Alternatywny tekst

24 gru 2013

Świąteczny Event! - wyniki

Witam i o zdrowie pytam, czyli rozpoczynamy wyniki konkursów z świątecznego eventu! ^^

Bez zbędnych słów rozpoczniemy od konkursu rysunkowego "Świąteczny Wilk" w którym brały udział aż cztery osoby^^, a mianowicie: Fire, Emma, Nera oraz Vitani.

Ponieważ zgłoszeni jurorzy nie sprawdzili się w swojej roli, oczywiście do tego konkursu, poprosiłam o pomoc Vitani jako iż jest główną prowadzącą Twórczości Stipant Veritatis.

Nad pierwszy miejscem nie trzeba było się długo zastanawiać i pewnie każdy wie, kto jest mistrzem Paint'a i innych rysunkowych programów, czy nawet kartki papieru! xD Naszą zwyciężczynią jest...
Tam Dam Dam Daaaaam!
Fire!
Gratuluję zdobycia pierwszego miejsca za które otrzymałaś trzy plusy(+++) co moja kochana sprawiło, że łącznie masz ich aż 10! Wiesz chyba co to oznacza! ^^ Witamy w Radzie Stada Stipant Veritatis! Dostajesz dzisiaj tytuł "Płomiennego Feniksa", gdy tylko utworzymy zakładkę RS zostaniesz tam wpisana! ^^
A oto i praca zwyciężczyni:

Drugie miejsce otrzymuję Emma wraz ze swoim rysunkiem na kartce! Oryginalny pomysł połączenia wilka i renifera( jak widać kochasz renifery) :D Otrzymujesz za to dwa plusy!(++) Gratuluję!

Trzecie miejsce przypadło kochanej Nerze! Rysunek został zrobiony ze szkicem, jak sama się przyznała, ale i tak wyszedł przecudnie! Chyba nie trzeba się domyślać kim jest widoczna parka! ^^ Otrzymujesz za to jednego plusa(+)! Gratuluję!
Wyróżnienie za to w konkursie zostało przydzielone Vitani, a raczej sama sobie je przydzieliła patrząc na swój rysunek krytycznie. Dla mnie jest najbardziej oryginalny. Jak widzimy "Świąt nie będzie", ponieważ kochana Vitani zabiła Mikołajowi renifera, haha! :D Gratuluje!

To by było na tyle jeśli chodzi o rysunki. Jeszcze raz gratuluję wszystkim za ich pracę i trud włożony w wykonanie tak wspaniałych prac! :)

Przechodzimy teraz do konkursu na opowiadanie pt. "Przygoda Wigilijna"

Wzięła w nim udział tylko jedna osoba, tzn mua, czyli Saphira. Krótko o mojej historyjce. Przedstawia ona przerobioną na wilczy świat "Opowieść Wigilijną" Karola Dickensa.
Została oceniona przez dwójkę jurorów tj. przez Emmę i Venus.

Emma w swojej ocenie dała mi 11/10 punktów z czego bardzo się ucieszyłam i dziękuje jej za to ^^

Venus oceniła mnie krytyczniej mówiąc mi o błędach i za to jej dziękuje, otrzymałam 7/10 punktów.

Sumując wszystko dostałam 18/20 punktów z czego bardzo się cieszę. Dla mnie punkty już nie mają w tym momencie znaczenia ze względu na to, że już należę do RS :)

A teraz ostatni konkurs, a mianowicie konkurs na świąteczne zdjęcia "Święta, święta" w którym brała udział Sasha. Zdjęcia zostaną wrzuconą na stronę Twórczości ze względu na to, że jest ich dużo.
Moja ocena to 10/10 ze względu na to, że bardzo podobał mi się pomysł ich zrobienia :D
Fire dała 9/10 i również jest bardzo zadowolona z fotografii.
Sasho otrzymujesz za to 3 plusy(+++)! ^^
Sama od siebie dziękuje wszystkim, którzy zaangażowali się w to wszystko i przykro mi z powodu tego, że nie wszyscy wywiązali się ze wszystkich obowiązków, ale to szczegół. Możliwe, że zrobimy także wiosenny Event, co wy na to? :) Ale to już dopiero na wiosnę!
Wesołych Świąt! ^^

A i tak btw. Chciałabym, żeby:
Terra, Vitani, Venus i Nera podały mi swoje nazwy w RS :) 

10 komentarzy:

  1. Gratulacje za piękne prace i opowiadanka :3 Jak tylko złapię trochę wolnego czasu to napiszę świąteczne życzonka dla stada, a póki co idę podjadać mamie moczkę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniiikiii! :D Gratuluję ci Fire :) twoja praca jest cudna ^^ swoje ominę.... Ale dziękuje, ze przyznanie mi drugiedo miejsca :) Nero twoja praca też śliczna ;D i zgadzam się z tobą Saphiro.... Vitani masz najbardziej orginalne ;D Saphie twoje opowiadanie oceniłam w komentarzu pod nim więc wszystko wiesz :) ale i tak mówie super jest bajka :D Sasho gratuluje ci wygranej chociaż tylko ty (jak Saph w opowiadaniu) brałaś udział :) Czekam aż się na twórczości pojawią twoje zdjęcia i je zobaczę :D
    Już nie mogę się doczekać kolejnego Eventu, ale teraz święta mamy ^^
    Wesołych Świąt! :)
    Emma

    OdpowiedzUsuń
  3. Huehuehue, ale mam uciesz xD Tak, kochamy eventy, chcemy jeszcze <3 Jak na razie jestem chyba jedyną osobą, która dołączyła do RS za same plusy, głównie z konkursów. Też się zgadzam co do pracy Vitani, lepiej bym tego nie wymyśliła xD Opowiadanie też świetne, przyznaję. Chciałam przez jakiś czas też wziąć udział, ale teraz wiem że nie powinnam nawet o tym myśleć xD
    Wesołych, wilczki, wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace i wspaniałe zdolności! Fire jestem pod wielkim wrażeniem! Mistrz Paint'a PaintToolSAI i Gimp'a :D Gratuluję wszystkim! Emma jako reniferek xD A gdzie się zapodział słynny czerwony nosek Rudolfa? Dziękuję za 3 miejsce C: No tak nikt nie musi się domyślać o kogo chodzi na rysunku xD Vitani...Jak mogłaś zjeść renifera mikołaja?! Jeszcze rózgę dostaniesz! ;D Ale przyznam, że twoja praca przypadła mi do gustu. Iście świąteczno-wilczy klimacik. :D
    no oczywiście gratuluję Saphiro 1 miejsca (i jedynego :D ) za twoją cudowną opowieść. Mimo, że brałaś w tym jako jedyna udział, to nazbierałaś sporo punktów ;*
    Sasha! Co to ja widzę?! Śnieg mi ukradłaś!!! Choinki oprószone jakby cukrem pudrem! Mikołaje i aniołki pięknie się uśmiechają, a jak widzę rolę Mikołaja grasz ;D A do tego twój wierny pomocnik rudy kot...Rudolf! No i znalazłam swojego Rudolfa XD Wspaniałe zdjęcia! Mam prośbę Mikołaju...Przywieź mi śnieg na święta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kocur właśnie nazywa się Rudolf i jest moim wiernym pomocnikiem xddd ♥

      Usuń
  5. Ah i jeszcze z tego wszystkiego zapomniałam (ale ze mnie gapa...) No tak Wesołych Świąt przede wszystkim życzę!!! :D
    I jeszcze jedno! już wcześniej podawałam moją nazwę w RS : Zorza poranka
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dostałaś maila, Saphiro? Pewnie źle maila wpisałam. xd
    Frethya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, to może :D Skoro tak to zaraz sprawdzę i dopiszę w razie czego :*

      Usuń
    2. Faktycznie, nie ma. Oto mój email: saphira.wolf.blood@gmail.com

      Usuń
    3. Aw, bo ja to wysyłałam na tamten w poprzedniej notce o evencie. Sierota jestem ;-;
      Frethya

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill