Alternatywny tekst

14 gru 2013

Zimowo - świąteczne porządki watahowe :3

Hej wszystkim :) Bez zbędnego pierdolenia. To jest kolejna notka w której będę opieprzać:
a) siebie za to, że się nie spisuję jako Alpha. Powinnam pilnować tego wszystkiego i ogarniać osoby, które nie piszą.
b) osoby, które nie piszą.
c) moją szkołę i te porąbane egzaminy. (Fuck, fuck, fuuuuuck.)
I będę mówić o wielu, wieeeelu innych rzeczach. *weno pozwól mi.*

A więc zaczynamy!

Po pierwsze
Nastąpiły pewne zmiany dotyczące wojny. W stadzie SPS została stworzona kolejność pisania notek, więc prosiłabym zaglądać. Fabuła, którą stworzyliśmy wygląda mniej więcej tak:
Jak już i tak zdradziła Terra nasza kochana alpha zginie zamordowana przez Sunev(i teraz wszyscy powinni drzeć się "NIE".), a więc zaraz po tym, ponieważ wszyscy będą zdruzgotani i poza tym wycieńczeni i ranni przez walki, Saphira(piszę w trzeciej osobie) ogłosi "pakt"
O co chodzi w pakcie?
 Pakt będzie oznaczał pokój do odwołania. Jednak jest w tym wszystkim haczyk. Oby dwie strony dostają "zakładników", czyli po jednej osoby z przeciwnej watahy i dopóki ich mają, rozejm jest.
KTO CHCE BYĆ ZAKŁADNIKIEM? XD
 Nie będą mogli jednak ich zabić, bo to oznaczałoby poddanie się i zwycięstwo watahy, której członek został zamordowany. Sunev się zgodzi(to już w notce będzie opisane, dlaczego)

Po drugie
Jeśli ktokolwiek zna kogoś z SPS zawsze może się z nim jakoś umówić byście mogli pisać notki razem, przykład Saphira i Yenalt. Ale to tylko dla tych, którzy znają kogoś stamtąd :) Można też wchodzić na ich chat:
CHAT SPS

Po trzecie
Koniec wojny. Tak naprawdę nikt nie wie jak wojna się zakończy, więc razem z Terrą wymyśliłyśmy, że każdy kto ma pomysł(a nawet jak nie ma) niech napiszę w specjalnie stworzonej podstronie swoją propozycję. A jeśli nie masz to po prostu piszesz "Brak weny", czy coś w tym stylu.

Po czwarte
OSOBY, KTÓRE NIE DAJĄ ZNAĆ NA BLOGU, A W SZCZEGÓLNOŚCI TE, KTÓRE SIĘ NIE ODZYWAJĄ OD PARU MIESIĘCY MAJĄ SIĘ PODPISAĆ W LO, KTÓRE BĘDZIE W PODSTRONIE. ROBIMY RESET PRAWEJ KOLUMNY. KTO SIĘ NIE PODPISZE, JEGO KP NIE BĘDZIE WPISANE!
Ewentualnie Good Bye.

Po piąte
Z pewnością każdy zauważył, że został ustawiony nowy szablon na blogu. Pochodzi on ze strony
Zaczarowane Szablony
Wojna prędzej, czy później się skończy, a więc wszyscy (nawet spoza bloga) mogą zostawiać w nowej podstronie swoje pomysły na nowy szablon po wojenny :) Tu chodzi o zdjęcia, cytat, kolorystykę, ustawienie kolumn, szerokość itp.
TAKŻE OBOWIĄZKOWE.

Po szóstę
Razem z Terrą myślałyśmy także o Evencie :3 Póki co wymyśliłam, że będzie parę konkursów, a mianowicie:
Konkurs na rysunek "świąteczny wilk"
Konkurs na opowiadanie "przygoda wigilijna"
Konkurs na zdjęcie "święta, święta!"
Mam nadzieje, że uda się wszystko zorganizować :3

Po siódme
Chciałabym, żeby także wszyscy napisali np. życzenia świąteczne od siebie i nawet obrazki :3 można pisać do mnie na gg (bo to ma być surprise) 41287880, a także na e-mail saphira.wolf.blood@gmail.com
W tym pomyśle chodzi o to, że w dniu wigilii(zgłaszamy to do 21 grudnia) pojawi się notka z życzeniami, które przysłaliście oraz(jeśli ktoś chce) z obrazkiem, nawet konkursowym lub wziętym z neta.
Nie bójcie się, nie gryzę :D

Po ósmę
Jak wam się podoba nowa muzyka na bloga? Dodam niedługo linki do wszystkich :)

Po dziewiąte
Jeśli ktoś jest w RS proszę o napisanie swojej nazwy takich jak kiedyś były, bo nie wiem czemu nie ma ich lub nie ma tyle punktów ile powinien niech się zgłosi.

To na tyle :3 Mam prawo tu jeszcze dopisywać punkty więc sprawdzać.
Proszę odpisywać na każdy punkt

Saphira And Terra
DO ROBOTY SV!!!

17 komentarzy:

  1. KONKURSYYYYYYY TAAAAAAK xD Świetny szablon, nie spodziewałam się aż tak dużej zmiany. Tak w ogóle - my mamy banner? Może się przydać, każdy sobie wklei na jakieś strony i będzie trochę reklamy. Czytam i czytam... Patrze... Venus umrze... Miałam wrażenie że mi serce stanęło, aż dziwne uczucie O.o I dziękuję za reset osób, które nie udzielają się NAWET W KOMENTARZACH. Cierpimy na niedobór samców. Na prawdę cieszę się, że są jeszcze osoby, którym ZALEŻY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fire kochaniutka *hug* a mogłabyś odpisać na każdy punkt? xD Byłabym wdzięczna ^^

      Usuń
    2. Jak sobie życzysz Saph:
      1) Jakoś tak nie bardzo mi to podchodzi, ale dobra.
      2) Wątpię, żebym zrobiła coś takiego, ale może i nawet.
      3) Już napisałam :3
      4) Dziękuję.
      5) Całość świetna ;D
      6) KOCHAM
      7) A no nie wiem, pewnie komuś wyślę ;)
      8) Fajna, chociaż poprzednia dobitnie kojarzyła mi się ze stadem.
      9) No to akurat JESZCZE nie ja xD

      Usuń
  2. Dobra lecimy punktami:
    1)NIEEEE!! *drze się* Venus umrze! NIEEEE!! Hmmm..... Pakt. Zakładnik. Może się zgłoszę może nie. Nie ma zielonego pojęcia xD Dam znak, jak to przemyślę.
    2)Uppssss.. Chyba nikogo nie znam.... Sorki pomyłka znam Flammiferę :D
    3)Co by tu napisać...... Pomysł czy mam czy nie napiszę w podstronie
    4) Też dziękuje za reset osób,bo mało kogo znam i wiem kto jest obecny z kim mogę pogadać(pisać). :)
    5) Ładny szablon ;) Pomysł czy mam czy nie też w podstronie napiszę
    6) Konkuuursyyyy!! :D TAAAK!! Już się zgłaszam na rysunkowy ^^
    7) No to szykować umysł i wierszyk życzeniowy wymyślać ^.^ Albo cuś namalować :D
    8) Muzyczka super *.*
    9) To przemilczę, bo nie jestem w RS
    DO ROBOTYYYY!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zostać zakładnikiem.. Przemyślałam to we śnie xD

      Usuń
  3. Ven umrze.. buu *so sad*
    HBCDNVAFGyshdf SASHU ZGŁASZA SIĘ NA ZAKŁADNIKAA! xd
    Znam praktycznie wszystkich na SPS o.o Kogoś sobie znajdę do pisania xd
    Szablon pikny.
    *jest beztalenciem, więc nie dla niej jakieś konkursy*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na reszte punktów nie odpisuje, bo nie mam po co ;>

      xOxO Sashu xdddd

      Usuń
    2. A może jednak zachowałabyś się jak wszyscy i odpisała jak prosiłam w notce na WSZYSTKIE punkty..?

      ~Saphira

      Usuń
    3. Nie, będę kapryśna. Po co mam się zachowywać jak wszyscy? To było by nudne. o3o

      1. Należę do SPS, więc jestem na bieżąco.
      2. Pacz punkt wyżej.
      3. Brak weny.
      4. Przecież się podpisałam.
      5. Yy... Mleko? Jak dla mnie tamten wcześniejszy szablon był ok.
      6. Wypowiadałam się już na ten temat.
      7. Nie wiem jak za bardzo to skomentować.
      8. Nice.
      9. To nie o mnie.

      No i cóż... Nic raczej nie wywnioskowałaś z tych moich punktów. Oprócz tego, że jestem wkurzona i zmęczona i mam wszystkiego dosyć.

      Usuń
  4. Wybaczcie, że nie zaglądałam na SV już jakąś wieczność. Nie ma sensu się tu teraz tłumaczyć tylko od razu biorę się do roboty.
    Okej, no to lecimy z tym koksem:
    1. Ten cały pakt to super pomysł żeby jakoś urozmaicić opowiadanie. Mogę być zakładnikiem, ale ostrzegam, że rzadko będę miała czas by cokolwiek napisać o swoim losie, więc jeśli zgłosi się ktoś kto regularnie pisze, to zignorujcie mnie i wybierzcie tą drugą osobę xD
    2. Nie znam nikogo z SPS. Nie było mnie tak długo, że właściwie dobrze nie poznałam osób które dołączyły do naszego stada ;P Nadrobię... xD
    3. Wpisałam "brak weny". Jak mnie coś natchnie to dopiszę.
    4. Podpisałam się.
    5. Nowy szablon jest zajebisty i muzyka też spoko, ale jak na wojnę. Kiedy skończymy ten odrobinę nostalgiczny wątek, przydało by się coś weselszego i no wiecie..takiego magicznego :D Może by tak zrobić głosowanie na nową playlistę? Oczywiście po wojnie, bo teraz muzyka jak najbardziej pasuje :D
    6. No właśnie..Twórczości. Zaraz troszkę tam poodświeżam i ogłoszę jakiś nowy konkurs świąteczny. Wielkie dzięki za pomysły! Dorzucę kilka swoich i jakoś to pociągniemy :D
    7. Hmm, a nie lepiej gdyby każdy napisał od siebie osobną notkę z życzeniami dla stada i wgl.? Pewnie trochę tego będzie, więc pousuwamy wszystko po powiedzmy Nowym Roku, żeby nie zaśmiecać zbytnio bloga ;p Poza tym nie będziesz miała Saph żadnego surprise jeśli wszystko zobaczysz przed świętami, a tak to ty też będziesz miała niespodziankę :3
    8. O muzyce napisałam wyżej xD
    9. Masz na myśli hierarchię, plusiki itp.? Nie mam pojęcia gdzie to wszystko wcięło O.o I nie pamiętam jak to pouzupełniać, bo przecież nie zapisywałam sb nigdzie ile kto miał plusików xD

    Mój najdłuższy komentarz ever *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje pobicia rekordu długości komentarzy xD Właśnie, może można byłoby zrobić coś takiego, że na twórczości zrobić osobną stronę do pisania tych kartek i gdyby Saph dostała taką, to wrzuciłaby na tę stronę i każdy mógłby sobie zajrzeć na swoje? Trochę to szalone, bo takim sposobem każdy mógłby każdą zobaczyć, ale w sumie to po co komu zaglądać w cudze kartki? Ew. jak ktoś się zna na takich stronach z html i gażetami na blogi... Coś by się wymyśliło :D

      Usuń
    2. Łe, łe, łe, ale ja zniosłabym Surprise :3 *nienawidzę niespodzianek tak btw C:* A póki co nikt mi życzeń do napisania nie wysłał :C ANI OBRAZKA! C: Wysyłać!

      Usuń
  5. 1. Zginie?! Jak możesz!!! Nieeeeeeeeeeee! Byłaś mi bardzo bliska ;( Od pierwszych mych dni w watasze SV...ale dość tych łez. Nie zmienimy już losu, lecz naprawmy odległą przyszłość. Uważam, że rozejm jest tu najlepszym wyjściem (super pomysł ;* ) i przemyślałam cała sprawę i zgłaszam się na zakładnika, a raczej chcę nim być. I tak Draco nadal jest w tamtej watasze mimo tego, że jest zdrajcą. Więc nie przeszkadza mi to i będę pisać notki na SS. Przynajmniej będę miała jakieś pomysły. Co do takiej jednej postaci też...Ty już Saph wiesz ;) Odzyskałam troszku weny dzięki nowemu szablonowi (dziekuję ^^ )
    2. Lubię pisać notki...chociaż bardziej z kimś kogo znam ale jeśli przestanę cierpieć na brak czasu to czemu nie ;)
    3.Woja trwa już chyba pare miesięcy. ;D choć to parę dni w wilkołatym zyciu. Może Sunev zrozumiałaby swój błąd jaki popełniła, ze względu jak wiele wilków straciła ze swojej watahy ze względu na swój egoizm? Aż zgodzi się na ten traktat pokojowy, gdyż inaczej wszyscy by zginęli z wycieńczenia.
    4.No cóż ja ostatnio mało dawałam znaku życia...Ale teraz postaram się temu zapobiec.
    5. Tak, tak cuuuudny szablonik ;* Aż zachęca do czytania ^^ Nad kolejnym szablonikiem jeszcze pomysle i dam znać :)
    6.Event! Event! Event! *.* Taaaaaaaaaak! i to ile konkursów!!! No i w którym wziąć udział...Tak w ogóle to dziękuje za otrzymanie 1 miejsca w konkursie ze zwierzakami ;D
    7. ZROBIE OBRAZEK!!!!!!! *ma plan* nie wiem jak znajde czas ale zrobie to ^^ Chociażby w samą Wigilię ;D Święta, święta, święta! Kocham zimę...c:
    8. No i z muzyką problemik bo ostatnio mi w ogóle nie chce grać ;( Może nie mam jakiegoś programu? Sama nwm.
    9. Jestem w RS ale nazwa...chwila...*myśl, myśl, Nerciu myśl* Juz wiem! xD Zorza poranka czy jakoś tak. ;D
    Cieszę się, że blog ruszył, dziękuję wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nwm czy się liczę jeśli chodzi o ten komentarz ale lubię się wpychać.
    1. Należę do SPS, na bieżąco jestem.
    2. Tak jak wyżej. Choć wątpię że kogoś znajdę ;-;
    3. Mission Complete .
    4. Ja też ? ;-;
    5. Czyli świąteczny? Głupia ja, już lecę.
    6. Mogę się wysilić do wzięcia udziału. Ale wpierw zastanówcie się czy chcecie coś takiego czytać ;___;
    7. Ale że ja wysyłam na maila dla kogoś konkretnego czy dla wszystkich? (Jak zwykle nie kapuje. )
    8. Fajno, fajno :3
    9. To nie do mnie.
    Bo pytania dobra rzecz!
    Frethya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wszystkich i oczywiście Twoje zdanie się liczy ;3

      Usuń
    2. Okee. Moje zdanie się liczy *.*
      Frethya

      Usuń
  7. 1. Ja mogę się zgłosić na bycie zakładnikiem od SS, w końcu powinienem zdecydować po której stronie będę stał w wojnie xd
    2. Nie znam... (no oprócz Sashy, ale ona się nie liczy)
    3. Brak weny.
    4. To sie tyczy mnie, wiem xd
    5. Nie mam pomysłu.
    6. Beztalenciem sobie jestem.
    7. Nie gryziesz... Pewnie połykasz w całości.
    8. Jest ok.
    9. Ten punkt mnie nie dotyczy.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill