Alternatywny tekst

3 sty 2014

Czyżby nowo roczne porządki? Krótko, ale na temat.

Witam, witam w kolejnej (entej) notce organizacyjnej. :D W dzisiejszym "programie" porozmawiamy trochę o dokończeniu wszystkich punktów z notki "zimowo - świąteczne porządki watahowe"
A więc zaczynamy!

Po pierwsze:
 LO. Jestem mile zaskoczona, że jednak niektóre pyszczki w naszym stadzie wychyliły się z ukrycia i pokazały. A oto i lista naszych widocznych:

Saphira
Emma van Allen
Terra&Santino
Fire&Oruko&Ash
Sasha
Vitani
Nera
Conall
Frethya
Venus
Dara
Kacy
Avyam
Elenore
Yenalt
Shae/Shaen

Allex i Xyterian - nie wiem co z nimi. Zapisani są w nieobecnościach. Chce, żeby się zgłosili do 19 stycznia 2014 roku, że są obecni.
A więc dziękuje wam mordki kochane, że się podpisaliście i że nadal obchodzi was ta wataha. Reszta jednak (niestety) dostanie minusy. Wszyscy Ci którzy się nie podpisali.
Przypominam, że za 10 minusów grozi wyrzucenie z watahy.

Po drugie:
W sprawie zakończenia wojny, która już bardzo długo trwa. Pozwolę sobie pokazać tu komentarze wszystkich, których to obchodzi:

Fire:
Myślę że najlepiej byłoby przegrać tę wojnę, bo tak to znowu będzie "nie mam wenyy...", a jeśli przegra się wojnę to przynajmniej będzie jakiś ciekawy temat. Chociaż raczej ciężko byłoby to zrobić bez śmierci wszystkich, bo myślę że raczej wszyscy chcieliby walczyć do końca. To trochę gryzie się z moimi planami, ale co tam :D

Frethya:
 Po wojnie którą wygrali SV (Rzecz jasna z pomocą SPS) wilki z.. Czekaj, Stop! Mam: wilki z SS zniszczą miejsce zamieszkiwane przez SV.
Albo mogą kogoś porwać. 

Sasha:
 Hmm... przegrajmy wojnę, idźmy w niewolę.... porwania, wybuchy, zniszczenia... wszystko co najgorsze... Sash może też zginąć. 

Venus:
 Popieram pomysł z wygraniem wojny przez SS. Bo... bo...
BO JA MAM PLAN!
Venus miała plan. TurboDymoMen zawstydził Venus, miał dwa.

Saphira:
 Zakończyć Wojnę? Cóż, wolałabym, żebyśmy wygrali, ale to by było trochę.. hm.. Dziwne? Więc lepiej ją przegrać.
A jak?
Proponuję po prostu poddanie się przez watahę Sitpant Veritatis. 

Terra (najdłuższy komentarz x_X. PRZECZYTAŁAM! D: )
 W sumie to nie wiem. Gdybyśmy przegrali wojnę, to moglibyśmy robić, nwm, akcje powstańcze, lub coś, by wróg nie czuł się dobrze/powybijać każdego po kolei "w dziwnych okolicznościach" czy coś (przed sb ma książkę "Kamienie na szaniec"). Ale nawet, gdyby coś takiego było, to trochę by dziwnie było, że Sunev nie reaguje. Chyba, że uznałaby, że zabicie prawdziwej dziedziczki ognia z jej rodu (czyli Venus) i to może się wiązać z jakąś klątwą, czy coś. (Ale ja naprawdę nie chcę nikomu żadnych planów mieszać! >.< Jakby coś, to tylko pomysł.). Tylko, że to byłoby nie wiem, czy dobre, bo jak kiedyś Venus napisała -Sunev nie przyjmuje jeńców, czy coś w tym stylu. I trochę by dziwnie było, że dała nam żyć, pomimo przegranej przez nas walki.
Może lepiej to wygrać? Po za tym tak trochę dziwnie bd, że nawet "dodatnich sił" (mam na myli SPS) przegramy. No i wtedy co nimi? Wiem, wiem, może ktoś coś wymyśli. W sumie to trochę zaczynam mieć dość tej wojny. Chciałabym zacząć coś nowego. Ale tu się pojawia pytanie "Co?". Może na początku liczenie strat a potem nwm. szukanie nowego domu. A potem nie wiadomo co zrobić i znów przerwa na ileś tam tygodni. A gdyby byliśmy w niewoli, to przynajmniej mogłoby się coś dziać.
A po za tym: Venus ma plan. A skoro tak, to ja już wolę to wygrać. ;)
(Tak wiem, tutaj miały się znaleźć pomysły na zakończenie wojny, a nie moje głośne myślenie. Może komuś z Was uda się odnaleźć w tym chaosie. Albo najlepiej uznać, że tego komentarza nie ma...)

Większość jak widać chce przegrać te wojnę. Więc głównie do watahy należy końcowy werdykt. 
Krótka piłka. (Ponieważ Blogspotowym ankietą nie ufam > _ < )
Proszę o napisanie w komentarzu:
Wygrać
Przegrać

Po trzecie:
Jeśli chodzi o szablon to jest tam kilka pomysłów (nie mówiąc już o "tamten szablon był ok")

Frethya:
Zimowo-Świąteczny jeśli dobrze rozumuję.
Zostawiłabym kolumny itp. jak jest bo jest dobrze. Tekst na biało, cytat o zimie, a ogółem cały blog na niebiesko. Nagłówek zima-wilk.
Jeśli ktoś mnie w ogóle zrozumie. Dopiszę jak wykombinuję :3

Saphira:
Chyba czas teraz na coś ode mnie.
Ja bym proponowała zrobić całość w szarości i czerni. Trzy kolumny,a tło np. nocne niebo z delikatnie widocznymi gwiazdami. Trój kolumnowy.
Zdjęcia proponowane na nagłówek:
1) http://www.allfons.ru/pic/201112/1366x768/allfons.ru-327.jpg
2) http://tapety.joe.pl/tapeta/zwierzeta/wilki/wilk-z-pyskiem-polozonym-na-sniegu.jpg
3) http://www.tapeta-fantasy-wilk-drzewa-noc.na-pulpit.com/zdjecia/fantasy-wilk-drzewa-noc.jpeg
4) http://www.tapeta-wilk-blizna-oczy.na-pulpit.com/zdjecia/wilk-blizna-oczy.jpeg
5) http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/136310_wilk_grafika.jpg
6) http://www.tapeta-oczy-dwa-wilki-niebieskie.na-pulpit.com/zdjecia/oczy-dwa-wilki-niebieskie.jpeg
7) http://i371.photobucket.com/albums/oo159/animefan_girl3105/anime%20animals/Dallas_charsheet_pic2_wolf_by_realW.jpg
To są proponowane obrazki wybrane przeze mnie. 

Terra:
  Uhm, tu na razie brak weny. Ale Twoje obrazki Saph się mi podobają. Myślałam nad grupą wilków, która ma jakby ostry wyraz pyska mówiący:"Dużo przeżyliśmy" czy coś w tym stylu lub np 4 wilki w ruchu. Jeden idzie i ogląda się za towarzyszy, a tamte idą za nim. Jeden z nich może pomagać drugiemu. A, i jeszcze jakiś inny może stać na skale na przykład. *bezwen całkowity* Albo wiem, mam! Wilki siedzące, obserwujące niebo pełne gwiazd i jedna się wyróżnia-właśnie się w nią wpatrują. ^^ . Ale wilki niech będą po lewej stronie,a po prawej cytat. A i cytat to obowiązkowo:"Nadzieja umiera ostatnia" Lub coś w tym stylu. ;3 (Dobra, nie mówię, że musi być, ale moim zdaniem to jakby nas "reprezentuje"). A, i najlepiej, żeby nagłówek się "Wtapiał" w cały szablon (jak jest np. teraz) żeby żadnych obramowań nie było. Co tam jeszcze... No to kolorystyka to raczej jak na noc (mam nadzieję, że rozumiesz, bo znów chaos w mojej głowie >.<). Np. ciemny niebieski (granat?), szarość, może czerń... sama nie wiem.
Mam nadzieję, że dobrze rozumiem o który nowy szablon chodzi, bo tylko tyle udało się mi wyiskrzyć z mojej głowy. 

A więc co o tym myślicie?

Po czwarte:
Jeśli ktoś ma kontakt z SPS to proszę, żebyście napisali im, żeby zaczęli pisać notki wojenne, bo póki co z tego co zauważyłam stoją w miejscu, a dałam im już znak, żeby zaczynali notką Pewien rozdział w naszym życiu się zakończył 

To chyba na tyle. Życzę wam wszystkim szczęśliwego nowego roku! ^^
Jeśli macie jakieś pomysły, żeby udoskonalić bloga itp proszę się nie krępować :)

6 komentarzy:

  1. Wstyd, pokazałaś moje twórcze komentarze ;-;
    Przegrać. Nie-wo-la! Nie-wo-la! Albo zawsze może Sunev egzekucje zrobić, a tu ratunek. Ale to trochę kijowe, jak w filmach. Gdybyśmy ludziami byli, to kopalnia jedynie mi się kojarzy. xd Wygrać raczej kiepsko, bo potem znowu będzie cisza.
    Kontakt z SPS mam, a nawet tam jestem.
    Czyli w SPS mamy zacząć od śmierci Venus, tak? Bo to ja miałam pisać o pakcie, więc chcę wiedzieć. Znaczy się pewnie wtedy się kolejność zmieni, ale co tam.
    Frethya

    OdpowiedzUsuń
  2. Uou, dużo nas :D Ale fajnie ^^ Jeżeli chodzi o te osoby, które się nie podpisały, to niestety nie mam do nich kontaktu. Ew. mogę spróbować znaleźć, ale wątpię, że znajdę.
    Dodałaś mój komentarz >.< Em, czyli ostatecznie: w sumie byłabym na nie, ale skoro Venus ma plan, to w takim razie: jestem na TAK :D
    Jeżeli chodzi o szablon to moje zdanie znasz ;)
    A leżeli chodzi o SPS, to trudno jest pisać tu na bloga a później ich informować lub na odwrót. A więc radzę zrobić konferencję na GG z osobami z SPS i SV, tak będzie najlepiej, moim zdaniem. Przynajmniej wszystko można uzgodnić, znając każdego "ale" ;) No to się zabieram za dodanie konferencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i371.photobucket.com/albums/oo159/animefan_girl3105/anime%20animals/Dark_Flame_by_Kazera_Emberhowl.jpg
      Mi się to podoba :D Jeśli chodzi o grupę wilków xD

      Usuń
  3. Nie jestem pewna, czy jako "świeżynka" powinnam się wypowiadać na temat fabuły, bo ogarniam tylko tak mniej-więcej, ale cóż...
    1. No cóż mam powiedzieć, jesztę jusz :3
    2. Jak mówiłam, wolę nie zawierać głosu w tej sprawie, ale sądzę, iż przegranie wojny, a później wybicie wszystkich do nogi z imieniem Venus na ustach (pysku?) byłoby... epickie c: Oczywiście pomijając, że Venus ma zmartwychwstać... prawda? No powiedzcie, że prawda :c
    3. Rozumiem, że mówimy o grafice stałej? Cóż, pomysł Saph jest faktycznie dobry. Poza tym, Terra też mówiła coś o gwiazdach i jednej, wyróżniającej się na tle całego nieba. Chodzi o gwiazdę symbolizującą Venus? Bo ona chyba jakoś zmartwychwstanie, ożyje, nie? No chyba nas nie opuści?! ;c Eee... nieważne, powracając do szablonu, to może odpuścimy sobie czerń? Owszem, jest najbardziej uniwersalna, ale na dłuższą metę trochę zbyt głęboka i przygnębiająca. Ogółem sądzę, że lepsza byłaby szarość. Proponuję coś pomiędzy #222222, a, może nawet #999999 [HTML, musicie sobie rozszyfrować c;]. Albo, jak już ma być ciemno, to niech będzie wspomniany przez Terrę granat, symbolizujący nocne niebo. Albo jakiś szafir? Wiecie, żeby nie było tu takiej wszechogarniającej czerni. Albo może zamiast kombinować jaki kolor byłby najbardziej uniwersalny, to może zamówimy kilka szablonów i zawsze będzie ten, który aktualnie pasuje do klimatu? Bo wiecie, jak to na watahach jest, raz wesoło, a raz wojny, wszyscy się mordują i siostry połykają duszę :3
    Wiecie co? Stwierdzam, że mój początkowy pomysł z nieodzywaniem się był najlepszy ;__;
    4. W SPS nie jestem, ani nikogo z tamtych nie znam, więc ten punkt mnie nie dotyczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. No troszku się nareszcie dzieje.
    1. Denerwuje mnie trochę to że wszyscy niby są ale ani komentarzy, ani notek... nie wiem, czy ktoś z nimi pisze, albo na czata wchodzą. Nie chcę narzekać ale jednak trochę mnie to drażni...
    2. W sumie jak teraz pomyślę to przegranie wojny z pomocą SPS to jednak troszku nienormalne jest... Mi chodzi wyłącznie o to, żebyśmy stracili tereny. Zobaczymy co tam Venus knuje :3 Chyba lepiej wygrać, ale tereny stracić, będzie temat.
    3. Zgadzam się z Elenore, ale nie do końca... Myślę że czarny to zły pomysł i wypadałoby jak najbardziej rozjaśnić, ale oczywiście nie do przesady. Jeśli chodzi o zdjęcie od Saph, to podoba mi się tylko pierwszy, tak szczerze i ten w odpowiedzi do Terry, chociaż to się gryzie z "rozjaśnieniem strony". Całą resztę albo gdzieś widziałam, albo znam postać... A jedno jest z Wolf's Rain. Jeśli chodzi o grafikę to jestem całkiem "wyszukana" więc troszku narzekam,ale się nie przejmujcie ^^
    4. No to raczej nie bardzo mnie się tyczy...

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill