Alternatywny tekst

19 paź 2013

Notka organizacyjna

Wybaczcie mi to niepisanie. Jak obiecałam, napiszę notkę organizacyjną. A więc nie przedłużając:

Aktywność
   Tak jak wiemy, chyba wszyscy zrobiliśmy sobie "krótką" przerwę. Nie zamierzam wypominać, pisać kazania czy coś z tych rzeczy. Ważne, że są tu takie osoby, które jeszcze pamiętają o SV. Doceniam to. Saphira, Nera, Fire Sasha dziękuję Wam. Allex, wiem, że jeszcze jesteś. Oto odpowiedzi ta twe pytania:
  -trwa wojna pomidzy Stipant Veritatis a Stipant Sverae. Alfa wrogiego stada -Sunev jest siostrą naszej Alfy-Venus. Zła wataha ma ogromną, przeważającą liczebność. Wierzymy, że wygramy. Mamy coś, czego oni nie mają: Przyjaźń i siebie nawzajem. Nie pozostawimy swoich na polu walki. Zaś SS(Stipant Sverae) miało przed wojną trochę sporów.
 -rozumiem, brak czasu, szkoła. My tutaj nie zmuszamy do pisania. Z doświadczenia wiemy, iż to się źle kończy. Możesz napisać kiedy chcesz, co chcesz (ale prosimy o dawanie o sobie znaków życia, np. mieć kontakt z jakąś osobą ze stada, lub pisać komentarze)
2. Ok, jakby coś, to wpiszę Ci nieobecność, jak napisałaś w komentarzu.
  I nie martw się o zapomnieniu o LO. Ważne, że jesteś ;)
PS Nie obrazisz się, że napisałam odpowiedź w notce a nie w komentarzu? Jakby coś, to mogę zmazać.

 Chce sporządzić tu listę  Aktywnych Członków. Różni się od LO tym, że jak ktoś napisze komek/ da o sobie znak życia, to zostanie zapisany. Jak nie, to nie. Na razie nie będzie konsekwencji, ale może to się zmienić za parę miesięcy:
Saphira
Nera
Fire
Sasha
Terra
Allex
Emma

Notki
Jak już wspominałam,  nie zależy tu o pisanie z przymusu, lecz dla przyjemności. Nie chce zmuszać nikogo, ale...   tak pusto ( nie do końca, bo już się pojawiły nowe notki). Już biegnę z wytłumaczeniami! Wymyśliłam sobie (od razu mówię, że jeżeli komuś się to nie podoba, to może nie po głowie bić młotkiem, rąbnąć siekierką, czy co chcecie ze mną zrobić), że może raz na miesiąc, żeby każdy z Was napisał miniaturki. Co to takiego? Możecie pisać o czym chcecie, nawet nie związanego z ówczesnym tematem w stadzie. Najlepiej, żeby miała min. 5 zdań do ilu chcecie. Ale ma to mieć charakter krótkiego opowiadanka. Nawet w stylu "Wilczyca weszła na polanę. Zastanawiała się co zrobić...." i tak dalej. Coś w stylu RPG, jak na chacie. Gdzie je pisać? W brudnopisie (bardzo mile widziane), pod najnowszą notką, bądź pod najnowszej notki organizacyjnej/LO. Albo zrobi się inną zakładkę, choć sądzę, że brudnopis może się sprawdzić. Jeżeli macie jakieś pomysły, lub chcecie mnie a to zjechać, to piszcie ^^ (mój optynizm mnie czasem dobija).

Regulamin
Niby się niczym nie różni od wcześniejszego. Ale został zmieniony styl, ilość punktów i nie tylko. To było dawno, ale prosiłabym o zapoznania się z nim jeszcze raz. (na marginesie powiem, że nic a nic nie zrobiłam ze mianami, a odnowiciel Regulaminu jest mi nieznany. Pytanie: Kto to? :D ). I w nim przykuł mnie tekst, mniej więcej taki: "Jeśli przeczytałeś regulamin, wpisz w komentarzu sekretne hasło". I proszę mi napisać to tajemnicze słowo. Ale nawet, jak ktoś je znajdzie w komentarzu, który ktoś napisał przed nim, to proszę i tak przeczytać (i napisać tajny wyraz).

Stanowiska i Hierarchia
  Chciałam się tylko zapytać, czy wszyscy są zapisani i czy w odpowiednich miejscach? Proszę sprawdzić. I to jest okazja do zmienienia, dodania sobie, ale także wypisanie się z jakiegoś. Chciałabym, żeby to było już "odfajkowanie".
   Coś w końcu trzeba z nią coś zrobić. Prawdopodobnie już wam wspominałam mój pomysł o tym, żeby zrobić taką tabelę co trzeba zrobić na jakieś stanowisko i wymagania. Ale chciałabym, żeby to było zrobione wspólnie, by nikt nie miał pretensji, że coś zostało zawyżone bądź odwrotnie. Od razu mówię, że raczej się "nie piekli", więc jak to się zrobi trochę później, to chyba nie zaszkodzi. 

Informacje/Nb
Tą, jak i inne zakładki trzeba  odświeżyć. Mogę się tym zając, ale nie gwarantuję, że zrobię to teraz (jest już północ, a ja muszę o 7 wstać *chlip*). W przeciągu tygodnia powinnam się wyrobić. Jeżeli ktoś by miał więcej czasu i jak by się chciało, to się nie obrażę. Ale nie chcę z siebie robić jakiegoś nieroba ("za późno, moja droga"-słyszy głos P.M. Muszę się pośpieszyć, bo zaczyna się wtrącać, i jeszcze by brakowało, żebym wstawiła tu jego beznadziejną sztukę!) Ta czy siak, spróbuję.

Plusy
Zauważyłam, że tak mało plusów wstawiamy (no tak, teraz na razie nie, ale mówię tak ogólnie). A, i bym na śmierć zapomniała! Nagłówek  na SZMSV zrobiła Fire, więc przysługują ją 2 plusy. Jakby też tak było, że byśmy zapomniały, lub ktoś czułby się niedoceniany, to proszę dać znać. 
I tutaj też mam pomysły. Czemuż nie zrobić by takiej "plusowej promocji"? Oczywiście nie bd trwać wiecznie, prawdopodobnie krótko i z limitem. Ale lepiej rydz niż nic. A więc:
 - zaproponowanie sojuszu z jakimś aktywnym, nowym stadem (nie musi być wataha, czy coś związanego ze zwierzętami), i oczywiście sojusz się zgodzi i nas doda. Za dodanie 3 sojuszy=1 plus. Limit: można zrobić tak 2x.
 -"zwabienie" kogoś do stada: 2 osoby- 1 plus. limit; nwm jeszcze.  Jeżeli ktoś tak wcześniej zrobił, to proszę pisać. Jeżeli postać nowo dołączona potwierdzi, iż ta osoba poleciła SV,  wtedy zaliczamy. Trudniej będzie z tymi osobami, z którymi już nie mamy kontaktu. Niby się nie powinno, bo nie mamy pewności, ale jeszcze zobaczę, jakie inni mają pomysły.
 Jeżeli ktoś ma jeszcze pomysł na takie "promocje", to z chęcią je rozpatrzę razem z innymi. Może organizować takie coś raz na jakiś czas? Co Wy na to?

Tereny
  Pewnie jak już wiecie, zostały dodane dwa nowe: Dark Roses Garden i Blood Forest. Pracę wraz z opisami wykonała Saphira. Dziękujemy i doceniamy!

Twórczość
Chciałam przypomnieć o konkursach, które są i się pojawią. Przypominam, że za wzięcie udziału i wygranie jakiegoś miejsca, też można dostać plusy.
Czy macie jakiś pomysł, co można jeszcze dodać na Twórczość prócz dodawania prac i konkursów? Propozycje mile widziane (u mnie czarna pustka).

Media
Przyznam, należy się mi kopniak tak na jakieś parę kilometrów. Strasznie to zaniedbałam! Wybaczcie! Trzeba to w końcu rozkręcić, a kiedy to nastąpi, to nie jestem pewna. Spróbuję w jak najbliższym czasie, jak mi czas pozwoli. Jeżeli macie tu pomysły, to także proszę pisać.

Pogoda
Ją też należy zmienić, bo według  niej nadal jest lato. Trzeba to poprawić. Kto chciałby się tym zająć?  Jakby coś, jak bd mieć czas to spróbuję, ale też jakby ktoś chciał napisać, to droga wolna. Najlepiej to zrobić w ciągu paru dni. Bo jak np. ktoś wchodzi i patrzy na "nasze lato", to może sb pomyśleć, iż o jego nie dbamy. Oczywiście nikogo nie zmuszam.

KP
Niektórzy z Was zmieniali swoje KP, niektórzy odeszli etc. Też bd trzeba zmienić. Prośba dla Was: czy możecie sprawdzić, czy linki nie zostały pomylone, albo zaktualizowany link do waszych postaci? (lewa strona bloga, gdzie są wypisane wadery, basiory i szczeniaki)

Chat
Cóż przyznać, nie wiem, czy ktoś zagląda, czy nie, bo sama nie sprawdzałam. Ale chyba nie był odwiedzany... Ale stop! Chyba kiedyś widziałam, że Sash na niego wchodzi. Zdałoby się na niego częściej wchodzić. Może coś zorganizować na chacie? Wspólne spotkanie, polowanie, przygodę? Żeby się znowu ożywiło. A skoro już mówimy o chatach to jest jeszcze wolf-chat. Może kiedyś też coś tam zorganizować?

Pomysł-sojusze
Mamy te sojusze, ale co nam z nich? A więc sobie pomyślałam, żeby coś razem napisaliśmy z jakimś zaprzyjaźnionym stadem. A skoro trwa wojna... Tak sobie pomyślałam, żeby poprosić ich o pomoc, a przy okazji poznamy się bliżej. Czy nie macie nic do SPS (Stado Psich Serc). Ja tam mogę spróbować załatwić i nie będzie mi to sprawiać żadnego kłopotu. Mogę nawet teraz napisać prośbę. Ale chcę najpierw zapytać Was o swoje zdanie (a, i żeby nie było, to nie chce że coś tam, żeśmy słabi, więc prosimy innych o pomoc, tylko chcę uściśnić więzi przyjaźni z innymi stadami).

No to chyba jak na razie tyle. Jakbym o czymś zapomniała, to dopiszę.
(Jeej, i nie dałam się P.M.! *cieszy się* "Czy jesteś tego pewna?"-słyszy figlarny głos. *jęk Terry* P.M. trzyma duży młotkiem, którym ma zamiar ją walnąć. "Ok, spadam, bo mnie dowie" *biegnie, gdzie pieprz rośnie. Ma nadzieję, że w końcu znajdzie roślinę, na którą P.M. ma alergię*)

9 komentarzy:

  1. KANAPKA! xdd Oczywiście czy komentarz czy notka mi to bez różnicy, tak czy siak wszyscy to zobaczą. Chętnie bym się dołączyła do listy pisania notki z wojny. Zgadzam sie co do tego, że raz na miesiąc napisac opowiadanie. Jak sądze po notkach przydała też by nam się ta pomoc z strony sojuszu. Co do promocji to może też być że jeśli ktość stworzy event i się pomyślnie zakonczy otrzyma plusa może 2 nie wiem jak wolicie, na grafike to nie bo jest szablon... Może na jakiś pomysł na wygląd bloga czy coś też mozna dostać plusa za takie coś, może też by zorganizować jakąś Impreze na czacie z sojuszami lub bez nich ? Co wy na to ? Chciałam się poskarzyć że mnie nei ma w samicach ;c Jak Saph napisała mi pod notką tą moją bym napisała kilka notek z tą obroną. jak bym mogła bym poprosiła o 2 zadania a 3 notka to będzie w czasie wojny gdy próbuje chociaż pomuc Saph czy tam Venus ( nie ogarniam tych Alph xdd ) Co do hierarchii to u mnie jest okej... co tam jeszcze .. Co do kontaktu to moge podać komuś facebook'a ask'a lub nr telefonu ba na co innego nie fchodze ( chodzi mi o gg, skype itp.) co jeszcze do chatu. z mojeg pobytu tutaj za xan i za allex to widzialam 2 razy chat na liscie. to wszystko. czasem ja siedzialam sama czasem aga ( nie znam wilczego imienia xdd skleroza w wieku 13-latki jest żadkością xdd ) Za każdą pomyłke ort i tpd przepraszam ale szyna i moje lenistwo mi przeszkadzają w pisanu;c ... TAK JESTEM AKTYWNA WILCZYCA :D zeby nie było :D /allex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terra/Santino19.10.2013, 23:20

      Dziękuję za komentarz. Jeżeli chodzi o pisanie notek o wojnie, to pisz kiedy chcesz, jak chcesz i ile chcesz :D Koleją się nie przejmuj, coś się nam zepsuło, a po za tym, nie wiemy co z Yenaltem.
      Cieszę się, że popierasz sojusze (jeej, nie dostanę młotkem od P.M.! *zaciesz* ) Jeżeli masz jakieś do zaoferowania nowe, to pisz ;)
      Co do eventu - popieram. Ale to może później, jak się wojna skończy. Z wyglądem też się zgadzam. Może to nie na już, bo przecież grafika w naszym blogu jest dobra. Ale może jak będą jakieś okazje? Nwm. urodziny stada, święta, czy coś w tym stylu. A impreza na chacie z sojuszem to jest coś! Jestem w pełni za. Uhm, jak skończę komentarz, to już Cię zapisuję. To dobrze, że się przypomniałaś. A jeżeli chodzi o to stanowisko obrony, to mogę się zapytać Saph jak i co trzeba zrobić.
      Już tłumaczę o co chodzi z tym "Alfowaniem". Od początku Venus jest naszą Alfą. Ale prawdopodobnie zostanie na niej zabita (Venus, nieee!), a po niej władze przejmie Saphira. Ale tak będzie w notce. Już od dłuższego czasu jak dotąd Alfą jest Saph. Tak to wygląda. Jak skończę komek to spr. czy wszystko ok z hierarchią. Hm... jeżeli chodzi o kontakt to przyznam, że najlepsze byłoby GG. Ale jakby coś to facebooka mam, le podam go kiedy indziej. Nr telefonu raczej nie będzie potrzebny.
      Spoko, jak mówiłam, chat trzeba trochę "rozruszać". Ale to się powinno zrobić. (jakaś aga, powiadasz? :D Ja na chacie zwę się aga227, może o mnie chodzi. Nie martw się, ja na sklerozę choruję odkąd pamiętam, czyli tak... 2 podstawówki? xD Ale dopiero w wieku "naście" bardziej zaczęło mi dolegać. Nie jesteś sama Allex ;))
      Nie przejmuj się, ja też robię wiele byków ortograficznych, taże z lenistwa. Czekam na Twoją notkę. ;)

      Usuń
  2. Flash. Flash., Flash. Flash... *-* Jak dla mnie mógłby tam ktoś zaglądać jeszcze oprócz mnie na czata... Bo trochę mi tam nudno ;p

    Ej, a co do tych sojuszy, to ja osobiście proponuję poprosić SZK (Stado Zwierzęcych Kłów) o wsparcie w wojnie. Kilka osób cały czas jest aktywne. Będę miała jakiś powód żeby w końcu odnowić stado, bo tak to nie wiem zawsze od czego zacząć *na SZK jest beznadziejną Alphą, więc stara się być chociaż na SV dobrą wilczycą* ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiak, masz rację. Trzeba będzie coś zrobić z tym chatem. Ale prawdopodobnie ognisko, spotkanie, czy coś w tym stylu proponuję zrobić po wojnie. No chyba, że znów zdarzy się nam "drzemka", to może na chwilę się oddali wojnę. Ale to nie znaczy, że nie należy wchodzić na chata. Zachęcam do wchodzenia na chata. Jak będę mieć czas, to będę wchodzić.
      Sojusz z SZK bardzo chętnie. Im więcej łap do pomocy, tym lepiej. ;)
      PS Sasho, czy będziesz nadal komendatorem? Jesteś w tym po prostu świetna! Już nie mogę się doczekać!
      (PS Sądzę, że jak miniaturki wejdą, to Twoje "komendatorowanie" też się zaliczy. I prosiłabym Cię o napisanie "arcy tajnego słowa", które można znaleźć w regulaminie.)

      Usuń
    2. Tak, tak! Komentatorem! Z chęcią xd Bawię się przy tym świetnie :3
      Co do "arcytajnego słowa" postaram się coś wymyślić xd

      Usuń
  3. "O no proszę, notka.." *scrolluje w dół* "Czy to ma być notka organizacyjna?! To raczej książka jest!" * po sekundzie* "Terra...?" xD
    Co do poproszenia innej watahy o pomoc... No i lepiej być nie może! To mi się podoba. W końcu od czego są sojusze?
    Co do plusów... Ostatnio jestem od nich uzależniona xD Ale coś mi ostatnio też nei idzie z nimi...
    Co do twórczości... Kiedy ja ostatnio byłam na twórczości?? D; I dałam konkurs drugie ja i go nie widzę... No mniejsza.
    Co do KP... No ciekawe kiedy machnę to ręką w klawiaturę i coś napisze?! *i w łeb*
    Co do hierarchii... AAAAAAAAAAAA! KP!!!!
    Co do regulaminu... Ja proponuję, żeby usuwać komentarze jak tylko ktoś doda, a wpisywać tych co dodali na jakąś listę i wtedy nie ma możliwości zgapienia.
    Co do miniaturek... Ja osobiście na pewno nie będę ich pisać - mogę napisać całą notkę, ale nie miniaturę. Będę po prostu pisać notkę co miesiąc. Nie lubię czegoś takiego - nie umiem tego napisać. Ja jak zacznę to muszę skończyć, po prostu nie umiem, chociaż jednak moje notki zazwyczaj były o niczym... Ale nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Fire, Ty to wiesz, żeby komuś na twarzy pojawił się uśmiech :D (nie ma to jak szczerzyć się do monitora xD) Tak to ja we własnej osobie. Razem ze mną wróciła Mickiewiczofobia, która najwyraźniej ni w ząb nie zamierza odejść. (PS dowiedziałam się, że fobia to oznacza strach przed czymś. Więc prawdopodobnie trzeba będzie końcówkę zmienić "na mania", ale to tak na marginesie)
      Jeah, cieszę się, że Tobie też się ten pomysł podoba. Czyli będę mogła już pisać info do SPS? Jak masz jakieś (lub jak np. Sasha prowadzisz jakiś) to można też zgłosić. ;)
      Uhm. Mam nadzie ję, że te promocje Ci jakoś pomoga. Tak mało Ci brakuję do RS! Tyle się starasz... już dawno powinnaś tam być *chlip*.
      A co do twórczości... To też sprawdzę. Jakby go nie było, to dodam do kolejki. Dzięki za przypomnienie.
      Eh, KP i hierarchia xD *szczerzy się bardziej do monitora*(spoko, nie przejmuj się, nie pali się jeszcze (choć w Twojej ostatniej notce, to ty się paliłaś...)
      Jeżeli chodzi o te komentarze i regulamin. Zastanawiając się, to dobry pomysł. Ale z drugiej strony usuwać Waszą pracę włożoną w napisaniu komentarza? Przepraszam, ale ja tego nie zrobię, chyba, że ktoś się zgodzi, lub sam usunie. Bez zgody to tak by mi nie fair było, chyba rozumiesz... Ale to nie ozn., że nie zgadzam się z Tobą! Oprócz tej błahostki, którą napisałam, to chyba by problemu nie było.
      *Czyta opinie Fire o miniaturkach, aż nagle jeb od P.M. Na szczęście nie było to aż tak poważne jak zwykle, więc po parudziesięciu minutach powoli się podnosi.* Dobra, rozumiem. Nie spoko, ok. ;) Tylko to bardziej, jak się w stadzie nic nie dzieje przez dłuższy czas, a miniaturki są po to, by pokazać że się jeszcze jest i pamięta. Jeżeli się już wcześniej napisało notkę-pisanie miniaturki nie jest potrzebne, zapomniałam dopisać.
      Nie przejmuj się. Mi osobiście Twoje notki się mi podobają. Zawsze jak je czytam, pojawia się na mojej twarzy uśmiech.
      PS końcówka twojego komentarza najlepsza :D

      Usuń
    2. Myślę, że możesz pisać, a co do tego czy mam watahę - przynajmniej 3, problem tylko w tym że stoją już dawno. Najmłodsza od miesiąca, dwóch a najstarsza... 2 lata? xD
      Będę pierwszym wilkiem w radzie za plusy xD
      Chodzi mi o to, że jak ktoś coś pisze, to po prostu niech napisze to co chce, a w osobnym komentarzu tylko i wyłącznie hasło.
      Ja wiem, że miniaturki są przydatne i szczerze podoba mi się ten pomysł, ale nie umiem (ja osobiście), tylko o to mi chodzi.
      A ja zawsze twierdzę, że nie umiem pisać komedii xD

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill