Alternatywny tekst

6 sty 2013

Aktualizacja 2

Cały weekend walczyłam z blogspotem, i są efekty. Dodałam już Listę Obecności 9działa) na którą wpisałam osoby które podpisały się poprzednim razem. Jest to po prostu cud.

Druga rzecz to to, ze jak widać, skończyłam stronę Twórczości SV. Wciąż będę nad nią pracować, ale potrzebuję waszej pomocy. Ktoś oprócz mnie musi się tym zająć, więc jeśli są jacyś chętni, to zgłaszajcie się pod notką.

Aktualnie pracuję nad schowkiem i mediami, i tutaj również przydałaby mi się pomoc. Oczywiście potrzebujemy więcej dziennikarzy, bo Shadow sama sobie nie poradzi (a ostatnimi czasy jej nie widuję...). Co do schowka, będziemy tak przechowywać okresową grafikę bloga. W ten sposób jej nie zgubimy, a ja tego sama oczywiście nie ogarnę; może ktoś zająłby się ramkami? Talentu graficznego raczej nie mam.

To na razie tyle, ale ostrzegam że mam jeszcze kilka pomysłów w zanadrzu.


 Dopisek

Mamy gazetkę! Tak proszę państwa. Brakuje wprawdzie nagłówka i prace wciąż trwają, ale liczę że mi, tak jak przedtem prosiłam, pomożecie. Media mamy już w kartach, zaproszenia do dziennikarzy wysłane.
Dodatkowo założyłam oficjalnego maila Stipant Veritatis. Teraz tam możecie pisać skragi, zażalenia i pomysły (chociaż nic takiego jeszcze nie dostałam). Szaleństwo zmian.

Yahoo.

6 komentarzy:

  1. Jak słodko :P Może nawet kiedyś coś dodam, ale to już w dalekiej przyszłości, bowiem nie posiadam talentu w rysowaniu, malowaniu, robieniu zdjęć itd.
    Poza tym, prosiłabym cię, abyś informowała nas o jakichkolwiek zmianach w regulaminie, bo codziennie na niego wchodzę z myślą, czy coś się zmieniło, a że jestem leniem, to mi się nie chce to codziennie czytać. Z góry dziękuję :)
    I jeszcze taka drobnostka: w zakładce "stado" są linki do naszych kart. Gdy klikam w numer trzynasty, czyli mnie, wyskakuje karta Derrine. Pomyliłaś wilki :P
    I myślę, że mogłabym spróbować swoich sił w dziennikarstwie. Skoro jestem aktywna, to myślę, że dam sobie radę bez większego problemu. Zapisz mnie do dziennikarzy, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, wybacz Elen. Rozdzielałam wszystkich więc mógł się błąd wkraść ^^
      Zaś za dziennikarstwo serdecznie ci dziękuję. Jak skończę gazetkę to będziesz mogła się jeszcze zastanowić, bo będzie do niej więcej stanowisk. Ale jak na razie oczywiście zapisuję :3

      Usuń
    2. Brzmi interesująco. Myślę, że będzie to ciekawa posada :)

      Usuń
    3. Jeśli masz czas, pomysł lub chęci, to może już coś zacznij? Ja mam na dzisiaj dość; dokończyłam twórczość, media, i jeszcze musze zrobić schowek... patrzcie jak ja się dla was poświęcam xD

      Usuń
  2. Widzę, że nie próżnujesz Venus ;)
    Kilka razy wysyłałam ci na gg prośbę o wysłanie zaproszenia do prowadzenia bloga, ale teraz tak myślę, że mogłam pomylić numer xD Albo ty wysłałaś, a zapro. nie do mnie nie doszło.
    Tak, czy siak, mogłabyś mi je wysłać? biala.vilczyca@gmail.com ^^ Jak tylko trochę się ogarnę to coś w końcu napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ros, mam cię nawet w autorach... no ale cóż, dobrze, wyśle jeszcze raz. Może rzeczywiście coś pomyliłam.

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill