Alternatywny tekst

2 sty 2013

Filmik i pożegnanie

Siema! Przyszłam się pożegnać ostatni raz. Nagle wpadłam na ostatni z możliwych pomysłów - mam nadzieję że działa. Oto filmik z naszymi wygłupami na wolfhome xD Jeszcze mam duuuużo screenów - około 47 z naszymi pozami - wstawię tylko po jednym z każdej pozy:


ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter
ScreenShooter

A tu filmik: (nie wiem, czy działa)


W każdym razie mam nadzieję, że podczas mojej nieobecności wataha się rozkręci, dołączy więcej PISZĄCYCH osób, wszystko się uporządkuje i jeszcze za niedługo spotkamy się na wolfhome i czytając swoje notki. Aha, zapomniałam, Venus. W moim opisie masz link - chyba domyślasz się, co to? Miałam ci to dać jakiś... miesiąc temu? Może dłużej. W każdym razie mam nadzieję, że się podoba i zostanie wykorzystany. Narazie :D

3 komentarze:

  1. Terra/Santino2.01.2013, 11:26

    To do zobaczenia. Mam nadzieję, że ten czas szybko minie,a Ty będziesz co czytać. Ach te nasze przypały...Fajnie, że opublikowałaś screeny, będziemy co wspominać. Tylko, że filmiku w ogóle nie ma. Mi przynajmniej się nie pokazał.

    PS Elenore, to Twój nr GG:41006095 ? Bo gdyby ktoś był na WH, to mogłabym Cię poinformować itp. Mój nr GG: 41945542

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko tobie, Terra. Linku nie ma :( W każdym bądź razie, życzę miłego pobytu w sanatorium ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Terra, nie, to nie mój, ja nie mam GG ^^ Założyłam kiedyś GG na potrzebę watahy, ale to tylko taka formalność. Już dawno ten numer zaginął w zakamarkach mojej pamięci, zniknął :P Ewentualnie mogę założyć nowy :)

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill