Alternatywny tekst

3 sie 2013

Hymn SV - propozycja.

 Heh, może niektórzy z Was sobie myślą, co znów w mojej łepetynie się pojawiło. A no, więc jak już się domyślacie, wymyśliłam hymn dla naszego stada ^^ Może i nie jest tam jakiś prze cudowny, ale i tak jestem z niego "dumna". :D Pisałam go parę miesięcy (czytaj: zdążyła go napisać parę dni, a przez następne miesiące go poprawiała z dużymi przerwami, a i tak nie jest dokończony xD).
  A teraz parę słów co do hymnu: stworzyłam go specjalnie dla SV. Jeżeli chodzi o niedokończoną część, to chodzi mi o to, co napisałam przechyloną czcionką. Po prostu nie wiem, czy pasuje i nic lepszego, jak do tej pory nie udało się mi wymyślić. Jeżeli ktoś z Was uważa, że ma lepszy pomysł do napisania/poprawienia jakiejś linijki, to śmiało proszę pisać w komentarzu. Każda propozycja zostanie rozpatrzona. Cóż, jeżeli się zgodzicie, to "coś", co znajduje się pod spodem zostanie podwyższone do ranga hymnu, będę bardzo szczęśliwa.
   Ta część, co jest "bardziej do środka", to są refreny albo refrenopodobne. Ten pierwszy "refren" to coś w stylu wstępu, jakiegoś okrzyku... sama nie wiem. No a potem na zmianę zwrotka-refren i tak do końca. 
   Oprawa muzyczna? Nie wiem. Jak będę mieć wenę i zdecydowanie jak będę starsza, to może, ale nie teraz.
 A, i żebyście sobie nie myśleli, że taka "wspaniała" jestem i że bez żadnej pomocy sobie poradziłam, bo nie. Vitani, Saphira, Nera-dziękuję Wam! Zawsze można na Was, kochane liczyć.
 Jeżeli kogoś nie napisałam, to bardzo przepraszam, czasem mam tę "większą sklerozę". Jeżeli o kimś bym zapomniała, to proszę pisać.

Ok, nie będę dłużej przedłużać, i pod spodem macie to "cuś"
 
   Nasze tereny, nasza wataha.
   Zabłąkani, odnalezieni.
   Ci, co cel w życiu znaleźli.
   Razem, do końca, na dobre i złe,
   Aż do śmierci...

Gdy na niebie gwiazdy z księżycem się pojawią,
Wnet do uszu dotrze dźwięczne wycie,
Które bije gwiazdy i księżyc.
Do czarnej wilczycy, o oku białym,
Pieśń owa należy.
Wadera, to alfa nasza-Venus jej imię!

     "Na łowy, na łowy, na polanę wszyscy!
     Polować przy blasku księżyca,
     Przeznaczenie nasze.
     Wszyscy razem zbierzmy się,
     Bo w nas największa siła!"

Nowe, słychać było wycie obce,
Alfy to, lecz wrogiej brzmiał głos...
Nagle zza drzew wataha inna nadchodzi,
Zamiary - jak widać, ma nie za dobre,
Wojna już blisko, za kilka sekund.
W odsiecz ruszamy, by bronić nasz dom.

     Siła potężna, to zjednoczona wataha,
     Broń ta każdego wroga pokona.
     Nawet, gdy nie ma nas razem,
     Do końca walczyć wiernie będziemy,
     Dla dobra naszego stada!

Wędrowcze drogi, zastanów się:
Kim chcesz być tutaj, na wojnie tej?
Jeżeli sprzymierzeńcem - pomóż nam i walcz!
Jeśli wrogiem  zaś - to zgiń z naszych łap!

     Nasza moc wspólna-jednością zwana,
     Nasz wspólny cel to nasza rodzina,
     To nasz dom, życie i wspomnienia,
     Stipant Veritatis -
     Na zawsze w nas i w naszych sercach!

  Wiem, troszkę to długaśne wyszło, ale mam nadzieję, że długość Was nie odstraszy. U Ruskich hymn ma ponad 80 zwrotek, ale się śpiewa tylko te pierwsze. Mam cichą nadzieję, że kiedyś się mi uda przebić Ruskich, pisząc "1notka to 1zwrotka", lecz zaczynając od np. WŻ. Ale to dosyć w odległej przyszłości. Bójcie się! xD
No i koniec. Jeżeli chodzi o NN i komki, to nie bd mogła pisać, bo jadę za granicę i wraca pod koniec wakacji. Wybaczcie ;(
Muszę kończyć, bo nie wstanę, a czeka mnie ponad dobowa przejażdżka autokarem. No to trzymajcie się! Mam nadzieję, że się pojawią NN i NKomentarze. A jak nie, to dam Wam popalić xD. Bójcie się, bo nie wiecie, co planuję! Buhahaha!  
 Nera, coś się mi wydaję, że PM powraca...

5 komentarzy:

  1. zajebiste to to jest *-* mnie tam sie bardzo podoba c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też! Jest super ^^tylko jeszcze może kiedy się uda z oprawą muzyczną ;D
    Hm...P.M? No no no...czyżbyś go znalazła na wakacjach? Widocznie to chyba on napisał a ty skreśliłaś xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Buahahaha! To kiedy masz zamiar napisać hymn długości rosyjskiego? xD Powiedziałaś, że dasz radę!; D
    No pewnie, że hymn piękny bo Terrusia napisała ^^
    P.M będzie mieć niedługo rozprawę!; D

    OdpowiedzUsuń
  4. EJ... Jestę w domu na pare dni *-* Może coś napiszę c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne. Nie martw się, Terra, żadnego innego słowa nie umiem z siebie wykrzesić w komentarzu xD Ale ja oczywiście muszę wtyknąć swój nos xD Co do podkładu... buuuu... Pamiętam jak kiedyś napisałam hymn do mojej watahy i napisałam nuty a potem grałam na flecie xD Tylko nie wiem, gdzie one teraz są... mam tylko tekst. Mam już neta, ale nie ma na moim kompie ;(I kilka poprawek, bo to w końcu ja, muszę wtyknąć nosa ;P
    ...Bije gwiazdy... nie wiem czemu, ale nawet do tego się doczepiłam xD Bije o gwiazdy...?
    Nie za dobre zamiary... ?
    I nie wiem co masz do tego co napisałaś ukośnym, fajne. Dobra zbieram się, pa!

    Fire~

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill