Alternatywny tekst

23 kwi 2014

Przeprosiny ponownie

Cóż, widziałam ostatnio, że Freth dodała nieprzyjemną notkę, nie przeczytałam jej całej, lecz fragment, który mi się wyświetlił na bloggerze, bo notki już nie ma.
Wiem, że zawiodłam wszystkich, ale ostatnimi czasy, proszę zrozumieć, mam pewne problemy rodzinne/szkolne, do tego wszystkiego egzaminy, a niżej pisałam, że jestem nieobecna do po egzaminach.
Poza tym prowadzę pewien test (Terra wie o co chodzi), więc póki co możecie tylko czekać.
Pewnie teraz posypią się najeżdżające komentarze, ale gdzie byli wszyscy, gdy SV upadało? Proszę jeśli to kogoś zadowoli, zejdę ze stanowiska Alphy, a nawet odejdę, ale tylko wtedy, jeśli to pomoże blogowi.
Sasha chce, żebyś wrzuciła nowy szablon na bloga, jest przecudny
Jeśli nic się nie posypię w moim życiu prywatnym bardziej to wrócę po egzaminach, a i chce powiedzieć, że pomoc SPS się skończyła, zerwałam to z nimi, wybaczcie - musiałam.
Także możemy teraz wcielać w życie swoje plany/zamiary.
Dziękuje za uwagę i jeszcze raz przepraszam.

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o moje nie udzielanie się. Mało co brałam udział w życiu SV, gdyż nie miałam zbytnio czasu. Egzaminy, tak. jednakże od całkiem niedawna zaczęłam się udzielać na innych blogach - i tu raczej powinnam, czyż nie?
    Och, poza tym. Szablon, jej. Sash, jest genialny. Przepraszam, że piszę to tu, a nie pod tamtą notką, ale jeśli już Saphi o nim wspomniała, to i ja go "skomplementuje"

    Szacia, bądź obojniak.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill