Alternatywny tekst

1 sty 2013

Screeny z wolfhome :3

Siema! Mam nadzieję, że sylwester był fajny :D Ja osobiście spędziłam go z Venus i Oruko na WolfHome, ale mam nadzieje że wam też było miło... Myśmy się tulili :3 A wy? Co robiliście? Czekam na komentarze! A teraz PARE screenów:
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter

ScreenShooter


A tu Sant z Albatrosem - postać wymyślona przez Venus.
ScreenShooter


ScreenShooter

Jakaś kłótnia małżeńska... xD

ScreenShooter

ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter

Ja z Oruko :3

ScreenShooter

Całe zdarzenie
ScreenShooter





A to screeny z poza watahy:ScreenShooter
ScreenShooter
zniknęło mi się :3
ScreenShooter
ScreenShooter
A tu Terra z Sash...
ScreenShooter
... i ze mną :3
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
O - to ja i terra, a ja na skale, pamiętasz Venus jak ci mówiłam, że tam przesiadywałam?
ScreenShooter
To ja z Sandrą
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
Mapa wolfhome:
ScreenShooter Tak sobie zaznaczyłam... :D
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter

ScreenShooter
Ubustwiają mnie xD
ScreenShooter
Kristel... :'(
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter













KILKA O.o No i to by było na tyle, ale mam jeszcze dla was filmik na YT. Nie powiem, że jest on krótki, bo taki nie jest, ale z pewnością się uśmiejecie :D Ale to w następnej notce. Trochę zaspamiłam, ale alfa się zgodziła, więc... Narazie. Notka z filmikiem będzie moją ostatnią, bo jutro wyjeżdżam i nie będzie mnie do 29 stycznia :'( Jadę do sanatorium. Ale po 29 stycznia znów powracam! Jeeeee!! Dobra, na razie, bye!

PS: Jest 1:23 O.o

7 komentarzy:

  1. Pamiętam, pamiętam... ale nie sądziłam ze tyle screenów z moimi przypałami zrobiłaś xD I z tego co widzę Sash i Terra już się z Tobą zdążyły ubawić ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no i właśnie; ja to Hurricane, gwoli ścisłości :3

      Usuń
  2. Widzę, że nie tylko ja spędziłam te sylwestra przed kompem ;) Siedziałam i słuchałam muzyki, gdybym wiedziała, że tam wariujecie, to bym się do was przyłączyła, następnym razem mnie o tym informujcie, bo siedziałam sama :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekaj... skoro jedziesz do sanatorium i wracasz 29 stycznia, to znaczy, że... NIE BĘDZIESZ SZŁA DO SZKOŁY?! ZABIERZ MNIE ZE SOBĄ!! D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BUAHAHAHAHAHHA! Termin ci dadzą po miesiącu i powiedzą że za miesiąc xD A poza tym tam też jest szkoła i lekcje... i wycieczki podczas nich... xD

      Usuń
  4. Dawaj linka do filmu już, teraz, natentychmiast! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus, nawet mi nie przypominaj, bo wczoraj się robił 4 godz i chyba i tak się nie zrobił, czekaj sprawdzę. Ma 1 godz 20 min O.O

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill