Alternatywny tekst

23 kwi 2014

Ogłoszenie #4

Oogłooszeeniaa Paaraafiaalnee...

 Kilka spraw, mniej lub bardziej ważnych, a które to postanowiłam rozpisać w czwartej odsłonie moich jakże-oryginanych-i-uwielbianych-przez-wszystkich ogłoszeń. Tak więc... *kładzie na biurku plik kartek, odchrząkuje, poprawia małe okularki na nosie, sortuje stos i wyciąga jedną z kartek, po czym zaczyna czytać.

#1. Szablon Naszej Sashu. Jak się już niektórzy udzielili, to ja też muszę, bo przecież nie od dziś wiadomo, że do wszystkiego muszę wtrącić swoje trzy grosze. Ale, nie przedłużając, stwierdzam, że jest... no... *szuka odpowiedniego do chwili słowa, które nie brzmiałoby zbyt potocznie, ale jakoś nic jej tu nie pasuje* świetny! Ja osobiście jestem jak najbardziej za umieszczeniem tegoż szabloniska na blogu, przynajmniej na czas najbliższy, bo na szatę graficzną z Zaczarowanych pewnie będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. :3 Pozostaje mi tylko pogratulować dobrze wykonanej roboty... i zastanowić się, że skoro to cudeńko było wykonane na szybko, to jak wygląda taki, nad którym nasza Sashu poklęczała dłużej? :D

#2. Kolejna idea, która wykwitła dziś w mojej niezbyt rozwiniętej pod względem intelektualnym główce. Otóż na blogu mamy dość mało takich... bliższych relacji, jak przyjaźnie, pary etc, etc. Na chacie nie zjawia się zbyt wiele osób, więc nie można tego rozwinąć, jak to się mówi, "w praniu", więc wpadłam na pewien pomysł. Jeśli ktoś jakiś czas urzędował na forach, to wie, że w większości jest tam taka zakładka jak "poszukiwania", "ogłoszenia" i tym podobne. Więc pomyślałam sobie, że nie byłoby złym pomysłem zrobienie czegoś takiego u nas. Otóż polegałoby to na tym, że ktoś pisze "szukam kogośtam" (bardzo inteligentny przykład), a ewentualna osoba zainteresowana odpowiada. Jeśli wszystkim wszystko pasuje, to resztę szczegółów uzgadniałoby się już prywatnie. Więc? Co wy na to? Postanowiłam zapytać, bo nie chcę czegoś robić wbrew Waszej woli, a nie jestem pewna, czy ten pomysł wypali.
*Poza tym, to kolejna zakładka... - mruczy pod nosem*

3 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że szablon wyszedł super :p Nie wiem jak będzie wyglądał ten z Zaczarowanych, ale jak dla mnie to ten może zostać :D
    Fajny pomysł z tymi poszukiwaniami, może sobie jakiegoś męża znajdę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon bardzo przyjemna dla oka, więc MA MI TU ZOSTAĆ :D
    Zakładka... Może być.
    A aby ich tyle nie było, można twórczość i media wziąć w jedno, czyli zwyczajnie media i wychodzi jedna zakładka z linkami do obu blogów. No i Urodziny można dać w kontaktach.
    Hah, te usilne próby zespojenia zakładek x3 // Frethya

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill