Alternatywny tekst

21 paź 2013

Odświerzony Ash



Imię: Ash
Nazwisko: ---
Wiek: 10 mies.
Płeć: wilczek
Partner: za młody
Potomstwo: za młody
Rasa: ---
Pochodzenie: Japonia
Charakter: Skryty i cichy. Nie lubi, kiedy zwraca się na niego uwagę, woli żeby nikt go nie widział. Nie lubi obcych, a raczej boi się ich. Ma też jednak inną stronę: potrafi wykorzystać każdą okazję, na wszystko. Co by to nie było. Pogodny, kiedy czuje się bezpieczny.
Cechy: Jest bardzo bystry i szybko się uczy, zazwyczaj na błędach. Ostrożny, rozważny. Nie zrobi niczego, nad czym wcześniej się nie zastanowi co najmniej 2 razy. Szybko pojmuje sytuację i dostosowuje się do otoczenia. Rzadko narzeka.
Znaki szczególne: Ma ciemną łatę na plecach i prawym oku. Biała grzywka przysłania mu lewe oko i ma obrożę.
Moc: jeszcze żadna, może kiedyś się czegoś nauczy.
Historia: Mało znana, matka nie żyje, ale jemu to zbytnio nie przeszkadza, bo nawet jej nie poznał, więc zbyt za nią nie tęskni. Podróżuje ze swoim ojcem, Takkechiou, odkąd skończyła się wojna, na której zginęła jego matka.

Sorka że tak rozwlekle :D I nie mam mnie ani Ash'a w KP po lewej!

2 komentarze:

  1. Spoko. ;) Nie martw się, ale w sumie to w takiej formie chciałam. Już dodałam Was do odpowiednich tabel. A, i chciałabym wiedzieć, jakie stanowisko na kadeta ma mieć Ash. I jeszcze jedno pytanko. Czy wygląd Fire i Oruko sama robiłaś? Bardzo ładne ;) W jakim programie robisz swoje prace (chyba Cię o to pytałam, ale skleroza "nie" boli u mnie :D ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ash... Ash... Kurde. Czeba luknąć jakie są xD Eeee toooo... Łowca. No i może się zastanowię nad zielarzem... ale na razie tylko łowca. Robiłam ich obu, tylko Ash jest wyjątkiem. Staram się nie zapożyczać postaci z internetu, ale tak jakoś wyszło ;D Co do programu: PantTool SAI. Kiedyś się chyba o to pytałaś, ale nie wiem czy ty czy kto inny... (żółwik, Terra, za sklerozę xD)

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill