Alternatywny tekst

4 maj 2014

Haha, tylko jedno pytanie.

Ta, rewolucja by się przydała nie? Szkoda, że nie wiem od czego zacząć.
Tak, Saphira żyję, przeżyła dzięki Scythe, jedni się cieszą, inni ubolewają, ba dum.
Więc do rzeczy, krótko i na temat, ale zanim to.. A nie, jednak mam do was tylko jedno pytanie.

CZY KTOŚ TU JEST WIERNY SV I CHCE, ŻEBY PRZETRWAŁO?!


Komentarz pod notką, amen, dziękuje za uwagę, to tyle na dzisiaj.
Jak zobaczę z 5 osób, to myślę, że napiszę organizacyjną.
~Odrodzona Saphira.
JEST 12 KOMKÓW OMG O_O *Saphira tak bardzo zszokowana, organizacyjna w trakcie.*

13 komentarzy:

  1. Zupełnie się w tym wszystkim pogubiłam, straciłam wątek, ale okej - jestem. Strasznie to wszystko zagmatwane, ale sobie poradzimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. *zaśmiała sie gardłowo.* a któż to odzyskał wiarę na przetrwanie bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś dostała od Nery co najmniej książką przekonywań, to byś wiedziała xD

      Usuń
  3. Ano jestem i przyglądam się temu chaosowi.

    | Conall |
    (wybaczcie, że znowu z anonimka)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogubiłem się, ale okej. Jestem, niekoniecznie na swoim komputerze, bo on w naprawie, ale jestem. Tylko sprecyzuj co o tym wszystkim sądzisz, bo jeszcze po lewej widnieje, że uważasz, iż się wszystko - cytuję - rozpier.dala. Ale może to tylko ja kiepsko dziś rozumuję. - Starhan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się rozpier.dala, ale zawsze da się wszystko naprawić ;)

      Usuń
  5. Może nie książkę, lecz porządnego kopa :D A więc jestem 5 osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Emmu jest C: Jestem szósta ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem, jestem, ale z lekka zaczyna mi brakować czasu, chociaż dla was to i tak pewnie różnicy nie robi bo BARDZO rzadko się udzielam. Jak już jest nas siedem to myślę, że jednak coś z tego będzie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem :D Jej, 8! Widzisz? Jest nas więcej niż przypuszczałaś ;3 Tylko wybacz, że dopiero teraz piszę komek, ale lepiej później niż wcale, co nie? ;3
    I masz mi tu nie zwątpić, jasne? ;3
    No to czekam na organizacyjną. ;)
    PS bd coś musiała Ci napisać na GG, ok? W sumie wolę, żebyś była dostępna, ale jakby coś to to nie będzie przeszkadzać ;3
    Ter

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówiłam Ci Saph, że akurat ludu to mamy na blogu wiele, którzy chcą żeby SV nadal jakoś żyło -3-

    A tak btw z góry mówię, że Venus oczywiście też jak najbardziej chce ożywienia bloga i doda notkę jakąś swoją organizacyjną jak tylko wróci z zielonej szkoły, bo aktualnie nie ma możliwości. o3o

    | Sashu. |

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem i ja. Jak zwykle taka cichociemna, ale jestem.

    Shae.

    OdpowiedzUsuń
  11. Vitani jak zwykle z mocno opóźnionym zapłonem melduje się na posterunku xD Może teraz na to nie wygląda, ale myślę, że w wakacje wataha przeżyje niezłą reaktywację, bo wszyscy będą mieli więcej czasu i wgl ;P A tak swoją drogą, to nie spodziewałam się, że aż tyle osób podpisze się pod tą notką, to dobrze wróży :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill