Alternatywny tekst

9 mar 2013

Notka organizacyjna

Więc na blogu w praktyce nic poważniejszego się nie dzieje, wobec tego proszę państwa, zdecydowałam zorganizować coś w rodzaju eventu. Konkretniej: inwazja. Czyja inwazja? Ano innej watahy. Żeby nie było nudno, mają przewagę zbrojną i liczebną, i odpuścić nie chcą. Pomysł rozwinie się (mam nadzieję) w notkach, teraz tylko pytanie, czy wam to pasuje? Osobiście czekam również na wasze sugestie, piszcie, ocenijcie, marudźcie i tnijcie się piłami łańcuchowymi *Eghm*.

7 komentarzy:

  1. Myślę, że to dobry pomysł. W naszych notkach panuje lekki chaos, więc taki wspólny temat jest
    świetnym rozwiązaniem.
    Rosita/Vitani

    OdpowiedzUsuń
  2. Terra/Santino9.03.2013, 23:08

    Też sądzę, że to dobry pomysł. Przed chwilą wpadł mi pomysł do tego eventu, a mianowicie...Sunev. *na jej pysku pojawił się tajemiczy uśmiech, zaciera łapy* Co Ty na to? Niech to będzie niespodzianka (czyt. niespodziewany zwrot akcji). Jak mi przyjdzie jeszcze coś do głowy, to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym skubańcu ty :D Dawaj mi tutaj Sunev, bo jak nie to w pyszczako xd

      Usuń
  3. Terra/Santino10.03.2013, 11:42

    Jak powiedziałam, tak się stało. Następny argument. Może kto jest chętny? Chodzi mi o to, by te osoby, które chcą, by to poinformowali. Żeby nie było tak, że cały czas, że tylko 1 os. pisze, mimo że chętnych było więcej. Może nie wiem, kolejność? Albo Ty Venus wyznaczysz kolejną osobę, albo, kto chce, ten pisze, lub nie wiem, jak chcecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szatański pomysł Venus. I najlepsze ostatnie słowa... Przypomniało mi się jak było poprzednia walka... Pamiętasz te kory? Co jeszcze Starrk był. I to nie ta wataha...

    OdpowiedzUsuń
  5. Terra/Santino12.03.2013, 18:50

    To były czasy!... Tęsknie za nimi. Tak... Starrk zawsze coś wymyślił, a ja nie wiedziałam, skąd tą wenę bierze. Szkoda, że nie ma tu go z nami... No cóż, trzeba żyć dalej.
    Do Venus: To kiedy planujesz zacząć atak srogiej watahy? To Ty zaczniesz, czy jeszcze napiszesz jakieś dodatkowe informacje? Jak to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł. Bardzo chętnie się dołącze.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill