Alternatywny tekst

11 sty 2014

Ogłoszenie #1 - Venus


Ogłooszeenia Paaraafiaalnee.... 

A w dzisiejszym odcinku zobaczymy:
 - plany Venus
 - kilka informacji na temat wojny

Dzień dobry szanowni parafianie! Postanowiłam wam zdradzić moje szydercze plany, coby potem nikt mi ich nie zepsuł (Bo będę zła. :c). Na początku to miało wyglądać nieco inaczej, ale teraz bezie jeszcze lepiej. W każdym razie, co znowu się sieczka z wpisu robi - przedstawiam wam moje zUe pomysły. Więc wojnę przegramy (żeby było tak... dramatycznie), ale Litościwa i Dobroduszna Sunev postanowi nas oszczędzić, robiąc z wilczków tanią siłę roboczą - tutaj ubiegam się do Waszej wyobraźni, bo ja ni w ząb nie mam pomysłu. A więc:
FAZA 1 - Niewola u Sunev
Po jakimś czasie wilkom się to znudzi i będą chciały się wydostać spod ramion niesprawiedliwości; albo żeby się wyrwać, albo żeby pomścić alfę (aww, to by było takie urocze!).
FAZA 2 - Bunt
Czyli bawimy się w powstańców. Wilczki knują sprytny plan ataku na Sunev, ale jest jeden, BARDZO zasadniczy problem: przeciwnicy nadal mają przewagę liczebną, i to rażącą, a przywódczyni SS nie widać - postanowił grzać dupsko z dala od potyczki. Jednak wola walki "naszych" wilków jest tak duża, żę stopniowo zaczynają pokonywać wroga. Wtedy zjawia się Sunev. Niedobrze...
FAZA 3 - Próba pokonania Sunev
ZONG. Nie da się. Niech to szlag, wszyscy zginiemy, bo ona jest zbyt potężna, nuu! D: *Pełna dramaturgia, światło latarki na pysku, w tle słychać dramatyczną muzyczkę, na nocnym niebie błyskają pioruny, grzmi*
FAZA 4 -MEGA niespodzianka! <3
A więc moja notka, która teoretycznie powinna Was położyć na kolana. Ale tego jeszcze nie wiem, więęęęc... W każdym razie, pozostawiam Wam dowolność (tssa, jasne, a ograniczanie do faz to co? -.-). To tyle w pierwszej sprawie. c:

INFO
 *Siedzi przy stoliku. Wyciąga jakiś plik kartek, zakłada okularki, odchrząkuje i zaczyna czytać* A więc... mam do was, kochani, uprzejmą prośbę dotyczącą Sunev właśnie. Proszę mi jej tutaj nie zabijać ani poważnie nie okaleczać - to jest superduperwielka antagonistka, która się nie boi właściwie nikogo, jest superdupermegaekstra silna i niebezpieczna, chociaż nie zawsze to pokazuje. Możecie ją atakować, odgryzać jej uszy (yay! <3) i tym podobne, ale nie zabijajcie jej i nie piszcie że się wyłożyła na ziemi ze strachu (chyba, że to jest część jej planu, tak btw), bo to nie w jej stylu. Wiem, wyszłam na złą ciocię, która wszystkiego zakazuje, no ale... ale będzie fajnie, obiecuję. c:

Nigdy nie umiałam pisać note organizacyjnych... więc się dłużej nie ośmieszam i was nie denerwuję, pyszczki. 

Pozdrawiam ciepło z grobu (czy ktoś ma zamiar zrobić mi pogrzeb, czy wypchacie truchło i postawicie je w jaskini...?) - Wasza 

Venus

9 komentarzy:

  1. OGŁOSZENIA PARAFIALNE ZAWSZE SPOKO :D
    Świetny pomysł Venciu! Moja wena włączyła się i ma wielkiego powera jak po wypiciu z 10 energy drinków D:
    Ja Ci zrobię taki kawaii pogrzeb! :3 *przez chwilę widziała siebie tańczącą na nagrobku*
    Nie zwracaj na to uwagi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie przyjdę na pogrzeb bo zemrze ze smutku -3-
    A KTOŚ MI NIE POZWOLIŁ UMRZEĆ *zerk na Terre, Nathe etc.* ;_;

    ~*~*~*~*~*~
    Tryb komentatorki
    ~*~*~*~*~*~

    Witam, witam!
    Emocje sięgają zenitu!
    Tutaj wasza komentatorka Sash na żywo i na bieżąco z informacjami.

    Każdy zadaje sobie pytanie CO STANIE SIĘ DALEJ JEŚLI VEN NIE ŻYJE!?
    Czy Sash będzie już do końca życia trwała w żałobie po przyjaciółce?
    Co będzie z członkami SV, którzy dostaną się do niewoli?
    Czy właściwie każdy trafi do tej niewoli?
    Czy ktoś odgryzie Sunev ucho? ;>
    Jak będzie wyglądał pogrzeb Ven?
    Czy wataha przetrwa?
    Kiedy będzie czas na miłe wątki typu romanse? A nie jakieś wojny, śmierć etc xd

    Tego wszystkiego dowiemy się już niedługo!
    A ja byłam, jestem i będę z wami raz na zawsze i jak zwykle ( CHYBA).
    Pozdrowienia...
    ...miłych ogłoszeń parafialnych!

    xOxO

    Wasza komentatorka

    Sashu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę odgryźć ucho! o3o
    Niespodzianki zawsze spoko ^^
    Frethya

    OdpowiedzUsuń
  4. Omnomnomnom, plany zawsze dobre. Dobitnie dobitne, Vencia ty sadystko :3 (kocham mówić Vencia *.*) No i tak ma być, jest dobrze. Kochamy ogłoszenia parafialne :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba Ci przyznać, że wymyśliłaś to genialnie! :D Nie mogę się doczekać Twojej notki. Jestem ciekawa, co dla nas przyszykowałaś, a, znając Ciebie, będzie to coś, czego w ogóle nie będziemy się spodziewać xD
    Co do faz, to będę musiała się jakoś wkręcić w akcję. Mogę przychodzić do Was, kiedy będziecie w niewoli, a później pomóc w powstaniu. To się jeszcze zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się genialnie wymyślone! :D Ja bym na to nie wpadła ;) bawmy się w powstańców :D Czego się spodziewać czego się spodziewać... Nie wiem... A może coś w końcu wymyślę xP

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill