Alternatywny tekst

17 lip 2013

Gomen i LO

Przepraszam... Wiem, że nawaliłam. Ale ze mnie Alpha.. A sądziłam, że lepiej się w tej roli wykaże.. 
Gomen Nasai( po japońsku przepraszam.)

Postaram się to jakoś naprawić.. Nie pozwolę SV upaść...

LO
1. Venus
2. Sasha 
3. Avyam
4. Terra & Santino  
5. Vitani
6. Fire  & Oruko & Ash
7. Nera 
8. Yenalt
9. Saphira
10. Conall
11. Daralulach
12. Tayschrenn



Nieobecni
Obecni
Usprawiedliwieni 

Na prawdę... przepraszam.. Mam nadzieje, że mi wybaczycie.
Jeśli kogoś pominęłam to też przepraszam.. Ale oprócz tego wszystkiego mam spore problemy rodzinne.. Mam nadzieje, że zrozumiecie.

Pomiędzy życiem a śmiercią ~Saphira.  

10 komentarzy:

  1. Ja chce ja chce dojsc do LO !

    OdpowiedzUsuń
  2. Terra/Santino17.07.2013, 23:20

    Nie przejmuj się, też miewam różne problemy, a i rodzinne mnie nie ominęły. Jakby coś, to obecna razem z Santem. Zdałoby się napisać jeszcze raz chyba notkę organizacyjną, ale może potem. Dożo jest do roboty a ja się rozleniwiłam. Mi też proszę wybaczcie! Teraz wena moja miewa humorki (a teraz stawia twardo protest, jeżeli chodzi o NN na SV, więc moje nast. notki mogą się wydać takie... masło maślane). Dobra, czas się brać naprawdę do ropboty! Jeżeli dalej będę się tak leniwić, to proszę mnie podać najgorszym torturom etc.! Już za długo to trwa. Jeszcze raz proszę mi wybaczyć!
    PS Czyli Xanity wracasz do nas? *w oku pojawił się jej płomyk nadziei*. A jeżeli tak, to czy zostajesz przy swoim KP itg.? Bo jakby coś, to poprawię. A jeżeli miałabyś do mnie jakieś pyt. to proszę śmiało pisać na GG: 41945542. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wracam *szczesliwa rzucila się w strone polany poniewaz o dziwo wadera byla z dala zeby jak najszybciej odejsc jesli by jej nie przyjeli* Niewiem co we mnie wstapilo by odejść. Lecz chcialam byc innym calkiem wilkiem . Mojapodobizna jest podobna do prawdziwej lecz to magiczny wilk. O ile bd mogla i bede juz starsza ...

      Usuń
    2. Wracasz?>! Hurrrrrra!!!!
      a tak poza tym to jestem. Saphiro tak właśnie już jest na grupowych blogach. Nie wszystko zalezy od Alphy, bądź po prostu od załozycielki bloga. To my wszyscy powinniśmy cię przeprosić za to, ze nic nie piszemy. W wakacje zdarza się to najczęściej bo mimo tego, że mamy dużo czasu to wiele osób wyjeżdża. W moim przypadku nie mam weny i jestem świadoma, że to ja mogłam ciebie zawieść szczególnie, ze nie czytałam też ostatnich notek, za co bardzo przepraszam.
      Nie martw się Sapciu, gdyż wiem, ze to nie jest twoja wina ale ważne jest to że chcesz z tym coś zrobić ;*

      Usuń
  3. Ja jestem, Oruko i Ash obecni. Te problemy rodzinne... załamać się można. Nie jesteś sama xD I całkowicie zgadzam się z Nerą. Nie wszystko zależy od alfy.Teraz ja też mam trochę mało czasu. Dzisiaj na przykład byłam drugim końcu miasta i wróciłam około 18, każdy ma problemy. Ale, jest też coś, co mnie na prawdę pociesza. Niektóre stada są całkowicie dziwne i brak im organizacji. Nasza wataha jest co najmniej 2 razy bardziej "razem" i nie piszemy tylko dla zabicia czasu. Chociaż, ja już jestem kompletnie rozleniwiona xD Mam mnóstwo planów i najchętniej od razu wzięłabym się do pisania, ale niestety wszystkie moje plany odkładają się na "po wojnie". Jak tylko będę mogła to na pewno o wiele bardziej się postaram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz mnie zaznaczyć jako usprawiedliwioną..wszystko napisałam w "nieobecnościach" ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Avymciak obecna, lecz jest przytłoczona zakazami... >.<
    Nie ma jak mieć szlaban na neta w wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem, ale mnie nie ma. Taa, to trochę... skomplikowane. Po prostu życie nieco mi się poplątało, i znalazłam sobie coś w rodzaju hobby, wiec nie mam już tak dużo czasu. Gomen za to.

    ~Venus pod innym pseudonimem

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill