Alternatywny tekst

31 paź 2012

Wilczyca urodzona nocą...




Imię: Elenore
Nazwisko: Tenebris, a to z tego powodu, że wilczyca przyszła na świat nocą.
Wiek: 1,5 roku.
Urodziny: 12.06
Płeć: Wadera.
Rasa: Wilk szary
Partner & potomstwo: BRAK
Pochodzenie: Granica między Kanadą a USA.
Charakter: Wilczyca jest zdecydowanie lekkomyślna i zbyt wysoko ocenia swoje możliwości, co często owocuje wypadkami. Dla niej nieznane są takie słowa jak "nie jestem w stanie...". Nigdy też nie przyzna, że potrzebuje pomocy. Po prostu nie potrafi. Jest śmiała, często zadziorna. I jeszcze wiele innych cech, które wkrótce sami osobiście dostrzeżecie.
Cechy: W wachlarzu jej umiejętności dominuje zdecydowanie szybkość, zwinność i spryt. Woli zajść kogoś od tyłu, niż skoczyć wprost na niego.
Historia: Wkrótce ją ujawnię.
Moc: Wadera jest zwykłym wilkiem, nie potrafi sprawić, by
woda zaczęła latać na jej życzenie w powietrzu, ani wzniecić z niczego ogień.
Miejsce w hierarchii: Może być nawet omegą. Dla niej to zupełnie obojętnie.
Ekwipunek: Wilczyca nie nosi ze sobą niczego... w sumie nie potrafi, nie ma przeciwstawnych kciuków...
Stanowisko: Łowczyni

8 komentarzy:

  1. Terra/Santino31.10.2012, 21:15

    Cześć Elenore! *wilczyca uśmiechnęła się promiennie* Jak dobrze jest znów Cię widzieć!
    *szczeniaczek nieśmiało * Jestem Santino... Witam w watasze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj znów, Terro *wilczyca ciepło odwzajemniła uśmiech i spojrzała na małe szczenię* Cześć, Santino *w stronę szczenięcia również posłała uśmiech i lekko spuściła głowę, by móc się mu przyjrzeć, uśmiechnęła się ponownie, jakby chcąc dodać mu tym odwagi i przerzuciła wzrok na Terrę* cieszę się, że znowu się widzimy.

      Usuń
  2. *Venus spojrzała na nową w stadzie, i uśmiechnęła się delikatnie* Więc witaj w stadzie, ELonore. Z tego co widzę, mamy tutaj do czynienia z młodą, czyż nie?
    (Absolutnie się nie gniewam! Witaj znów :3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Wadera odwzajemniła uśmiech i kiwnęła lekko głową* Fakt, jestem młoda, ale mam nadzieję, że jestem także dojrzała. A! I dziękuję za ciepłe przywitanie.
      (Cieszę się, że się nie gniewasz :) Niedługo powinien pojawić się pierwszy post, a jak ogarnę blogspot, to notki będą estetyczne :D)

      Usuń
  3. Hej! *wyszczerzyla sie do wilczycy, po czym na chwile wskocztla jej na glowe i pochylila sie, zagladajac jej do oczu. A ze za bardzo sie pochylila, zrobila koziolka i wyladowala na grzbiecie przed wadera, szzerzac sie jeszcze bardziej* Jestem Deyana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Wilczyca nie mogła się powstrzymać, mimowolnie zaczęła się śmiać* Cześć, Deyano. Jestem Elenore *powiedziała i uśmiechnęła się serdecznie*

      Usuń
  4. (Moze i mam wszystkie moce ale nie umiem sie nimi poslugiwac. Chociaz dosc dobrze radze sobie z moca ducha i ksiezyca, ale wciaz jednak slabo. Jedynie woda jest prefecto, poniewaz to moja prawdziwa moc od urodzenia. Wiec nie miej pretensji i sie nie czuj gorsza. Chociaz nie jestem glupia i mam te zmysly, to zasami je ignoruje i przez to ze jestem z natury zabawna i zywiolowa, dosc czesto wpadam w klopoty, z ktorych nie latwo wyjsc xD. A ten naszyjnik moge pozyczac, chociaz mam wtedy uczucie, ze jestem odslonieta, bezbronna i bardzo tego nie lubie)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill