zastanowiła się chwilę; najpierw stwór który chciał ją zabić, dziwne stworzenie które chciało ich zabić, wilk który chciał zabić Elenore,  potem również jakaś poczwara któa jej groziła, a tu bęc, rany się zagoiły.
-Coś tu śmierdzi... i nie mówię o przeterminowanych elkach... jakim prawem... AUĆ!
Coś ugryzło alfę w nogę. Odwróciła się, i na tylnej łapie zobaczyła węża. Zwykłego, żółtawego węża.
-Puszczaj popieprzeńcu!-warknęła próbując się go pozbyć.
-Sssspokojnie... mój Pan cię osssssekuje...
Cudownie, wąż pozbawiony prawidłowej wymowy...
-Jak mam być spokojna, jak jakiś debilowaty, giętki patyk wgryza mi się w łapę!
-Psssszeprassssssszam. Mogfłabyśsssss mnie nie zauważyć. Sss.
-Dobra, gadaj o co ci chodzi, bo inaczej z miłą chęcią zmiażdżę tą twoją łepetynkę.
-Twoim sssadaniem jessst sssię dowiedzieć. Ssspiesz ssię...-syknął na pożegnanie i odpełznął.
Ta sytuacja była na tyle dziwna i irracjonalna, że Venus zwątpiła w swoją trzeźwość umysłową. Przychodzi wąż, gryzie ją, potem mówi że jego "Pan" jej oczekuje, i odpełza. Gdzie tu sens?
Wadera wróciła do jaskini i ułożyła się przy wejściu. Zdecydowanie lepiej będzie, gdy odpocznie. Może jutro zacznie widzieć niedźwiedzie w sukienkach?


***********
*Lolz, jestem nienormalna xD
*Lolz x2, przeterminowane elki xD


Najkrótsza i najbardziej nienormalna notka w moim życiu. Wiem, że będę żałować że ją wstawiłam, ale teraz mam takie przypały, że muszę. Nie pytajcie czemu xD

4 komentarze:

  1. Venus zwariowała O.o
    Ciekawe jest to, co rodzi się w twojej głowie. Będzie się działo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Terra/Santino30.12.2012, 17:03

    Przyznam, ta notka zdecydowanie rożni się od wszystkich opowiadań. Strach się bać! XD
    Venus, nie spodziewałam się tego po Tobie.
    A trzeciego dna zobaczysz myszy bawiące się piłką lekarską? XD
    Tak czy siak to na dobre wyszło, poprawiłaś mi humor, uśmiech nie znika z moich ust. Dziękuję Ci! Fajnie, jak będą się pojawiać takie noty, choć wszystkiego nie rozumiem, ale to pewnie z nowości. Dobrze się zapowiada. Kiedy następny taki przypał? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AHAHAHAHA!!! CZytam to dopiero po naszym rozstaniu na wolfhome, po "tuleniu" ale co tam :3 Dzięki tobie Kiba już mnie nie wkurza :D A to dobrze. Zaraz wrzucę screeny na watahę. Miłego oglądania, Venus!

    OdpowiedzUsuń
  4. a i jeszcze jedno, wstaw Albastra na SV!! Plisss :3

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill