Alternatywny tekst

25 sty 2014

Event Walentynkowy ♥

Ohayou gozaimasu, to znaczy Dzień Dobry! ^^ Witam was w kolejne notce organizacyjnej (entej normalnie, zacznę je numerować). Dzisiejszy post nie będzie za długi, ale za to da nam pewne nowe zadania! ^^

Po pierwsze
Została przeze mnie dodana nowa podstrona o nazwie "Urodziny". Wszyscy Ci, których data urodzin nie jest tam wpisana, prosimy o komentarz właśnie tam, ewentualnie tu.
Zastanawiam się także nad stworzeniem podstrony "Kontakt" oraz wpisaniu gdzieś takich rzeczy jak: Pary, Rodzeństwo, czy Małżeństwa. Myślicie, że to dobry pomysł?

Po drugie
Wojna nadal trwa, ale SPS nadal nie ruszył. Rozmawiałam już z Leną - alphą SPS i mam nadzieje, że niedługo w końcu osoby z kolejki wezmą się do roboty :)

To na tyle jeśli chodzi o sprawy organizacyjne bloga, ale to nie wszystko z wszystkiego! ^^ A teraz Niespodzianka! Zostanie zorganizowane nic innego jak:

Walentynkowy Event!

Pierwszą opcją było zrobienie Wiosennego Eventu, ale Wiosny to jeszcze niestety nie ma :/
A więc zaczynamy!

Walentynki - coroczne święto zakochanych przypadające 14 Lutego. Zwyczajem w tym dniu jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne (często pisane wierszem).

Konkursy w jakich można brać udział:

Konkurs rysunkowy/digitalowy pt. "Walentynki"
Technika dowolna (farby, kredki, ołówki, Paint itp.) Obrazek może przedstawiać np. Parę Wilków wręczających sobie kartki, lub jakąś wilczycę, która znajduję w skrzynce na listy Walentynkę :3 

Konkurs na opowiadanie pt. "Walentynkowa przygoda"
Opowiadanie również dowolne, ale musi się tam znajdować oczywiście coś związanego z miłością oraz walentynkami.

Konkurs na wiersz pt. "Moja miłość, oda do Walentynek"
Oczywiście wiersz jest dowolny - rymowany, nie rymowany, ale oczywiście z motywem miłości i Walentynek.

Zastanawiam się także nad tym, żeby każdy przesłał mi na email stworzoną przez siebie walentynkę dla watahy, co wy na to? :3

Event Walentynkowy uznaję za rozpoczęty, wszystko będzie w podstronie "Event Walentynkowy" i tam można się zapisywać :3

5 komentarzy:

  1. Z tymi kontaktami dobry pomysł, przydałoby się takie coś c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za. Można zrobić oczywiście podstronę w menu na takie typu rzeczy. :)
    Co do walentynek... Jeśli chodzi o mnie to raczej nie wezmę udziału w konkursach, gdyż nie mam talentu plastycznego, ani pisarskiego. Ale, hm. Oczywiście, jeśli chodzi o kartkę, mogę takową wykonać, by się komuś miło zrobiło.
    Shae.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ouo, nie spodziewałam się, że aż tak szybko napiszesz tę notkę (najpierw wspominasz mi o takim pomyślę na gg, a za jakiś czas patrzę i notka jest. Szybka jesteś ;3 (nie to co ja, leniuch jeden >.<)
    Zakładka "Urodziny" bardzo przydatna, naprawdę! Napisałam komek kiedy Sant ma urodziny ;3
    Jeżeli chodzi o zakładkę "kontakty" to fajna rzecz, tylko zmieniłabym nazwę na np. "powiązania", bo "kontakty" bardziej kojarzą mi się że wpisujemy każdego członka stada i jakiś kontakt z nim, np. GG ;3 Ale w sumie może tylko ja tak odbieram, więc nazw się już nie będę czepiać.
    Widzę, że rozmawiałaś z Leną. Dziękuję. (ale proszę, powiedz mi, że nie było żadnych spięć?)
    Oo, walentynkii *.* Ja jeszcze nie wiem, czy wezmę udział (czy uda mi się na czas zrobić). Ale jakby coś to z chęcią zostanę juniorką poszczególnych konkursów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za, jeśli chodzi o nazewnictwo. Powiązania byłyby lepsze c:

      Usuń
  4. Waleeeeetyyyynkiiii xD Jak miło, event za eventem :3 Zastanawiam się czy brać udział w plastycznym, ale raczej nie. Nie będę przeszkadzać w zdobywaniu plusów, a jak mnie będzie korcić to każdemu kartkę z osobna zrobię xDD Zakładki jak najbardziej, dodawaj :3
    Ta "definicja" walentynek brzmi jak z wikipedii xD
    Nadchodzę do urodzinek~

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill