Alternatywny tekst

29 wrz 2012


5 komentarzy:

  1. Rosita:
    "Vitani trafia pod moje łapy"???? Niezbyt miłe powitanie...Cóż, mam nadzieję, że to nie miało na celu obrażenia mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mh, oczywiście, że nie. Miałam na myśli na to, że będę publikować za ciebie... nie rozumiem, co cię uraziło, ale w każdym razie wybacz.

      Usuń
  2. Terra/Santino29.09.2012, 22:50

    Cześć Vit, witam w watasze! Teraz jesteś jako Rosita, fajnie :) . Może mnie nie pamiętasz, ale kiedyś należałam do watah: Wilczyca Venus i Wataha Życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rosita:
    Nie, to ja przepraszam. Po prostu jestem ostatnio trochę wyczulona na swoim punkcie :)
    Pamiętam Cię Terro. Cieszę się, że jesteśmy razem w watasze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w watasze. Fajnie że dołącza coraz więcej osób ;3

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill