Alternatywny tekst

28 wrz 2012

Nora, propozycja gazet i obróbka terenowa.

No hej. Więc chce wam powiedzieć to co w tytule. Pierwsze, to moja nora która znajduje się Tutaj. Można w to kliknąć kiedy idziemy w odwiedziny czy coś. Drugie, to właśnie gazety watahowe. Mogłaby być 1, z wiadomościami, CODZIENNIE (zajmę się tym z przyjemnością) i co tydzień magazyn dla dziewczyn. Oczywiście jak ktoś chce, mogę zrobić dla dzieci, mam itp... I trzecie to obróbka terenowa. Nie, nie chodzi o takie różne warty itp. Tylko o ładne zdjęcia dla terenów. Nie takie wielkie, tylko w kilku wymiarach. Jak się spodoba to piszcie, nie zjem was (jeszcze...).

Las
Rzeka
Jezioro
Góry
Łąka
Pustkowia
Bagna

Jak toś to przerobie, obrobię, powiększę, słucham skarg i pochwał.

5 komentarzy:

  1. Mmm, bardzo ładnie ci to wyszło, muszę przyznać. Obrazków chętnie użyję, nie powiem, gazety to również pomysł niezwykle ciekawy, acz żeby ją pisać trzeba być dziennikarzem. Może nie do końca zrozumiałam to, co chciałaś przekazać, ale to na prawdę super pomysły. Te obrazki do terenów bardzo mi się podobają, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Venus, jeśli tylko pozwolisz, zajmę się gazetką. Zdjęcia wspaniałe, zwłaszcza góry i łąka. Co do gazetki... Nie wiem, czy zdołałabym codziennie, może tak co tydzień?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Venus: dziękuje bardzo ^^
    Shadow: Mogę pomagać, bo już kilka gazetek do blogów było w moich rękach i dla mnie to czysta przyjemność bycie dziennikarzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, więc tak: czy dostaje prawo użycia ów obrazów w terenach? Pytam dla pewności, żeby potem nie było P:

      Usuń
  4. Terra/Santino29.09.2012, 23:05

    Już nie mogę się doczekać pierwszego artykułu. Widoczki są przepiękne! Nie wiem, co jeszcze napisać - jestem pod wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill