Alternatywny tekst

15 sie 2013

Organizacyjnie - Zrobię wam z życia piekło.

Dobra wilczyska! Koniec opierdalania się! Zero laby,t wszyscy dostajecie jedynki.. Co ja gadam to nie szkoła, a ja nie jestem nauczycielką, to tylko wakacje. Ale w wakacje odpoczywa mózg, a nie wena! Więc ruszać swoje zadki i główki! Konkretne porządki.

Part 1. - Strategia Wojenna. Stipant Veritatis vs. Stipant Sveare.

Otóż plan mój i mojego kochanego pomocnika Nery jest taki:
Ci co chcą napiszą notkę wojenną z swojej perspektywy, czyli co zrobiłeś, kogoś zabiłeś, jak mocno zostałeś ranny itp. Rozumiecie prawda?
Wykombinowałyśmy z Nercią, że trzeba na czas wojny ustalić kolejkę. Wiem, że niektórzy są na wyjazdach, ale Ci co mogą i mają chęci do napisania notki wojennej niech podpiszą się tutaj i powiedzą którzy chcą być. Na pewno ja jestem pierwsza, a Nera zgłosiła się jako druga. Kto będzie trzeci? To już zależy od was.

Part. 2 - Lista obecności.

1. Venus
2. Sasha
3. Avyam
4. Terra & Santino
5. Vitani
6. Fire
7. Nera
8. Yenalt
9. Saphira
10. Conall
11. Tayschren
12. Daralulach
13. Allexa
14. Xyterian
15. Rdzavert
Zielony - Obecni
Czerwony - Nieobecni
Żółty - Usprawiedliwiony.

Part 3 - Podstawowe Info.

Jeśli ktoś ma mentlik jeśli chodzi o fabułę - prowadzimy wojnę ze Stipant Sveare i wszyscy z watahy MUSZĄ walczyć z nimi. No chyba, że do nas nie należysz.
Krótko mówiąc: Wojna odbędzie się w Dark Roses Garden ( opis terenu zrobiony razem ze zdjęciem przeze mnie znajdziesz tutaj >link< ) pod wieczór ok godziny 19. Jeśli masz skrzydła atakujesz zazwyczaj z góry, lub tych którzy są również "lotnymi", a Ci co nie mają to oczywiście mordor na dole.

Part 4 - Niedokończone wątki

Jeśli ktoś ma jakiś niedokończony wątek niech powie jaki. Postaramy się jakoś go skończyć.

No i to by było chyba na tyle. Postarajcie się. Prosze.

~ Roztentegowana Saphira.

7 komentarzy:

  1. ej... A ja bym coś z chęcią napisała, ale nie mam jak ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. Zawsze można dodać Cię do kolejki! Nie płakusiaj! :*

      Usuń
    2. ale i tak nie wiem jak ja to napisze *chlip chlip* ;c
      ALE I TAK WAS KOCHAM MORDY MOJE! <333

      Usuń
  2. Za to ja cię właśnie Saph normalnie kocham! Choćby się świat walił i palił ty dociągniesz do samego końca! Ja napiszę notkę, ale nie wiem na którym miejscu. Więc jak reszta się podpisze to się zobaczy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to zawsze pięknie mówi mój przyjaciel
      -" Wystarczy trochę wiary i nadziei, a można osiągnąć wszystko. "
      ♥♥♥

      Usuń
  3. O Boże, przepraszam .-. Wakacje się kończą, więc na ogół mnie nie ma, wybaczcie.

    ~Zapapatajana na śmierć Venus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze jedno - ja niestety się do kolejki nie dołączę, po pierwsze: nie chcę was blokować, a po drugie... No ;) Wiadomo co się stanie, więc udział w kolejce byłby bez sensu.

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill