Alternatywny tekst

4 sty 2013

Aktualizacje!

*Czarna weszła na skałę i skinęła delikatnie łbem do stada*

Witajcie kochani, mam kilka rzeczy do omówienia. Dodałam właśnie tereny, o które już kiedyś mnie prosiliście. Wykorzystałam do tego celu wcześniej dodane prace Xae, z miejsca chciałam więc jej podziękować. W nagrodę plus, zasłużony z resztą.
Shadow też otrzymuje plusa. Również nieco pomogła w grafice, dość dawno z resztą.

Walczę z blogspotem w sprawie "Twórczości SV", i "Gazetki". Mam głowę pełną pomysłów, ale blogspot nie jest mi przychylny. Nie, powiedzmy inaczej; to ja zbytnio sobie z nim nie radzę, ale mogę zagwarantować, że do końca miesiąca Twórczość i Gazetka będą gotowe.

Oprócz zmian ogólnych, zachodzą również zmian w Regulaminie i Wzorze Wizytówki. Radzę zajrzeć do zakładek Regulamin i Zapisy, i dostosować się do nowych wymogów.
Zaglądajcie również na bieżąco do Informacji, gdyż może pojawić się coś ważnego.

Proszę was tez o wywiązywanie się ze swoich stanowisk. Miło by było gdyby każdy naskrobał notkę, choćby krótką, w której, zależnie od profesji, wykonuje zadanie. Np.

Wojownicy Ćwiczą się w boju; z innymi wojownikami lub same ciosy.
Skrytobójcy Ćwiczą skradanie i szybkie zabijanie (na zwierzynie łownej)
Szpiedzy Ćwiczą skradnie, podsłuchiwanie i kamuflaż.
Łowcy Tropią zwierzynę i po prostu ją zabijają, jak najszybciej i najskuteczniej.
Strażnik nocny Umawia się z kimś, żeby pozorował "włamanie" do jaskini. Oczywiście strażnik stara się do tego nie dopuścić. Odbywa się nocą.
Strażnik dzienny Umawia się z kimś, żeby pozorował "włamanie" do jaskini. Oczywiście strażnik stara się do tego nie dopuścić. Odbywa się za dnia.
Medycy Mogą chodzić po terenach i leczyć ranne zwierzęta, w formie treningu.
Zielarze Zbierają zioła i badają ich właściwości.
Nauczyciele szczeniąt Zabierają szczeniaki na wycieczkę, uczą ich o przyrodzie, zwierzętach itp.
Opiekunowie szczeniąt Wątpliwości?
Nauczyciele magów/wojowników itd. Uczą uczniów xD

To tylko propozycje, ale mam nadzieję że skorzystacie.
Zaś co do szczeniąt; zgłaszajcie się na stanowiska uczniów. Myślę że fajnie by było, gdyby nauczyciele mieli co robić, a i wy może nabraliscie weny.

Jak na razie to tyle, pozdrawiam.

*Czarna ukłoniła się i posłała wszystkim ciepły uśmiech, po czym odeszła*

4 komentarze:

  1. Jedyne, do czego mogę się uczepić, jest brak możliwości podpisania się pod LO. Mianowicie, po kliknięciu najnowszej zakładki jaką jest właśnie lista, wyskakuje "Ups! Takiej strony już nie ma. Poszukaj gdzie indziej.". Nie mam pojęcia, czy to tylko u mnie, czy u wszystkich, ale chciałabym podpisać się w tym komentarzu, zważywszy na domniemany błąd. Życzę wszystkim miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję nad tym, ale jak widać blogspot mnie nie lubi xD

      Usuń
  2. Terra/Santino5.01.2013, 00:34

    Na komórce było, ale jak weszłam na kompa, to już nie było LO. I mam do Ciebie 2 pyt. dot. regulaminu: Czy mamy zrobić zmiany w KP? Czy szczeniak jest nastolatkiem dopiero jak należy do watahy 10m-cy, czy jak ma już w KP pow. dziesiątego miesiąca napisane?
    A tak poza tym, to dobry pomysł z tymi stanowiskami. I przyznam, widoki są przepiękne!
    Jeszcze nie wiem, na jakie stanowisko zapiszę się Sant. Ale jak na razie mamy tylko dwóch nauczycieli:od wyszkolenia wojowników, i magów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli osiągnie 10 miesięcy, po prostu. Ale czas dorastania mamy normalny.
      Tak, najlepiej żeby zmienić Karty Postaci. Tak będzie zdecydowanie najlepiej.
      Daj mi znać, kiedy Sant będzie chciał się na coś zapisać. Jestem do usług cd. treningów :)

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill